Gå til innhold

Har jeg lov til å være skuffet over gave fra mannen tross i at det er et i-lands problem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg hadde blitt skikkelig skuffa. 

Hv a ga du han?

Anonymkode: 4851c...64e

• Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Det var en kjip gave, ja. Lov å være skuffet, og du må si kraftig fra til mannen at man ikke gir slike ting som gave. Det er jo en spøk fra 70-80-tallet det, med menn som gir støvsuger etc til kona til jul. Dette er enda verre enn det.

Anonymkode: c1608...28a

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Enig med deg 🥺❤️

Anonymkode: ec6d1...4c3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Treningsgreier han ønsket seg. Div utstyr. Absolutt ikke romantisk det heller, men skikkelige ting og ting han vil ha.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg hadde blitt skikkelig skuffa. 

Hv a ga du han?

Anonymkode: 4851c...64e

Anonymkode: 0a006...30a

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke jeg har hørt om en verre julegave. Syns svoger var på kanten som ga møbelrenser til søstra mi, men den der tok kaka. 

Anonymkode: 6ac53...866

• Liker 20
  • Nyttig 9
Skrevet

Er dette sant? Oj, det var uromantisk. Hadde glatt unnet meg noe fint på romjulssalget til meg selv som kompensjon

Anonymkode: 3a3b0...676

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Det var en skikkelig ræva gave, ts🥰

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Du har lov til å være sur! For en dust!

Anonymkode: 6e1a9...ec7

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Neida, ikke verdens undergang men.. jeg hadde et lite håp om å få noe fint. Vi fikk vårt første barn i høst, og det har jo vert litt kaos og unntakstilstand, men mest for meg. Mannen lever nogen lunde som før. Han spurte hva jeg ønsket meg, og jeg sa at jeg ønsker meg å ha han mer hjemme på kveldstid (at han ikke skal trene/spille poker med kompiser/spille fotball/gå på kamp så ofte som han gjør- noe nesten hver kveld), eller et smykke/ring etc. Fikk en bleiebøtte og 3 refil. Joda, jeg har nevnt at det kunne vert greit å ha, men tenker ikke at det er en gave til meg liksom. Ble lei meg og flau da familien min som vi feiret med virket til å syns gaven var litt rar. Føler alle andre får fine ting av typen. Er sikkert jeg som er ekstra hormonell? 

Han hadde fått så ørene flagret, blitt mobbet for det i alle ettertid - også etter at det hadde gått så mye tid at historien ble morsom, samt uthengt til offentlig latterliggjøring i enhver anledning. 

Anonymkode: 9a4b1...0e8

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Men så praktisk da! Julegavene blir bare ting dere uansett skal ha. Neste år kan han få våtservietter og tisselaken 🤷‍♀️

Ja, jeg hadde foretrukket at det ikke ble kjøpt gaver istedet for noe sånn.

Anonymkode: 5bc56...305

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde blitt utrolig skuffa. Sånne greier er husholdningsartikler, det er da virkelig ikke GAVE!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ts her. Haha, takk for morsomme svar 😆 Det hjelper litt å høre at andre er enig i at det var en litt dum gave. Skal også si til han at jeg føler at han ikke setter pris på meg når han gir meg en slik ting. 

• Liker 20
  • Hjerte 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Altså jeg har ikke høye forventninger når det kommer til gaver. Men dette, det hadde skuffet meg Max!!

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Altså føler med deg, må være tidenes dårligste gave! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Wow det var litt av en "dritt" gave. Hadde vært bedre å ikke få noe som helst da. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg hadde blitt dritskuffet!

Men du må huske at menn er enkle vesener. Du må fortelle i klartekst hva DU ønsker deg. Jeg var så hormonell når jeg fikk kjøkkenmaskin første året, at jeg glefset om at "kvinnes plass ikke er ved kjøkkenbenken" og at jeg vil ha en gave som er til MEG. Stakkars han har ikke glemt det siden. Men BLEIEBØTTE, den var toppen...

Anonymkode: 2c6b4...fdf

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ingen synes det er greit.

• Nyttig 2
Skrevet

Hadde tolket det som at han gjorde det slutt.

Anonymkode: f2ee7...ca1

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...