Gjest Kanino Skrevet 24. desember 2023 #21 Del Skrevet 24. desember 2023 GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden): hvordan kan penetrering være godt for noen annen enn mannen når man har hovne ømme lepper? Finnes tydeligvis mye spesielt utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #22 Del Skrevet 24. desember 2023 GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden): hvordan kan penetrering være godt for noen annen enn mannen når man har hovne ømme lepper? Alt passer nok ikke for alle da. Jeg liker det. Det er ingen fasit. Anonymkode: 2edae...ca0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #23 Del Skrevet 24. desember 2023 Dette må være for spesielt interesserte og spesielt begavede… Anonymkode: a8ce1...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #24 Del Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men føles det ikke litt numment? Som en fot som har sovnet liksom? Jeg er litt nysgjerrig, men er redd det bare blir ubehagelig på en måte. jeg ville sett på at han runket sakte eller bare studerte veldig nøye hva som skjedde når du pumpet.. Anonymkode: d6574...b38 Vi har ikke tatt den helt ut. Forsiktig prøving, har ikke kommet til ordentlig nummen enda 🙊 Han koser og kjærtegner mens han nyter synet av pumpingen og synes det er spennende å bare se altså, men lurer litt på hva annet han kan prøve å gjøre samtidig. Anonymkode: 2edae...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #25 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem er 6 og hvem er 9 i en slik posisjon? Hvem ligger oppå? Anonymkode: 2edae...ca0 Jeg ligger oppå. Naturlig nok med hoftene/underlivet litt høyere opp fra underlaget/mannens hode for å ha plass til pumpen. Anonymkode: 32574...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #26 Del Skrevet 25. desember 2023 Jeg hadde ikke turt å bruke en sånn tror jeg. Er det ikke fare for å få store biffgardiner av det der? Anonymkode: 9b3a7...ac0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #27 Del Skrevet 25. desember 2023 Jeg forstår ingenting Anonymkode: 6d547...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi Normalbakken Skrevet 25. desember 2023 #28 Del Skrevet 25. desember 2023 Jeg liker å bli tatt analt mens han pumpe fitta mi. Eller at jeg må suge han samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #29 Del Skrevet 25. desember 2023 Sølvi Normalbakken skrev (2 timer siden): Jeg liker å bli tatt analt mens han pumpe fitta mi. Eller at jeg må suge han samtidig. Hos oss er det motsatt. Etter en orgasme og to er hun ivrig med å slippe løs en nypumpet kølle som fyller pumpa i bredde og lengde. BJ er av en annen verden når hun griper om den med begge hender og deepthroater etter beste evne resten. Anonymkode: 60796...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #30 Del Skrevet 25. desember 2023 GrønnNellik68 skrev (13 timer siden): hva er poenget med en vagina pumpe? ser vondt ut ... og få duck lips der nede lissom. Pumpen lager vakuum og trekker mer blod til området som igjen gjør det mer følsomt. Anonymkode: 8f1d3...d78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 25. desember 2023 #31 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg hadde ikke turt å bruke en sånn tror jeg. Er det ikke fare for å få store biffgardiner av det der? Anonymkode: 9b3a7...ac0 Blodet som pumpes inn trekker seg jo ut igjen etterpå. Alt blir større og mer følsomt, men helt normalt igjen etterpå. Du får ikke ødelagt noe eller forandret noe permanent av å bruke en slik pumpe. Akkurat som en penispumpe. Noen liker det, andre liker det ikke. Det er bare en måte å finne ut om det er noe for deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå