AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #1 Skrevet 24. desember 2023 I dag feiret vi første julen uten et familiemedlem som døde i år. Vi var på graven å tente lys tidlig på dagen. Kjente det spesielt under middagen da sølvguttene sang jula inn. Det er da jeg alltid har fått jule følelsen og familien er samlet. Måtte bare skifte kanal på tv for at det ikke skulle bli for vondt. Vi kom oss fint gjennom kvelden, og hadde fokuset på de rundt meg. Prøvde stenge ute sorgen. Tenker det er mange som feirer jul i år med en tom stol ❤️ Anonymkode: f6aca...602 1 10
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #2 Skrevet 24. desember 2023 Første året her og, tok meg en tur på gravplassen når det mørknet litt. Det var så mange lys som skinte, det var fint å se at jeg ikke er alene om å mangle noen. Anonymkode: 06e1b...31a 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #3 Skrevet 24. desember 2023 Første jul uten mamma og tredje jul uten det ene barnet mitt. Man kommer seg igjennom. Ett skritt av gangen ✨ Anonymkode: e134c...147 2
MiominMio Skrevet 24. desember 2023 #4 Skrevet 24. desember 2023 ❤️ Jula kan være tøff, men også vakker når man har mistet noen. Vi har våre nærmeste på gravlunden her og sørger for at vi besøker dem ofte og tenner lys. På kvelden er det vakkert å se alle lysene som er tent av mennesker som er i nøyaktig samme situasjon og som savner sine kjære. 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #5 Skrevet 24. desember 2023 MiominMio skrev (1 time siden): ❤️ Jula kan være tøff, men også vakker når man har mistet noen. Vi har våre nærmeste på gravlunden her og sørger for at vi besøker dem ofte og tenner lys. På kvelden er det vakkert å se alle lysene som er tent av mennesker som er i nøyaktig samme situasjon og som savner sine kjære. Det er sant. Sorg er vondt uansett, men jeg føler det er ekstra spesielt når det er en ungdom som er død, i forhold til folk på 90 år. Selv om sorgen og savnet er stor der også. Anonymkode: f6aca...602 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Skrevet 25. desember 2023 Min første jul uten samboer som døde i oktober. Jeg har vært helt likegyldig til julen, men i dag merket jeg det godt. Det manglet pakker under treet, og tomt og trist. Anonymkode: 9776e...ab0 2
Forvirret23 Skrevet 25. desember 2023 #7 Skrevet 25. desember 2023 Merket godt at stolen etter mamma var tom, det var også litt stille jul. Dagen ble helt grei, vi kom oss gjennom den. Savnet er stort og veldig trist at hun ikke er med oss mer💔 Sender en tanke til alle som kjenner på sorgen i dag❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #8 Skrevet 25. desember 2023 Det er viktig å ikke stenge inne sorgen, samtidig som at det kan bli slitsomt om den er altoppslukende. Håper dere er flere om å dele både sorgen og den gode tiden som julen skal være på både godt og vondt. ❤️ Anonymkode: dc615...0d6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #9 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er viktig å ikke stenge inne sorgen, samtidig som at det kan bli slitsomt om den er altoppslukende. Håper dere er flere om å dele både sorgen og den gode tiden som julen skal være på både godt og vondt. ❤️ Anonymkode: dc615...0d6 Vi tenker på det daglig, og i starten var det så grusomt at jeg trodde ikke vi skulle komme oss gjennom det. Nå er det bedre dager, og i dag hadde jeg lyst å rette fokuset på det positive, for barnas del. Julen har nettopp begynt, så det er mange dager igjen Anonymkode: f6aca...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå