Gå til innhold

Hvordan få til «Under26» rabatt på Norwegian når en av tre ikke oppfyller kravet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og to tenåringer. Vil gjerne sitte med de.

Jeg bestiller aldri seteplass. Vi kommer alltid ved siden av hverandre likevel.

Men ved under26 så må jeg bestille separat. Havner på annen kant av flyet? Ene jenta har flyskrekk. Så bør sitte med henne.

Anonymkode: 9bfd1...971

Skrevet

Betal for sete og velg 

Anonymkode: 6801d...4dc

• Liker 7
Skrevet

Ta kontakt med flyselskapet og spørre om dere kan sitte sammen, evt betal for sete.

Anonymkode: 96a9f...452

Skrevet

Betal for sete, vips så er problemet løst.

Anonymkode: afa43...e75

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Billetten koster 12000 for oss tre. De tar like mye for setet som rabatten «under26», så går nesten opp i opp🙃

Skrevet

Så dyrt er det ikke å kjøpe sete, og om du bestiller alle billettene etter hverandre rekker du mest sannsynlig å få sete ved siden av dem. I verste fall får du gamble og sjekke inn så tidlig som mulig, da bør i hvert fall de to ungdommene komme ved siden av hverandre, så kan dere bytte.

Anonymkode: c377c...1e7

• Liker 1
Skrevet

Men flyturen varer vel bare i X antall timer uansett. 

Hvis det er snakk om tenåringer, så burde det vel gå greit å sitte hver for seg også? 

Anonymkode: e5633...dbe

Skrevet

Betal for sete! 

Jeg reiser vanligvis alene. Vet at det er høy sannsynlighet at jeg får et midtsete. Ergo så betaler jeg for å kunne velge sete. 

Anonymkode: 99cbc...a94

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Billetten koster 12000 for oss tre. De tar like mye for setet som rabatten «under26», så går nesten opp i opp🙃

Men da dropper du under 26, eller betaler for sete. Du bør uansett betale for sete for å være sikker på å få sete sammen, særlig når det ikke er småbarn du reiser med. Det er ingen garanti for at flyselskapet vil plassere voksne i samme bestilling sammen. Er det viktig med sete sammen? Betal for det. Hvis billettene koster 12 000kr er setereservasjon småpenger i forhold!

Anonymkode: a22d5...0ba

• Liker 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg og to tenåringer. Vil gjerne sitte med de.

Jeg bestiller aldri seteplass. Vi kommer alltid ved siden av hverandre likevel.

Men ved under26 så må jeg bestille separat. Havner på annen kant av flyet? Ene jenta har flyskrekk. Så bør sitte med henne.

Kanskje datteren din med flyskrekk skal jobbe med denne skrekken, heller enn å bli vant til at «mamma alltid er her». Det er ikke en langsiktig løsning at du skal sitte og holde henne i hånden.

Anonymkode: 3984d...895

• Liker 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Ja? Det står rett ut på Norwegian sine sider at dette gjelder hvis alle er under 26. Du får ikke noe hjelp her, det er enten å betale eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Betal for det du vil ha. Setereservasjon for en person er ikke dyrt.

Anonymkode: 2b42a...629

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...