Gå til innhold

Har du vært i en av mikrostatene i Europa? Som f eks Luxembourg, Lichtenstein, Andorra, San Marino osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken land likte du best?

Anonymkode: 684e8...ee3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært i Luxembourg og Vatikanstaten. Luxembourg føltes jo som et eget land. Vatikanet føltes jo bare som en bydel i Roma

Anonymkode: 38e05...980

Skrevet

Luxembourg og Monaco var jobbrelatert. Liechtenstein var fritid. 

Jeg liker jo forsåvidt fritiden min litt mer, så til syvende og sist må jeg vel si at Liechtenstein vinner. 

De øvrige har jeg foreløpig ikke besøkt 

Anonymkode: 1ebe9...225

Skrevet

Har kun vært i San Marino så kan ikke sammenligne de ulike. 

Anonymkode: 34b18...f57

Skrevet

Har bare vært i Vatikanstaten, har ikke noe sammenligningsgrunnlag.

Skrevet

Har vert i Liechtenstein, veldig fint der.

Skrevet

Har vært i alle sammen. Vil si jeg likte San Marino og Liechtenstein, veldig små og veldig fine, og går raskt å se det meste. Luxembourg tar mer tid. Vatikanstaten har jo Peterskirken og Vatikanmuseet, som alene er verdt et besøk. Også oppe på slottshøyden i Monaco var det fint. Vil si alle småstatene er fine på hvert sitt vis.

Anonymkode: 4a7ba...c99

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært i Luxemburg, Lichenstein og Malta. Likte Malta best, spennende historie og faktisk spektakulær natur på deler av kysten. Og koselige landsbyer.

Har dog kun vært noen timer i hvert av de 3 landene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kun vært Luxemburg

Skrevet

Har vært i Luxembourg, Liechtenstein, san marino og Monaco. Liker Monaco best

Anonymkode: 06bb9...1c2

Gjest Linny111
Skrevet

Har vært i Monaco, San Marino, Luxembourg, Liechtenstein, Malta og Vatikanstaten.

Tror jeg likte San Marino best.

Skrevet

Vært i alle, unntatt Andorra. Likte Malta best, med San Marino som en god nummer to.

• Liker 1
Skrevet

Har vært i Vatikanstaten, ingen av de andre.

Anonymkode: 4896a...66e

Skrevet

Vært i Vatikanstaten og Luxembourg. Luxembourg var veldig fint, Vianden var skikkelig fint! 
Vatikanstaten var jo bare en liten gåtur igjennom🤭

Anonymkode: 5d71b...e2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har besøkt Monaco (på ferie i Nice) og Vatikanstaten (på ferie i Roma). Begge steder var interessante og besøke. 

Anonymkode: 9ae62...cb2

Skrevet

Malta, Monaco og Liechtenstein. Likte egentlig alle på hver sin måte. Malta var veldig deilig med fine strender og bra sydendestinasjon, Monaco hadde mye fancy hus og båter å se på, og Liechtenstein var som en rolig, liten by i alpene

Skrevet (endret)

I sommer besøkte vi Monaco, Andorra og Luxembourg, så jeg har vært i de tre. Jeg likte Luxembourg definitivt best, veldig koselig sted hvor vi valgte å overnatte. Hyggelig, god mat, fine gater, rent og pent, gratis kollektivt. Andorra var forferdelig, det var som et gigantisk taxfree, skikkelig vulgært. Monaco var bedre, og penere enn Andorra rent estetisk, men kvalmende rikt og ikke helt vår stil. Artig å ha vært disse stedene, men kun Luxembourg jeg kunne tenkt meg å reise tilbake til.

Endret av SPOCA
AnonymBruker
Skrevet

San Marino var utrolig koselig. 

Anonymkode: 747db...368

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...