Gå til innhold

Æsj dette passet dårlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien er samlet hjemme hos oss. God julemiddag, god stemning og midt i gaveåpningen fikk jeg omgangssyke.. hurra!!! 

Anonymkode: c6159...e01

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Familien er samlet hjemme hos oss. God julemiddag, god stemning og midt i gaveåpningen fikk jeg omgangssyke.. hurra!!! 

Bare sånn helt plutselig ? Om dere har gaveåpning nå så er det vell litt rart å sitte på KG ?

Skrevet

Å det første som slo deg var å skrive om det på kg? 

Anonymkode: 58f02...6fd

• Liker 2
Skrevet
Kanino skrev (20 minutter siden):

Bare sånn helt plutselig ? Om dere har gaveåpning nå så er det vell litt rart å sitte på KG ?

Ferdig med gaveåpning og sitter på do på tlf 

Skrevet

jeg har også merkelig løs mage ikveld. Ikke omgangssjuke, men bare ubehagelig løs mage. Men jeg er ikke i noen form for julefeiring, så det går ikke ut over noen andre enn meg. 

Og dere. 

Fordi jeg henger her inne ikveld. 🙂

Anonymkode: 8ac0a...276

Skrevet
Kanino skrev (36 minutter siden):

Fokuser mer på å finne et nytt sted å bo på for deg og ungen du.

Anonymkode: ffe04...397

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har rapportert deg for brukerforfølgelse

Anonymkode: 6500c...cc6

• Nyttig 1
Skrevet

Hvordan vet du at det er omgangssyke, kan være maten. Så får du snart selskap på badet.

Anonymkode: eb961...2a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan vet du at det er omgangssyke, kan være maten. Så får du snart selskap på badet.

Anonymkode: eb961...2a5

Aner ikke, men ingen andre har fått det 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ooooj så bitter i kveld 

Skrevet

Ts her.. uansett. Julemiddagen var super, ungdommen happy for alle julegavene de fikk, og selv om jeg har sittet mye på do i kveld, har vi også fått sett en del på tv og hygget oss. 
Jeg måtte krype til køys nå, etter å ha holdt ut kvelden, mens resten av gjengen spiller kort og koser seg i stua. 
Kjip følelse.. har ordnet og styrt til jul, pyntet og vasket og handlet inn. Så blir kvelden dritt (bokstavelig talt) for min del. Men har bitt tenna sammen og vært med på julefeiringen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ooooj så bitter i kveld 

Var det jeg også tenkte. Skikkelig gretten

Anonymkode: 6500c...cc6

Skrevet

Sånt skjer. Fikk selv omgangssyke og kjenner meg frisk nå. Siden det er en 48-timers regel for smitte så endte jeg opp alene julaften. 

Anonymkode: ee9a1...685

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...