Gå til innhold

Han sier han håper jeg har det bra men ønsker ingen kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et litt turbulent nestenforhold. Han brøt plutselig kontakt uten forvarsel. Jeg ble blokkert overalt. Dette er for flere mnd siden. Til og med vipps blokket han! Traff kompisen hans ute på byen og jeg fikk han til å til å ringe han og spørre hva som skjedde mellom oss. Han tok på høytaler så jeg fikk høre. For det første ba han han om at han skulle slutte å prate om han til meg. Så sa han at han håpet jeg hadde det bra men at han ikke ønsket kontakt. Så bare la han på til kompisen. Er ikke dette en veldig umoden oppførsel og dårlig gjort ovenfor meg?? Bare blokkere overalt uten noen forklaring og ikke gi en ordentlig forklaring og unnskyldning når han vet jeg sitter der og hører på?

Anonymkode: c5ba4...16f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Et litt turbulent nestenforhold. Han brøt plutselig kontakt uten forvarsel. Jeg ble blokkert overalt. Dette er for flere mnd siden. Til og med vipps blokket han! Traff kompisen hans ute på byen og jeg fikk han til å til å ringe han og spørre hva som skjedde mellom oss. Han tok på høytaler så jeg fikk høre. For det første ba han han om at han skulle slutte å prate om han til meg. Så sa han at han håpet jeg hadde det bra men at han ikke ønsket kontakt. Så bare la han på til kompisen. Er ikke dette en veldig umoden oppførsel og dårlig gjort ovenfor meg?? Bare blokkere overalt uten noen forklaring og ikke gi en ordentlig forklaring og unnskyldning når han vet jeg sitter der og hører på?

Jeg synes det er dårlig gjort og barnslig oppførsel men folk er forskjellige og har forskjellige behov. Hva som er rett og gjøre er det ingen fasit på

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han er ikke interessert i deg dessverre. Glem han og skulle han ta opp kontakten igjen. Vær reservert ovenfor han. 

Endret av TLR
  • Liker 1
Skrevet

Han verner seg mot et eller annet tenker jeg. Det at du får kompisen hans til å ringe han på dine vegner viter egentlig på at det er noe rart fra din side tenker jeg.

La fyren være og gå videre.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Å ønske noen alt godt betyr ikke at det innebærer forhold og nær relasjon. Jeg ønsker mine ekser alt godt også  ,men ønsker likevel ikke kontakt med dem. Alt godt innebærer ikke meg.

Anonymkode: 890b6...df8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Umodent, men samtidig vet ikke jeg hvordan det turbulente forholdet deres har vært. Kanskje han rett og slett fikk nok. 

Anonymkode: 3a5da...dab

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker du skal respektere det at han ikke vil ha kontakt med deg.

Anonymkode: 12a1b...581

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg ble stalket en gang... Har blokka alle jeg er ferdig med etter det...

Anonymkode: c865f...45f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner at han blokkerer deg når du sjekker til og med vipps for å kanskje sende mld derifra.

Anonymkode: 32afd...060

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du får kompisen til å ringe han? Er du 13 år?

Anonymkode: 08a60...d41

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut dom han absolutt ikke vil ha noe med deg å gjøre..

Det er også drøyt at du bruker kameratene hans for å få kontakt. La han være! 

Anonymkode: 24ded...13b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For det første ba han han om at han skulle slutte å prate om han til meg.

Den verste setningen jeg har lest på hele julaften. Hva med å skille på ham og han, for leserens skyld? 

Anonymkode: cb937...b01

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenker du skal respektere det at han ikke vil ha kontakt med deg.

Respekterer det nå. Var kanskje litt drama fra min side men han kunne jo sagt grunnen før han blokka meg??

Skrevet

Nei. Når forholdet har vært turbulent og negativt så har han full rett til å bryte kontakt og han skylder deg ingen forklaring. Respekter det.

Anonymkode: 1b9ee...74b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Respekterer det nå. Var kanskje litt drama fra min side men han kunne jo sagt grunnen før han blokka meg??

Hvis det har vært masse drama, så trenger han vel ikke så mye mer grunn enn det til å avslutte det.

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Turbulent. Altså masse drama og krangling. 

Han kuttet og blokket deg. 

Det er ikke mer å lure på. Kanskje noe umodent å ikke si noe, men handlingen skriker høyt nok. Han vil ikke ha noe med deg å gjøre. Move on.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...