Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julaften i dag. Jeg har kjøpt absolutt alt av gaver, pyntet til jul, kjøpt inn alt av mat, vasket huset, skrelt poteter, gulrøtter og pyntet bordet. Mannen min hadde en oppgave... Steke ribba. Nå er den brent og uspiselig. Jeg får ikke lov til å bli irritert, så jeg må pent si. "Stakkars deg, jeg vet jo du ikke mente det. Huff, så kjedelig." Men, inni meg raser jeg!! Bare å bite tennene sammen. God jul!!!

Anonymkode: 4faf4...587

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viste du ham hvordan han skulle gjøre det?

Anonymkode: d5592...9eb

Skrevet

For en latsabb, slå opp og Finn deg en ordentlig mann

Skrevet

Jeg lærte nylig et uttrykk her inne, "weaponized incompetence". Han sikrer seg så han slipper å steke ribbe neste år.

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er din egen feil, julaften er dagen hvor mannen skal få lov til å sitte i godstolen med en kald juleøl og bare slappe av.

Anonymkode: bd4f0...6ef

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er din egen feil, julaften er dagen hvor mannen skal få lov til å sitte i godstolen med en kald juleøl og bare slappe av.

Tull. Jeg kjenner nesten ingen menn som ikke er den som har ansvaret for julemiddagen.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er bare å skjære bort det som er brent.

Anonymkode: ead42...269

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt av en mann 😂 hadde jeg vært slik hadde jeg ikke turt å vist trynet mitt for noen mer 

• Hjerte 1
Skrevet
Brunello skrev (1 minutt siden):

Tull. Jeg kjenner nesten ingen menn som ikke er den som har ansvaret for julemiddagen.

Det er fordi det er tøffelmenn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Julaften i dag. Jeg har kjøpt absolutt alt av gaver, pyntet til jul, kjøpt inn alt av mat, vasket huset, skrelt poteter, gulrøtter og pyntet bordet. Mannen min hadde en oppgave... Steke ribba. Nå er den brent og uspiselig. Jeg får ikke lov til å bli irritert, så jeg må pent si. "Stakkars deg, jeg vet jo du ikke mente det. Huff, så kjedelig." Men, inni meg raser jeg!! Bare å bite tennene sammen. God jul!!!

Det er bare mat jo...Skjær av den forsømte svoren og kos dere..Så håper jeg du er snill med mannen etter maten..god jul.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han synes sikkert det er kjipt nok selv. Visst man skal bli sint for noe sånt, så har man ikke mye å bli sint for. 

Anonymkode: 48472...ecf

Skrevet
8 minutter siden, Brunello said:

Butter har ikke ansvaret for middag her i hus. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Viste du ham hvordan han skulle gjøre det?

Anonymkode: d5592...9eb

Kan han ikke lese selv?

Anonymkode: 45624...558

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er kjipt, men det er sånn som kan skje. 

Anonymkode: 28622...375

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han synes sikkert det er kjipt nok selv. Visst man skal bli sint for noe sånt, så har man ikke mye å bli sint for. 

Anonymkode: 48472...ecf

Hvem blir ikke sur når en mann er som et barn som ikke klarer/gidder å gjøre noe? En mann uten noe utstyr nedentil hvertfall

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Brunello skrev (9 minutter siden):

Betamenn med samling i bunn der altså. Har dere forkle med morsomt motiv også?

Anonymkode: 72eb9...9be

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er fordi det er tøffelmenn.

Der er fordi de ser verdien i å kunne lage god mat og skjønner at noen mannfolk er så tafatte at de hadde sultet ved siden av matboksen.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Betamenn med samling i bunn der altså. Har dere forkle med morsomt motiv også?

Anonymkode: 72eb9...9be

Det er flest mannlige kokker i dette landet. Er du frekk når du går ut og spiser også?  

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor lage ribbe er nå mitt spørsmål, men nok om det. Matlaging er noe du enten tar litt intuitivt eller ikke og mange tror at du bare kan skru på oven, så komme tilbake når klokka ringer, lage mat er noe som krever at du følger med hele tiden, ikke alle har den evnen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er flest mannlige kokker i dette landet. Er du frekk når du går ut og spiser også?  

Det er forskjell på noen som lager mat som jobb og noen som lager mat som ei dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...