Gå til innhold

Hesteridning og påstand fra venninne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på et festlig lag i går kveld og da kom en uttalelse fra en venninne av meg som driver med hesteridning som hobby. Hun var rimelig påseilet vel og merke. Dette er andre gangen hun sier dette, så tenkte å sjekke her inne om det er hold i det hun sa. 

Hun sa at hun ofte blir opphisset og har fått orgasme når hun rir hest. Jeg synes det hørtes rart ut, for kan ikke forestille meg at det er behagelig å dunke opp og ned på en sal på den måten der. Da er hun bygd annerledes enn min kropp i så fall. Jeg kommer aldri til å klatre på en høy hesterygg for å finne det ut. 

Stemmer det hun sa, eller er det bare fylleprat? Det ble ikke akkurat diskutert rundt bordet i går, og ser ble litt klein stemning og latter. 

Anonymkode: 21fca...790

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan stemme. Men da må man vel posisjonere seg og bevege seg på en måte som fremprovoserer orgasme. 

Anonymkode: e18b2...714

Skrevet

Hesteridning faktisk. Folk skjønner hvilket dyr det er snakk om.

Jeg har aldri blitt seksuelt opphisset av det og aldri hørt om at andre har blitt det heller. 

Er denne tråden inspirert av ene svaret på tråden om hun som hadde vond korsrygg?

Anonymkode: 07b91...b3e

• Liker 5
Skrevet

Aldri opplevd

Anonymkode: 0bbf1...e79

Skrevet

Dette stemmer nok, for min del når jeg er opphisset så kan orgasmene komme når jeg sitter i salen. 

Skrevet

Sikker på at hun ikke snakket om å henge under hesten, da? Hesten har jo ganske stor kjepp.

Anonymkode: 80ca5...86b

• Liker 1
Skrevet

Har aldri blitt kåt eller tenkt tanken på å få orgasme oppå hesteryggen. Man sitter vel ikke å gnir musa på den måten at man kan bli opphisset av det? Har holdt på med hester i 20 år. Eneste gnisningene jeg har fått er gnagsår fra sømmen i ridebuksa 😅

Anonymkode: adbab...5be

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri noensinne opplevd, og jeg har holdt på med hest i 32 år.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd selv om jeg har drevet med hest og ridning i hele mitt liv. Har aldri hørt snakk om det i miljøet heller. Men, folk er rare ... om hun går inn for det er det kanskje mulig.

Anonymkode: 20d65...eef

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som du er mann, så klart hun er annerledes bygd enn deg. Den eneste som kan gi deg svaret er jo henne, hvordan kan jeg si om hun blir opphisset av ridning? Selv blir jeg ikke det. 

Anonymkode: eb5ac...4e8

• Liker 2
Skrevet

Det var en gang hesteridning var forbudt for kvinder fordi menn ikke ville risikere at vi fikk orgasme…

• Liker 2
Skrevet
Fioljenta skrev (5 minutter siden):

Det var en gang hesteridning var forbudt for kvinder fordi menn ikke ville risikere at vi fikk orgasme…

Og ødelagt jomfruhinne...

Mens det egentlig er menn som skulle ha ridd i en damesadel😆

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alt går ann🏇🏇
Forresten… En av våre første «date» var på hesteryggen. Jeg inviterte fruen på en hyttetur med mulighet for leie hest. Turen var nok mer en skrekkblandet opplevelse enn opphissende for henne, da hun ikke hadde ridd før. Morsomt og romantisk minne! Kvinne og hest er vakkert!

Endret av Mr. Ron
Skrevet

Det er gammelt nytt. Har aldri ridd hest selv, men hørt om det. Det er jo også de som kommer av å sitte på tørketrommelen. Hvor følsomme folk er varierer veldig. 

• Liker 2
Skrevet

Men har hun fått samtykke av hesten?

• Nyttig 2
Skrevet

Husker jeg klarte å stimulere meg som litt hormonell 12-13 åring i salen, nå som boksen blir det baaaare feil og jeg finner det ikke som en situasjon jeg ønsker å gjøre til noe seksuelt. Men fult mulig ja! 

Anonymkode: 774c3...8f1

Skrevet

Herregud, så nasty 🤮

Anonymkode: 1e333...2e0

• Liker 1
Skrevet

Så motbydelig, er hun zoofil? 

Har ridd i 30 år og aldri vært inne på tanken 🤮

Anonymkode: 990a5...c13

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så motbydelig, er hun zoofil? 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Herregud, så nasty 🤮

Altså, det handler jo IKKE om å bli kåt/tent av hesten!

De fleste som får coregasm under trening er heller ikke tent eller tenker på sex, men får plutselig orgasme likevel. Settingen er alt annet enn sexy. Det handler bare om hvordan bekkenbunnsmusklene brukes. Og jeg kan fint forestille meg at hesteridning kan gi samme effekt.

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...