Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte julekort før 15. men ingen har fått dem enda. Jeg pleier også å få noen kort men fortsatt tomt i min postkasse.

Anonymkode: 46a01...16a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg gikk det rekordraskt. Par dager bare på både kort og pakker. Jeg sendte 3-4.12. da. Tok litt lengre tid nå rett før jul med det som skulle til meg, men jeg fikk julekort i retur fra ene etter de hadde fått fra meg, og det på halvannen uke etter jeg hadde sent det. 

Er mye pakker før jul, men det burde ha kommet når du sendte før fristen. 

Skrevet

Mine julekort brukte og litt lenger tid i år enn i fjor ennå jeg sendte tidligere i år enn ifjor. Er nok litt tilfeldig. Alle pakker jeg har bestilt har kommet raskt.

Anonymkode: 8f7eb...5c9

Skrevet

Jeg sendte to pakker søndag 17. og forventet at de ikke ville komme frem til jul egentlig. Men de var fremme to dager senere, så pakkeforsendelser har gått i en rasende fart i forhold til andre dager syns jeg. 

Anonymkode: 43f0f...b59

Skrevet

Jeg har vært ganske imponert over hvor effektive posten har vært. Jeg sendte en stor Norgespakke den 18. vel vitende om at fristen var 15 så hadde null håp om at mottaker skulle få den før jul. Pakken var framme tirsdag 19! Og den reiste et godt stykke. 

Anonymkode: 3eaf7...bbe

Skrevet

Jeg fikk en pakke fra England på bare en uke nå rett før jul, mye raskere enn det pleier å gå. Så er sikkert litt tilfeldigheter. 

Anonymkode: 6d4c4...bfb

Skrevet

Jeg fikk tilsendt en pakke med helt hjem den 12.12., og den ble mottatt av meg den 15.12. Riktignok så stor at jeg måtte på utleveringssted å hente den. Jeg bestilte noe til meg selv med helt hjem den 14.12., og det har fortsatt ikke kommet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...