AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #1 Skrevet 24. desember 2023 Så bytter vi stilling, og da kommer han fort. Holder han bevisst igjen? Det tok kanskje ti min før han kom, første gang kom han etter to min bare. Hva kan årsaken være? Bør jeg bare være glad kanskje? Anonymkode: 37c8c...5e7
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #2 Skrevet 24. desember 2023 Hva med å spørre han, og ikke randoms på Internett 🙄 Anonymkode: 76c57...947 8
SlemUlv Skrevet 24. desember 2023 #3 Skrevet 24. desember 2023 Så han hadde allerede kommet en gang, også tok det 10 min andre gangen?
Doolittle Skrevet 24. desember 2023 #4 Skrevet 24. desember 2023 For min del tar det ganske lang tid å komme. Litt fordi jeg liker å utsette orgasmen flik at den blir sterkere, men mest fordi jeg bare er sånn fra naturens side. Jeg holder lenge. Noen partnere har satt stor pris på det, andre har nok syntes det godt kunne ha vart litt kortere. Selv er jeg nokså fornøyd med å være utholdende, men skulle nok samtidig ønske jeg kunne komme på åtte-ti minutter innimellom også. Man ønsker seg det man ikke har, antar jeg. 1 1
Sander33 Skrevet 24. desember 2023 #5 Skrevet 24. desember 2023 Vi menn responderer også på riktig stilling, og hvordan den treffer inni. Friksjonen endres også, vått er mindre følsomt for oss (også forskjell i syklusen deres). Men vått hisser oss opp. Plaskvått gir lite friksjon men kåter maks opp.. Menn er kompliserte, men enkle. Nyt, ikke tenk så mye. Men spør og snakk om sex, hva som er godt, hva du liker osv. lykke til! 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #6 Skrevet 24. desember 2023 Sander33 skrev (22 minutter siden): Vi menn responderer også på riktig stilling, og hvordan den treffer inni. Friksjonen endres også, vått er mindre følsomt for oss (også forskjell i syklusen deres). Men vått hisser oss opp. Plaskvått gir lite friksjon men kåter maks opp.. Menn er kompliserte, men enkle. Nyt, ikke tenk så mye. Men spør og snakk om sex, hva som er godt, hva du liker osv. lykke til! Akkurat som det går lengre tid når jeg sitter oppå han. Men vi bruker kondom da, kan jo dempe følelsen noe. Jeg vil jo tro han nyterdet, så iallefall ut som det. Syntes ti min var ganske lenge, men om han nyter det lenge så har det ingenting å si😊 Anonymkode: 37c8c...5e7
_Malene Skrevet 24. desember 2023 #7 Skrevet 24. desember 2023 Doolittle skrev (34 minutter siden): For min del tar det ganske lang tid å komme. Litt fordi jeg liker å utsette orgasmen flik at den blir sterkere, men mest fordi jeg bare er sånn fra naturens side. Jeg holder lenge. Noen partnere har satt stor pris på det, andre har nok syntes det godt kunne ha vart litt kortere. Selv er jeg nokså fornøyd med å være utholdende, men skulle nok samtidig ønske jeg kunne komme på åtte-ti minutter innimellom også. Man ønsker seg det man ikke har, antar jeg. Oi, jeg synes 8-10 minutter høres lenge ut 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #8 Skrevet 24. desember 2023 20-30 min. er vanligst med de mennene jeg har vært med. Anonymkode: f092b...ac0 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #9 Skrevet 24. desember 2023 Hvis dere er helt nye sammen, så var det sikkert litt nerver ute og gikk første gang. 10 min høres nesten perfekt ut, hvis det ikke er råknulling. Jeg holder i det uendelige, og greier ofte ikke å komme av penetrasjon. Heldigvis har jeg funnet ei som liker lange økter. Tipset er å finne stillinger og måter, der du kan ha langvarig nytelse. Du skal ikke ligge der og ønske at han snart blir ferdig. Det er destruktivt. Anonymkode: 44b8f...af6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #10 Skrevet 24. desember 2023 Jeg (mann) har blitt god på å holde igjen etter hvert og veldig god på å bare nyte. Oftest får jeg ikke snudd om til å "gå for å komme" før hun har kommet, eller så må hun gi meg klar beskjed om at hun vil jeg skal komme først. Akkurat dette er helt mentalt/psykisk. Ellers så er det forskjell på stillinger. Jeg kommer ikke like fort når hun rir, tror mange menn opplever det sånn. (Selv om jeg elsker å ha henne øverst.) Jeg kommer lettest i misjonær, for min del mye fordi jeg tenner veldig på mye kroppskontakt. Pluss det med å ha mye kontroll på tempo, hvor dypt osv. Og utover det spiller det også inn hvor lenge siden sist og om det er noen stressmomenter inne i bildet. Vi pleier å bruke mye mer tid på å fyre hverandre opp med oralsex enn på selve samleiet, som jeg tipper vi oftest bruker max 10 minutter på. Hun kommer generelt før/fortere enn meg, og bare en gang, med mindre det blir ekstraomganger etter jeg har fått nok "hviletid". Ellers er det ikke noe om å gjøre å bli fortest mulig ferdig for noen av oss, begge liker å nyte og ta oss tid. Så vi er dårlige på kjappiser og bruker oftest opp mot en time på hele seansen. Anonymkode: 065fa...c5d
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #11 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis dere er helt nye sammen, så var det sikkert litt nerver ute og gikk første gang. 10 min høres nesten perfekt ut, hvis det ikke er råknulling. Jeg holder i det uendelige, og greier ofte ikke å komme av penetrasjon. Heldigvis har jeg funnet ei som liker lange økter. Tipset er å finne stillinger og måter, der du kan ha langvarig nytelse. Du skal ikke ligge der og ønske at han snart blir ferdig. Det er destruktivt. Anonymkode: 44b8f...af6 Så det at han drøye tiden og ikke kom er bare positivt? Han var hard hele tiden heldigvis så det viser jo at han var lysten. Jeg vil jo bare han skal nyte meg til det fulle😄 Anonymkode: 37c8c...5e7
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #12 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg (mann) har blitt god på å holde igjen etter hvert og veldig god på å bare nyte. Oftest får jeg ikke snudd om til å "gå for å komme" før hun har kommet, eller så må hun gi meg klar beskjed om at hun vil jeg skal komme først. Akkurat dette er helt mentalt/psykisk. Ellers så er det forskjell på stillinger. Jeg kommer ikke like fort når hun rir, tror mange menn opplever det sånn. (Selv om jeg elsker å ha henne øverst.) Jeg kommer lettest i misjonær, for min del mye fordi jeg tenner veldig på mye kroppskontakt. Pluss det med å ha mye kontroll på tempo, hvor dypt osv. Og utover det spiller det også inn hvor lenge siden sist og om det er noen stressmomenter inne i bildet. Vi pleier å bruke mye mer tid på å fyre hverandre opp med oralsex enn på selve samleiet, som jeg tipper vi oftest bruker max 10 minutter på. Hun kommer generelt før/fortere enn meg, og bare en gang, med mindre det blir ekstraomganger etter jeg har fått nok "hviletid". Ellers er det ikke noe om å gjøre å bli fortest mulig ferdig for noen av oss, begge liker å nyte og ta oss tid. Så vi er dårlige på kjappiser og bruker oftest opp mot en time på hele seansen. Anonymkode: 065fa...c5d Nettopp. Da han skiftet stilling fra at jeg satt oppå han til misjonærstillingen, så kom han veldig kjapt😊 Føler det blir mer motstand da. Ts Anonymkode: 37c8c...5e7
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #13 Skrevet 24. desember 2023 Han jeg er sammen med nå har ganske god kontroll vil jeg si. Vi har vanligvis god tid og da bruker vi naturligvis lang tid med oralsex og kos først. Selve penetreringen varer også i alt fra 10-20 minutter. Sist hadde vi dårlig tid, sånn ordentlig dårlig tid og jeg spurte hvor fort kan du komme da? Tror det tok ett minutt eller så. Han syntes det var litt kjipt å komme så fort, men helt ærlig så er det gøy med noen sånne kjappe spontane øyeblikk! Anonymkode: 0e622...166
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #14 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så det at han drøye tiden og ikke kom er bare positivt? Han var hard hele tiden heldigvis så det viser jo at han var lysten. Jeg vil jo bare han skal nyte meg til det fulle😄 Anonymkode: 37c8c...5e7 Du må jobbe med usikkerheten din, og kommunikasjon i senga. Utløsning gir nytelse i få sekunder, men det som leder opp til utløsningen kan være enormt tilfredsstillende, og overgå den deiligste kroppsmassasje. På et platå eller to under orgasme kan jeg være i timesvis, hvis jeg får muligheten, og hun også nyter det. Det som ikke er bra, er hvis han ikke nyter, men begynner å jage etter orgasmen, og stresse med det. Pass på at du selv nyter til fulle, det vil hjelpe ham på veien. Ellers er det å lage lyd, og bruke hendene dine rundt på kroppen hans etc. Anonymkode: 44b8f...af6 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #15 Skrevet 24. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Han jeg er sammen med nå har ganske god kontroll vil jeg si. Vi har vanligvis god tid og da bruker vi naturligvis lang tid med oralsex og kos først. Selve penetreringen varer også i alt fra 10-20 minutter. Sist hadde vi dårlig tid, sånn ordentlig dårlig tid og jeg spurte hvor fort kan du komme da? Tror det tok ett minutt eller så. Han syntes det var litt kjipt å komme så fort, men helt ærlig så er det gøy med noen sånne kjappe spontane øyeblikk! Anonymkode: 0e622...166 Mye sitter i hodet: Jeg er vant til å ville nyte lenge og "edge" og utsette orgasmen (også ved onani), og hun pleier å behøve god tid til forspill. (Men kan ellers komme på få minutter om hun er tent.) Så vi har ofte tenkt at kjappiser ikke er helt vår greie. Eller hun mener at det er jeg som ikke har hatt troen på det. Eller vi er litt for hekta på oralsex i lange baner. Og det at hun er lite spontan. Men det hender...bare begge er innstilt på det, og vi har blitt bedre på det - etter maaange år. Det herlige med kjappiser er å bare kunne slippe all kåtheten løs med et brak og bare la det stå til helt uhemmet. Det tok oss tid, men nå ser vi at det noen ganger funker veldig bra og er veldig mye bedre enn ikke noe om vi har litt lite tid. Vi måtte utfordre hverandre litt på det... Senest i går morges. God jul! Anonymkode: 065fa...c5d
Fioljenta Skrevet 24. desember 2023 #16 Skrevet 24. desember 2023 Min mann bestemmer seg for å vente - fordi han vet jeg liker det. Spør typen din. ❤️ 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 24. desember 2023 #17 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Holder han bevisst igjen? Det tok kanskje ti min før han kom, første gang kom han etter to min bare. Hva kan årsaken være? Bør jeg bare være glad kanskje? Yes, du bør være glad! Du vil få langt mer ut av sex (på sikt) hvis han kan variere lengden på kosen. Noen ganger kan en kjappis være tingen, mens andre ganger kan en time gjøre susen. Det er litt forskjell på sex og elskov.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #18 Skrevet 25. desember 2023 Fioljenta skrev (2 timer siden): Min mann bestemmer seg for å vente - fordi han vet jeg liker det. Spør typen din. ❤️ Han er ikke typen min, men vi holder på eller ser an situasjonen. Håper såklart det blir oss 😊 Anonymkode: 37c8c...5e7
Sølvi Normalbakken Skrevet 25. desember 2023 #19 Skrevet 25. desember 2023 Noen menn har selvsagt trent seg til å kunne holde lenge. De vil vi selvsagt ha, men kommer de kjapt er det jo bare et tegn på at de blir ufattelig kåte av deg. Jeg har fått menn til å komme etter 5 sug. Det er jo både sjarmerende og litt kjedelig. Men som regel er de jo mer enn klar for flere runder.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #20 Skrevet 25. desember 2023 Sølvi Normalbakken skrev (35 minutter siden): Noen menn har selvsagt trent seg til å kunne holde lenge. De vil vi selvsagt ha, men kommer de kjapt er det jo bare et tegn på at de blir ufattelig kåte av deg. Jeg har fått menn til å komme etter 5 sug. Det er jo både sjarmerende og litt kjedelig. Men som regel er de jo mer enn klar for flere runder. Han kom jo innen 20 sek første gangen, så lurer på om ikke jeg er like spennende nå lengre?😄 eller om han tar seg en runk dagen i forkant for å holde ut lengre. Han er veldig kåt, det bare tar lengre tid nå for han. Kan jo hende han styrer det litt selv, at det nesten går for han men han holder igjen. Anonymkode: 37c8c...5e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå