Gå til innhold

Overdrev bursdag....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det skal være vondt og ekkelt, og du må gjøre det hvis du skal bli kvitt problemet ditt. Jeg skal garantere deg at det vil bli verre med tiden, om du ikke gjør noe med det nå. Du kan ikke gå igjennom livet uten å gjøre ting som gjør vondt. 

Anonymkode: 557c6...7e6

Vet ikke på hvilken måte det vil hjelpe meg fremover, egentlig. Jeg har mange venner, familie og bekjentskaper og jeg er på ingen måte alene, men de jeg valgte til bursdagen min var noen få og ikke alle kunne komme, og jeg overdrev og var altfor ekstra.. jeg skjemmes.. 

Anonymkode: 3051b...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må få hjelp til angsten/overtenkingen din. Jeg er helt sikker på at gjestene satte pris på god mat og et hyggelig selskap. Jeg kjenner ingen som går rundt og tenker at de har vært i et selskap som er «for mye».

Så dette eksisterer kun inni hodet ditt. Det virker som du ikke forstår det. Hvis du skal klare å gjøre noe med overtenkingen må du erkjenne at det ikke er hos gjestene problemet ligger, men hos deg. 

Anonymkode: c0029...a8e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må få hjelp til angsten/overtenkingen din. Jeg er helt sikker på at gjestene satte pris på god mat og et hyggelig selskap. Jeg kjenner ingen som går rundt og tenker at de har vært i et selskap som er «for mye».

Så dette eksisterer kun inni hodet ditt. Det virker som du ikke forstår det. Hvis du skal klare å gjøre noe med overtenkingen må du erkjenne at det ikke er hos gjestene problemet ligger, men hos deg. 

Ja det gjør det sikkert. Men føler ikke de setter pris på meg. Alle de har vært 30 og de gjorde ikke noe stort ut av det. Føler jeg gjorde det for folk som ikke fortjente det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig høres det ut som min drømmebursdag, både å ha og å være gjest i. Masse digg å spise, skikkelig god stemning, få folk å forholde seg til+snakke+gi oppmerksomhet til og bare god stemning! 

Hadde jeg vært gjest hos deg hadde jeg kost meg skikkelig ❤️😃🫶

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja det gjør det sikkert. Men føler ikke de setter pris på meg. Alle de har vært 30 og de gjorde ikke noe stort ut av det. Føler jeg gjorde det for folk som ikke fortjente det. 

Det her reagerer jeg på.

Ganske så fæl måte å omtale de menneskene som faktisk tok seg tid til å bli med og feire deg.

Du bør tenke deg litt om her synes jeg. Ofte når ting skjer, så er det andre enn de enn trodde var de nærmeste som stiller opp og er der for en.

Alle de som ville være med og feire din dag fortjener en fin fest :)

Anonymkode: 9b035...4db

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tran09 skrev (40 minutter siden):

Helt ærlig høres det ut som min drømmebursdag, både å ha og å være gjest i. Masse digg å spise, skikkelig god stemning, få folk å forholde seg til+snakke+gi oppmerksomhet til og bare god stemning! 

Hadde jeg vært gjest hos deg hadde jeg kost meg skikkelig ❤️😃🫶

Takk 🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner følelsen. Men ikke tenk på det, tror de setter mer pris på et skikkelig selskap som du ordnet til, enn noe annet.

Jeg har ei venninne som ordner veldig i stand til bursdager. Det er middag, kaker og pynt, taler og leker. Det er langt over hva vi andre evner å få i stand, og vi er så takknemlig for alt hun orker å lage til 

Anonymkode: f5e94...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner følelsen. Men ikke tenk på det, tror de setter mer pris på et skikkelig selskap som du ordnet til, enn noe annet.

Jeg har ei venninne som ordner veldig i stand til bursdager. Det er middag, kaker og pynt, taler og leker. Det er langt over hva vi andre evner å få i stand, og vi er så takknemlig for alt hun orker å lage til 

Anonymkode: f5e94...0ea

Jeg får håpe det. Beste meg nå for å aldri invitere venner igjen. Blir bare familie og de vennene som er skikkelig nære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Må legge til at de nevnte det ca 100 ganger at de koste seg, men de sa også at de synes jeg hadde stelt skikkelig i stand, og at det var altfor fint osv, det nevnte de, så de tenker sikkert jeg er ekstra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg får håpe det. Beste meg nå for å aldri invitere venner igjen. Blir bare familie og de vennene som er skikkelig nære.

De som ikke kom i bursdagen din……?

Anonymkode: 9b035...4db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som kjekk bursdag. Jeg elsker selskaper hvor det er god mat, og kaker 😊 Det er ALDRI feil! Det passer uansett om du har 50 eller 3 gjester 😀 Har du mye igjen, så er det jo digg med rester. Det er MYE bedre å ha for mye mat enn for lite mat!

Anonymkode: c53e5...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det hørtes ut som kjekk bursdag. Jeg elsker selskaper hvor det er god mat, og kaker 😊 Det er ALDRI feil! Det passer uansett om du har 50 eller 3 gjester 😀 Har du mye igjen, så er det jo digg med rester. Det er MYE bedre å ha for mye mat enn for lite mat!

Anonymkode: c53e5...9dc

Ja, er forsåvidt enig. Men føler jula er ødelagt og jeg bare sitter og tenker på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.12.2023 den 10.15):

Overdrev pynt, mat og dessert. Burde vært mindre av det men jeg bare tok av og tenkte at dette blir tidenes fest..

Det hørtes dritkoselig ut! Jeg mener det, det var sikkert veldig fint. 

Anonymkode: 531a3...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...