Gå til innhold

Overdrev bursdag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bursdagen min var overkill. Jeg inviterte et par venner forrige uke, ikke alle kunne komme så vi var få og jeg følte jeg overdrev litt. Hadde en liten kake og div dessert, julekaker osv og stelte i stand med masse tapas, pynta også bordet. Vi var ikke så mange og nå sitter jeg med en følelse av at jeg overdrev for ingenting og er skikkelig lei meg. Vertene bare å wow, så fint og så mye du stelte i stand. Det er så lenge siden jeg har gjort noe koselig så dette var liksom for min del mest men klarer ikke å slippe følelsen og føler meg dum.... Jeg ble 30. 

Anonymkode: 3051b...ac0

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
flusa skrev (1 minutt siden):

Overdrev hva da?..

Overdrev pynt, mat og dessert. Burde vært mindre av det men jeg bare tok av og tenkte at dette blir tidenes fest..

• Hjerte 1
Skrevet

Det hørtes veldig hyggelig ut! Bare koselig p komme til noen som har gjort litt innsats. Vær stolt av at du fikk feiret deg selv litt.

Anonymkode: ae1cb...cbf

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Overdrev pynt, mat og dessert. Burde vært mindre av det men jeg bare tok av og tenkte at dette blir tidenes fest..

Hva er i veien med det da,mener du?

Hva syntes gjestene?

• Liker 3
Skrevet

Uff. Hvis det er sånn det kjennes å være sosialt oppegående er jeg glad jeg er litt ute av takt.

Anonymkode: 8ff35...fca

• Liker 2
Skrevet

Du hadde rett og slett litt forventning til en litt større feiring siden du fylte 30? S

Skrevet

Gratulerer med dagen på etterskudd.

Hvis det ikke var mer enn det du skriver i HI så syns jeg du gjorde en god jobb med feiringen og de få som var der fikk masse god mat og hadde det helt sikkert fint. 

• Liker 6
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Du hadde rett og slett litt forventning til en litt større feiring siden du fylte 30? S

Ikke bare det, jeg synes jeg burde gjort mindre av alt jeg gjorde. Gjestene var fornøyd osv, men jeg følte jeg overdrev alt. Det burde bare vært low key. 

• Hjerte 1
Skrevet
flusa skrev (4 minutter siden):

Hva er i veien med det da,mener du?

Hva syntes gjestene?

De var fornøyd. Men jeg føler jeg gjorde mye for få personer, føler jeg burde tatt det med ro og gjort noe enkelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vertene bare å wow, så fint og så mye du stelte i stand. 

Var det ikke du som var verten da ? Klarer ikke helt å skjønne problemstillingen din

Skrevet
Kanino skrev (Akkurat nå):

Var det ikke du som var verten da ? Klarer ikke helt å skjønne problemstillingen din

Mente gjestene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mente gjestene. 

Hvis selskapet og feiringen var vellykket, hvorfor sitte og lure på dette ?

Skrevet

Hvis selskapet og feiringen var vellykket, hvorfor sitte og lure på dette ?

Den var vellykket og de koste seg. Ingen tvil om det, men jeg følte at jeg lagde altfor mye mat til så få mennesker, og overdrev med pynt osv. Det burde vært flere folk kjenner jeg, nå tror de at jeg gjorde alt dette for dem, og de var ikke de nærmeste heller.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den var vellykket og de koste seg. Ingen tvil om det, men jeg følte at jeg lagde altfor mye mat til så få mennesker, og overdrev med pynt osv. Det burde vært flere folk kjenner jeg, nå tror de at jeg gjorde alt dette for dem, og de var ikke de nærmeste heller.

Da er det så enkelt at om du ikke er fornøyd så gjør du det annerledes neste gang. Du får ikke gjort noe med det du har gjort. Men var det ikke for dem du gjorde dette da ? Du kan kun gjøre noe med fremtiden. Skjønner ikke at dette er noe å lage et problem utav. Blir stadig forundret over alt folk lager et nummer utav

Endret av Kanino
Skrevet

Da er det så enkelt at om du ikke er fornøyd så gjør du det annerledes neste gang. Du får ikke gjort noe med det du har gjort. Du kan kun gjøre noe med fremtiden. Skjønner ikke at dette er noe å lage et problem utav.

Takk for svar, men jeg kan ikke gjøre noe med følelsen av at jeg føler meg dum.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar, men jeg kan ikke gjøre noe med følelsen av at jeg føler meg dum.

Det kalles for overtenking. Nå jeg vet ikke om du sliter med angst, tankekjør og lignende fra før av, men dette er absolutt ikke noe å lage et nummer utav. Jeg synes du overreagerer, men det er bare min mening. 

Om du oppfatter meg som direkte og ufin så er det ikke det som er meningen. Meningen min er å realitetsorientere deg :)

Endret av Kanino
Skrevet

Kvinner og overtenking og overanalysering. Dette sitter kun i hodet ditt.

Anonymkode: 9f390...627

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Kanino skrev (1 minutt siden):

Det kalles for overtenking. Nå jeg vet ikke om du sliter med angst, tankekjør og lignende fra før av, men dette er absolutt ikke noe å lage et nummer utav. Jeg synes du overreagerer, men det er bare min mening. 

Om du oppfatter meg som direkte og ufin så er det ikke det som er meningen. Meningen min er å realitetsorientere deg :)

Nei, takk for at du hjelper meg med å komme til årsaken fordi jeg veg innerst ikke hvorfor jeg overreagerer så voldsomt.

Jeg sliter med angst, lav selvtillit og overtenker så det suser. Alt blir lagt et stort nummer ut av. Nå føler jeg meg dum fordi jeg tenker at de vil tenke at jeg gjorde alt dette for dem, at jeg overdrev og tok helt av og det kom ikke mange engang. Det er slik jeg tenker. At de tenker at jeg prøvde for hardt. 

• Hjerte 6
Skrevet

Jeg elsker å være litt "ekstra" når det kommer til fest, med mat og pynt og alt. 

Det er jo bare hyggelig det vel?! :) Folk koser seg allti hos meg.

Vi blir 4 stk til nyttår, og hele leiligheten min er bombardert med pynt, bordet er overdådig og dekadent, det blir altfor mye mat og enda mer alkohol. Trenger ikke være flere, jeg har med vilje ikke inviter flere.

Når jeg skal i bursdag eller 17. mai eller sånt til andre, så pleier jeg gjerne selv å ta med ballonger og konfetti osv. Folk blir i godt humør av det.

Anonymkode: 97adf...fae

• Liker 2
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...