AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #1 Skrevet 23. desember 2023 Er vel ikke jul før man irriterer seg over familiemedlemmer😅 Men hva er greia med å ta seg så grådig til rette hos andre? Svigerfar insisterer på dagsrevyen midt i barne tv, min søster MÅ ha med alle gavene barna hennes får (typ 20stk hver) og svigermor furter for at vi ikke har hjemmelaget karamellpudding - hun har fått tilbud om å lage selv hvis hun ønsker det. Jeg er vant til at man tar litt hensyn og lar vertene sette agendaen siden det er deres hjem. I går feks satt svigerfar oppe til halv to, pratet kjempehøyt i telefonen etter midnatt, smalt med dører og hadde høy lyd på TVen. Mannen er en frisk, sprek kar på 63, så er ikke en gammel gubbe det er snakk om. Blæh..dagens utblåsning! Flere som sliter litt med å holde masken i disse koselige tider? Anonymkode: 96ff9...129 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #2 Skrevet 23. desember 2023 Det er årsaken til at jeg elsker å feire jul med bare kjernefamilien. Jeg har i hele år smettet unna alle spørsmål om julefeiring. Til slutt gikk de lei, og ordnet seg andre steder å være. Bordet er i morgen dekket til husstandens 5 medlemmer, freden har senket seg og vi gjør akkurat det vi vil, når vi vil. Etter fjoråres fadese, blir vi alene fremover. Når det er min "tur" om tre år, reiser jeg til syden. Anonymkode: bad1e...dd3 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #3 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er årsaken til at jeg elsker å feire jul med bare kjernefamilien. Jeg har i hele år smettet unna alle spørsmål om julefeiring. Til slutt gikk de lei, og ordnet seg andre steder å være. Bordet er i morgen dekket til husstandens 5 medlemmer, freden har senket seg og vi gjør akkurat det vi vil, når vi vil. Etter fjoråres fadese, blir vi alene fremover. Når det er min "tur" om tre år, reiser jeg til syden. Anonymkode: bad1e...dd3 Det er drømmen min! Håper dere får en nydelig jul. Anonymkode: 96ff9...129
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #4 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er årsaken til at jeg elsker å feire jul med bare kjernefamilien. Jeg har i hele år smettet unna alle spørsmål om julefeiring. Til slutt gikk de lei, og ordnet seg andre steder å være. Bordet er i morgen dekket til husstandens 5 medlemmer, freden har senket seg og vi gjør akkurat det vi vil, når vi vil. Etter fjoråres fadese, blir vi alene fremover. Når det er min "tur" om tre år, reiser jeg til syden. Anonymkode: bad1e...dd3 Det er så uendelig deilig å bare være kjernefamilien. Barna syns og det ble for mye med mange andre og alt alle skulle/måtte/ville. Og enkelte klarer jo ikke la være å drikke heller(og det er ikke greit rundt barna å slenge innpå, en øl ok, ikke mer!) Stå opp, julepysj, 3 nøtter til askepott, ordne med mat, kos og slappe av. Ikke stress eller styr. Ikke den vil det og den det osv. Sutring, krangling av andre osv. Nei takke seg til å være bare oss, åå gu så vi gleder oss Anonymkode: c0de4...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #5 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er drømmen min! Håper dere får en nydelig jul. Anonymkode: 96ff9...129 Den kommer til å bli nydelig. jeg skal sitte i julepysjen til middagen er klar. Da skal vi skifte til stasantrekk. julematen lager seg mye selv. forberedelsene i er gjort i dag. Etter pakkene, skal jeg spille et brettspill med ungene og se en julefilm. Neste år: Ta sats å stå i det. Det er verst første året. Når mener resten av familien at jeg er litt skrullete, gjør meg ingen ting. det de aksepterer det bedre etter hvert. Mamma, hver 3. år slipper jeg dog ikke unna. Men neste gang blir på Granska. Hun var sitt eget rom - vi kjører all inklusive. Hun kan krangle til krampa tar seg med alle andre enn meg 😛 Anonymkode: bad1e...dd3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #6 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etter fjoråres fadese, blir vi alene fremover hva skjedde ifjor? Anonymkode: ebd2f...435
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå