AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #1 Skrevet 23. desember 2023 Hei! Jeg tar kurs, men skal ikke ha neste veieier - samtale før på torsdag. Har en del spørsmål, men først; Nisje: Jeg har skjønt at man bør være opptatt av, kunne noe om og ville lære mer om det man skal være affiliate for. Dette er vanskelig! Jeg har mange interessefelt, men er litt overveldet. Jeg overtenker nok en del,…. Men hvor er troverdigheten på kontoen min når jeg får tips om å promotere sofa fra Amazon eller møbler fra IKEA, når nisjen min f. Eks er interiør? Jeg kan vel ikke poste 2-3 reels om interiør hver dag, men også ha poster (lenker) med tilbud fra Amazon? DeEr som skjønner hva jeg prater om; skjønner dere hva jeg mener? 🙃 I`m confused! Takker for hjelp! Anonymkode: e097b...57f
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #2 Skrevet 24. desember 2023 Husk at du er pålagt å merke med reklame på sånne innlegg, dvs ikke skrive «affilliate» eller «ad» men «reklame». Om du pusher linker med all slags ræl for å tjene noen kroner pr klikk bør du i det minste reklamere for noe du kan stå inne for, ellers mister du all troverdighet. Anonymkode: 6d182...6e0
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Husk at du er pålagt å merke med reklame på sånne innlegg, dvs ikke skrive «affilliate» eller «ad» men «reklame». Om du pusher linker med all slags ræl for å tjene noen kroner pr klikk bør du i det minste reklamere for noe du kan stå inne for, ellers mister du all troverdighet. Anonymkode: 6d182...6e0 Nei, jeg har absolutt ikke tenkt til å poste linker med all slags ræl. Det vet jeg veldig godt. Ikke det jeg spurte om, men takk for tips. Tenker og jobber med dette hver dag nå, og har nok funnet ut av hva jeg vil dykke ned i. Med det finnes mye man kan promotere, (som jeg absolutt kan stå inne for), men jeg tenker jo at jeg mister noe av troverdigheten når jeg promoterer flere ting (eks. 3), at disse produktene blir en gjenganger på siden min. Eller…? Ts Anonymkode: e097b...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå