AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #1 Skrevet 23. desember 2023 Alle dere barnefamilier, bonusforeldre, gravide, barnløse og alle sammen ❤️ Ønsker dere alle ei god og fredfull jul, senk skuldrene, se en julefilm, kos dere så godt dere kan i familien deres eller alene for dere som er det. Det trenger ikke være perfekt, dyre gaver, det betyr så lite. Det er mange som sliter ekstra i jula, meg selv inkludert. Dette blir første jula uten et familiemedlem som døde i 2023, bare 19 år gammel. Trafikkulykke. Vi skal gjøre det beste ut av det, og prøve finne roa og holde oss opptatt, så vi ikke synker ned. klem til alle dere fine folk her inne som holder meg med selskap både tidlig og seint når jeg slenger meg i sofaen Anonymkode: 7c14d...68e 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #2 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): God jul til deg også. Håper jula blir så god som den kan i denne vanskelige tiden❤️ Anonymkode: 9850b...20d Det håper jeg også. Det meste er på plass, og pakkene har kommet under treet. Dukene strøket og lagt på. Planen er å være her og nå, kople ut det som har vært vondt i år og ta ei pause i sorg nå i jula. Vi får se, tar en dag av gangen Anonymkode: 7c14d...68e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #3 Skrevet 23. desember 2023 God jul ❤️ Anonymkode: 267d4...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå