AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #1 Del Skrevet 23. desember 2023 Hva gjør feminisme for kvinner av farge eller religiøse kvinner? Feminisme er for hvite kvinner i vesten som vil bli menn. freethenipples, armhulehår og at det er empowering å drive med onlyfans er det eineste feminister driver med ikke dei viktige probleme kvinner opplever over verden. hvor er disse feministene når kvinner må føde uten bedøvelse i palestina? "nei, dei prøver å bli som menn" Anonymkode: 17b2f...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #2 Del Skrevet 23. desember 2023 Trist å høre at du ikke har annet å gjøre kvelden lille julaften. Anonymkode: 74525...886 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #3 Del Skrevet 23. desember 2023 🙄🙄🙄 Anonymkode: ead9d...ed3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #4 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trist å høre at du ikke har annet å gjøre kvelden lille julaften. Anonymkode: 74525...886 har tenkt dette på lenge .så ikkje noe hat på feminister altså er selv ung kvinne Anonymkode: 17b2f...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 23. desember 2023 #5 Del Skrevet 23. desember 2023 Google interseksjonell feminisme. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #6 Del Skrevet 23. desember 2023 AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Google interseksjonell feminisme. tusen takk, dette har eg aldri hørt om. Anonymkode: 17b2f...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #7 Del Skrevet 23. desember 2023 Du vet jo ikke hva feminisme er, ts. Anonymkode: 2776a...81a 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #8 Del Skrevet 23. desember 2023 (endret) Du kan ikke være femi og makskulin samtidig. Anonymkode: 17b2f...299 Endret 25. desember 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #9 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vet jo ikke hva feminisme er, ts. Anonymkode: 2776a...81a okey, forklar meg siden jeg ikkje forstår hva det er. Anonymkode: 17b2f...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #10 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan ikke være femi og makskulin samtidig. Anonymkode: 17b2f...299 Selvsagt kan man det. De fleste mennesker består av elementer som du nok kaller maskulinitet og feminitet. Vi andre kaller det å være menneske. Jeg er kvinne, og kan tømme utedassen på hytta, skifte dekk og er leder på jobben min, samtidig som jeg kan være en omsorgsperson og snakke om følelser med venninnene mine (for å eksemplifisere det som er tradisjonelt maskulint/feminint). Det her himmelstormende naivt å tro at ikke menn og kvinner flest har både det som historisk er sett på som feminine og maskuline egenskaper. De fleste av oss har litt av hvert og mye av alt. Anonymkode: dd466...70e 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #11 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva gjør feminisme for kvinner av farge eller religiøse kvinner? Feminisme er for hvite kvinner i vesten som vil bli menn. freethenipples, armhulehår og at det er empowering å drive med onlyfans er det eineste feminister driver med ikke dei viktige probleme kvinner opplever over verden. hvor er disse feministene når kvinner må føde uten bedøvelse i palestina? "nei, dei prøver å bli som menn" Anonymkode: 17b2f...299 Hvorfor stiller du et spørsmål som du tror du har svaret på selv? Hadde du lurt på hva feminister gjorde for kvinner av farge og fra religiøse miljøer og kvinner i Palestina kunne du bare gått inn på siden til en av de feministiske organisasjonene for å se. Er bare noen uker siden det var stor demo foran Stortinget for svarte og religiøse kvinners frigjøring, og de feministiske organisasjonene og partiene er alltid godt oppmøtt i Palestina demoene også. Mange norske feminister har reist til Vestbredden årlig i mange år for å hjelpe kvinner og likestillingen der, og norske feminister har kjempet frem tiltak for innvandrerkvinner og kvinner i æreskulturer i alle år. Kanskje du skal sette deg inn i hva feminisme faktisk er for noe og hva norske feminister faktisk gjør fysisk og politisk? Er så flaut å lese det du skriver at du oppriktig tror det er det du skriver feminisme er. Det blir like fjernt som liksom "Hva er 2+5?" også svarer du "Det er et gult hus med vinger bygget av skillpaddeskall og bie-lort". 🤡 Anonymkode: 16848...fbd 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #12 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hva gjør feminisme for kvinner av farge eller religiøse kvinner? Feminisme er for hvite kvinner i vesten som vil bli menn. freethenipples, armhulehår og at det er empowering å drive med onlyfans er det eineste feminister driver med ikke dei viktige probleme kvinner opplever over verden. hvor er disse feministene når kvinner må føde uten bedøvelse i palestina? "nei, dei prøver å bli som menn" Anonymkode: 17b2f...299 Vi føder uten bedøvelse i Norge også. Det har jeg gjort tre ganger. Gjør du noe med problemene du nevner? Anonymkode: 73963...ed9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #13 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): okey, forklar meg siden jeg ikkje forstår hva det er. Anonymkode: 17b2f...299 Anonymkode: a20a2...d71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #14 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): tusen takk, dette har eg aldri hørt om. Anonymkode: 17b2f...299 Alle de norske store feministiske organisasjonene som Ottar, Kvinnefronten, Norske Kvinners sanitetsforening osv og statlige Likestillingssenteret KUN er interseksjonell feminisme. 99% av all feminisme er interseksjonell feminisme som jobber for kvinners rettigheter og likestilling uavhengig av kvinnenes etnisitet, bakgrunn, funksjonsevne, religion, legning osv. Og med fokus på de mest undertrykte minoritetene. Anonymkode: 16848...fbd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norvegienna Skrevet 23. desember 2023 #15 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi føder uten bedøvelse i Norge også. Det har jeg gjort tre ganger. Gjør du noe med problemene du nevner? Anonymkode: 73963...ed9 Og jeg har gjort det 5 ganger 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #16 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selvsagt kan man det. De fleste mennesker består av elementer som du nok kaller maskulinitet og feminitet. Vi andre kaller det å være menneske. Jeg er kvinne, og kan tømme utedassen på hytta, skifte dekk og er leder på jobben min, samtidig som jeg kan være en omsorgsperson og snakke om følelser med venninnene mine (for å eksemplifisere det som er tradisjonelt maskulint/feminint). Det her himmelstormende naivt å tro at ikke menn og kvinner flest har både det som historisk er sett på som feminine og maskuline egenskaper. De fleste av oss har litt av hvert og mye av alt. Anonymkode: dd466...70e du kan lyge til deg vil og samfunent kan men du veit selv at du ikke er feminin kvinne hvis du seier at du er ledern i jobben din og skifte dekk noko som er mann jobber forresten Anonymkode: 17b2f...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #17 Del Skrevet 23. desember 2023 norvegienna skrev (1 minutt siden): Og jeg har gjort det 5 ganger 😊 heldige deg som for føde ungene dine i eit trygt sykehus. Hvor dum må du være for å samenlikne deg med kvinner i krig Anonymkode: 17b2f...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #18 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anonymkode: a20a2...d71 ja, det var før nå handler det om å at kvinner er bedre enn menn og liberal feminister som klager på alle mulige greier Anonymkode: 17b2f...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #19 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): okey, forklar meg siden jeg ikkje forstår hva det er. Anonymkode: 17b2f...299 Det er veldig enkelt å finne ut av selv. Det finnes hundrevis av bøker og millioner av digitale artikler. Men tydelig at du egentlig ikke bryr deg. Hadde jeg postet en link hadde du ikke giddet å trykke engang. Så her: "Feminisme handler om politisk, sosial og økonomisk likhet mellom kjønnene. Det er en ideologisk tankeretning som legger til grunn at menn og kvinner skal ha like rettigheter og bli anerkjent som likeverdige individer." Anonymkode: 16848...fbd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #20 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ja, det var før nå handler det om å at kvinner er bedre enn menn og liberal feminister som klager på alle mulige greier Anonymkode: 17b2f...299 Nei det gjør det ikke. Slutt å finn opp ting bare fordi du hater kvinner. Anonymkode: 16848...fbd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå