Gå til innhold

Hvor vanlig er det å være kåt på andre når man er i forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kåt vil si at man har lyst til å ha sex med vedkommende. 

Jeg er kvinne, og har ikke lyst til å ha sex med noen andre enn kjæresten min. Jeg er kåt på han hver dag. 

I forhold jeg har vært i før, om jeg får lyst på noen andre så er det tegn på mangler i forholdet, og jeg har etterhvert gjort det slutt.

Hva med dere? Hvem er du i så fall kåt på? 

Hva skal til for at du blir kåt på noen andre enn partneren din? Hvordan reagerer du/gjør du noe med det?

Anonymkode: bf138...f5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært kåt på andre enn kjæresten når jeg har vært I forhold 

Anonymkode: eaffe...b62

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri vært kåt på andre enn kjæresten når jeg har vært I forhold 

Anonymkode: eaffe...b62

Mann eller kvinne?

Anonymkode: 83992...b96

Skrevet

Mann 40.

Har vert i 4 forhold 3-4 år lange, dem 3 første da hadde eg flere damer i hode som eg hadde mye sex tanker om!

Men er sikker på eg har funne hun rette no♥️ Klarer ikke ein gang å huske hvem dem andre damene eg tenkte på var....

Eg kan se ein veldig fin dame å tenke,å hun var deilig!

Så stopper det der, ingen videre tanker om hvordan hun ser ut naken eller hva hun heter, eg synes selv dette er veldig bra! Det var slitsom å ha det slik som dem 3 første forhold.

Anonymkode: 5d940...035

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kåt vil si at man har lyst til å ha sex med vedkommende. 

Jeg er kvinne, og har ikke lyst til å ha sex med noen andre enn kjæresten min. Jeg er kåt på han hver dag. 

I forhold jeg har vært i før, om jeg får lyst på noen andre så er det tegn på mangler i forholdet, og jeg har etterhvert gjort det slutt.

Hva med dere? Hvem er du i så fall kåt på? 

Hva skal til for at du blir kåt på noen andre enn partneren din? Hvordan reagerer du/gjør du noe med det?

Jeg har ett 25 år langt forhold bak meg og var aldri kåt på andre enn han. 

Skrevet

I alle dager? Hvis man seriøst blir KÅT på andre, så har man jo et stort problem, og bør vurdere om man i det hele tatt burde være i et forhold.

Det er helt normalt å se andre vakre mennesker og registrere at disse er meget attraktive, men man blir jo ikke KÅT av det 😆

Jeg er mann, og får jo bekreftet jeg absolutt er heterofil når jeg ser en smellvakker dame på stranda f.eks. Men jeg må ærlig innrømme at jeg får jo ikke ereksjon av det. Det ville faktisk bekymret meg.

Anonymkode: 694f4...694

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I alle dager? Hvis man seriøst blir KÅT på andre, så har man jo et stort problem, og bør vurdere om man i det hele tatt burde være i et forhold.

Det er helt normalt å se andre vakre mennesker og registrere at disse er meget attraktive, men man blir jo ikke KÅT av det 😆

Jeg er mann, og får jo bekreftet jeg absolutt er heterofil når jeg ser en smellvakker dame på stranda f.eks. Men jeg må ærlig innrømme at jeg får jo ikke ereksjon av det. Det ville faktisk bekymret meg.

Anonymkode: 694f4...694

Derfor jeg spør her inne. Jeg får inntrykket gjennom en del tråder at det er helt vanlig. Jeg kjenner meg ikke igjen i det, og lurer da på om jeg er helt avvikende på dette punktet, og hva jeg kan forvente av min kjære også.

Håper mange svarer 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...