newman01 Skrevet 2. januar 2024 #21 Skrevet 2. januar 2024 On 12/23/2023 at 8:43 PM, AnonymBruker said: Hjelpe meg. Vi har leiebil som vi hentet i dag. Fikk elbil fordi de hadde ikke noe annet. Fikk helt sjokk når jeg så hvor lang tid den bruker for å lade til fult . Står 20 timer fra 50%. Og der vi bor er det 2.5 mil til nærmeste ladestasjon og på toppen ikke i retning vi pleier å kjøre for å handle eller noe. Kan bli morsomt da med elbil, frem til bil er reparert. Vet i hvertfall elbil kjøp her blir det ikke hvis vi ikke får slik dings på veggen Anonymkode: d822a...008 Det kan da ikke være mer enn 9 mil til nærmeste butikk? Isåfall ville jeg vurdert å flytte... Du har fått en elbil som har 190km rekkevidde på 50% batteri, så bør den klare en handletur. Batteri og rekkevidde er litt fiffig. Man kan faktisk bruke de prosentene og milene som er tilgjengelig under 50% også.. Rekkeviddeangst trenger du ikke få før du er langt unna destinasjonen og batterimåleren nærmer deg 8% og du har brukt opp årets kvote med bilberging fra forsikringsselskapet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå