FastShadesKåre Skrevet 23. desember 2023 #1 Skrevet 23. desember 2023 Sølte noe kaffe på en bukse jeg skulle brukt imorgen på julaften. Har den i vaskemaskinen nå, men ikke tilgang på tørketrommel. Går det raskere å legge den på varmekabler på badegulvet eller henge den opp? Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #2 Skrevet 23. desember 2023 Hårføner? Det går raskere å henge den om du ikke har hårføner, sentrifuger den så mye som den tåler først og klem vannet av etterpå. Har du strykejern så kan du tørke med å stryke på middels varme også. Anonymkode: 84058...5b2 1
BobbySocks Skrevet 23. desember 2023 #3 Skrevet 23. desember 2023 Henge over varmekabler. Tørke den med strykejern om den enda er fuktig.
FastShadesKåre Skrevet 23. desember 2023 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2023 Hva skjer om jeg legger den direkte på gulvet/varmekablene? vil den klare å kvitte seg med fuktigheten om jeg snur den iløpet av kvelden? Ikke tilgang på strykejern eller hårføner atm.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #5 Skrevet 23. desember 2023 FastShadesKåre skrev (2 minutter siden): Hva skjer om jeg legger den direkte på gulvet/varmekablene? vil den klare å kvitte seg med fuktigheten om jeg snur den iløpet av kvelden? Ikke tilgang på strykejern eller hårføner atm. Vet ikke men klærne mine blir mye fortere tørre om jeg henger de over varmekablene enn legger rett på, sikkert fordi mer sirkulert varm luft treffer de, eller noe. Vet ikke, du kan jo prøve, men henger du den opp er jeg sikker på den er tørr i morgen Anonymkode: 84058...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #6 Skrevet 23. desember 2023 Ja ha for all del avtrekk så fukta kommer ut Anonymkode: 84058...5b2
visp Skrevet 23. desember 2023 #7 Skrevet 23. desember 2023 Den er helt sikkert passe tørr i morgen, og om det er noen fuktige felter igjen, så tørker det raskt når du har den på deg.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #8 Skrevet 23. desember 2023 Kan du henge den opp foran varmepumpa? Anonymkode: 3f7b9...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå