AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #1 Skrevet 23. desember 2023 Traff ei på Tinder som jeg skreiv med i 3 uker før vi hadde første date. Jeg vet ikke hva som skjedde med meg, men ble betatt/forelsket, det er ikke noe jeg er vant til å bli, men her skjedde det. Hun var en perfekt match og jeg liker henne veldig godt. Vi ble enige i møte nr to da vi synes det var hyggelig å treffes. Ikke rukket å komme til andre møtet ennå pga. det er travelt i julen for begge parter. Vi har så og si hatt daglig kontakt, men uansett hva jeg skriver til henne, så får jeg bare normale litt tørre svar tilbake, som hyggelige bilder med tekst på, klem, gleder meg til å se deg igjen osv. Bare enkle ting for å vise interesse, men responsen er der i forma av korte tørre svar, ingen tegn til glede eller noe over at noen viser interesse. jeg tror ikke hun er skremt for vi har ganske mye kontakt. Spørsmålet er: Hva bør man gjøre? bør man rett og slett ta andre møtet og se det an, eller bare kutte ut? fikk følelser så det er ikke så lett å bare kutte kontakten. Jeg kommer til å møte henne og gleder meg til det, men om noen ser røde flagg her så setter jeg pris på å høre det. Anonymkode: de601...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #2 Skrevet 23. desember 2023 Kanskje du sender melding til vel ofte? Hva med å la det gå en dag eller to, så hun får tid å tenke på deg? Anonymkode: ed107...fd5 13 1 7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #3 Skrevet 23. desember 2023 Har tenkt tanken, men hun sender meldinger hver dag selv, jeg bare prøver å forstå henne. Kanskje jeg over analyserer hele situasjonen. Anonymkode: de601...a7d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #4 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vis henne bankkontoen Anonymkode: 738f3...645 Ja, vis henne bankkontoen din. Da blir det fart på følelsene. Anonymkode: eeff2...79c 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #5 Skrevet 23. desember 2023 Match hennes energi litt bedre da. Ikke overøs med godord. Du kjenner henne tross alt ikke. Anonymkode: 0057e...98d 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #6 Skrevet 23. desember 2023 Jeg er sånn som er dårlig på meldinger. Men bra i virkeligheten. Så mitt råd er å gi dama en sjans før du konkluderer. Anonymkode: f79ea...6dd 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #7 Skrevet 23. desember 2023 Ikke skriv: Skjer a Hvordan går det Hva gjør du Har du det bra Fin dag ol. Du må fortelle noe fra din dag på en halvhumoristisk måte (med litt detaljer slik at hun skjønner tegninga, spørre henne om noe skikkelig eller nevne noe du har lyst til å finne på. Hjernedød kommunikasjon er drepen. Ellers blir jeg og nøktern og reservert om jeg er interessert, men gleder meg likevel om han er imøtekommende og viser interesse. Blir bare litt for glad, og redd det er et luftslott Anonymkode: eeff2...79c 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #8 Skrevet 23. desember 2023 Du bedømmer dette på det jeg vil si er helt feil måte! Hun sender deg hyggelige bilder, svarer med hyggelige bilder med tekst på, skriver klemmer og at hun gleder seg til å se deg igjen. Du kaller dette for tørre svar fra en som virker uinteressert. Det er det ikke. Det er hyggelige svar fra en som viser tydelig at hun er interessert. Du skriver at hun ikke viser glede for at noen interessert i henne og tar kontakt, men hun viser jo det når hun sier at hun gleder seg til neste treff. Her er det nok du som forventer altfor mye kontakt og iver fra henne, siden du selv allerede er så betatt og ivrig. Om du tar så mye kontakt som du sier så kan det hende at hun fort vil oppfatte deg som tørr å snakke med, for det er grenser for hvor spennende og interessant det er å bruke tid på å chatte med en fremmed mann man bare har møtt en gang før. Sjansen er stor for at det er du som saboterer og gjør henne uinteressert, enn at hun er uinteressert fra før. Hun virker interessert. Slapp av, ønsk hverandre en god jul og avtal å snakkes på nyåret og vent med å tekste mere til et par dager ut i januar. Da kan man sende en hyggelig melding om at man håper hverandre har hatt en fin jul og godt nyttår og lurer på om dere skal møtes "en dag til uka". Gi henne space. Når du oppfatter at hun ikke er like ivrig som deg på tekstingen så respekter det. Det betyr ikke at hun er uinteressert i deg fordet, men kan fort bli det om du kveler henne og forventer at hun skal være hoppende glad hver gang du sender henne melding bare fordi du evn blir det når hun sender deg melding. For henne er du bare en fyr hun har møtt én gang og det er normalt å ikke være interessert i meningsløs hverdagschatting da. Anonymkode: 673d3...ca9 5 7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #9 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hallo jeg har ikke 300iq eller orker å sitte å dikte opp en fantastisk åpning for deg. Skriver skjer a også går vi videre derfra. Anonymkode: 738f3...645 Da er det ikke rart du får tørr respons. Max fire dager igjen før hun begynner å fade deg ut. Du ødela interessen hennes Anonymkode: 673d3...ca9 7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #10 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hallo jeg har ikke 300iq eller orker å sitte å dikte opp en fantastisk åpning for deg. Skriver skjer a også går vi videre derfra. Anonymkode: 738f3...645 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det ikke rart du får tørr respons. Max fire dager igjen før hun begynner å fade deg ut. Du ødela interessen hennes Anonymkode: 673d3...ca9 Edit: så nå at du ikke er ts, men samme trollet som skrev "vis henne bankkontoen". Morsomt egentlig, tipper du er samme typen som klager på golddiggere men samtidig sitter her å oppfordre menn til å friste med penger istedet for å lære seg å kommunisere med kvinner hehe Anonymkode: 673d3...ca9 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #11 Skrevet 23. desember 2023 Jeg hater å kommunisere på meldinger. Behøver ikke å bety at jeg ikke er interessert. Anonymkode: a5096...3fb 5 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #12 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg hater å kommunisere på meldinger. Behøver ikke å bety at jeg ikke er interessert. Anonymkode: a5096...3fb Samme her 🙋♀️ Anonymkode: 1c0b4...30f
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #13 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hallo jeg har ikke 300iq eller orker å sitte å dikte opp en fantastisk åpning for deg. Skriver skjer a også går vi videre derfra. Anonymkode: 738f3...645 Ooooh, kan dere ringes heller da, hvis det er det skriftlige som er et issue. Det finnes ikke noe kjedeligere enn å svare på skjera, hva gjør du, hvordan går det. Snork. Hva i allverden skal dere snakke om senere hvis du ikke er mer nysgjerrig på henne enn dette NÅ? Fader ut menn som ikke klarer å ha en samtale om ting. Leser dere bøker, interessert i det som rører seg i verden, felles interesser, politikk, film, kan dere snakke om barndommen, fremtidsdrømmer, håp? Når jeg har vært forelska og det har vært gjensidig så snakker vi døgnet rundt, vi vil vite alt om hverandre. Anonymkode: 3e40a...fde 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #14 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du bedømmer dette på det jeg vil si er helt feil måte! Hun sender deg hyggelige bilder, svarer med hyggelige bilder med tekst på, skriver klemmer og at hun gleder seg til å se deg igjen. Du kaller dette for tørre svar fra en som virker uinteressert. Det er det ikke. Det er hyggelige svar fra en som viser tydelig at hun er interessert. Du skriver at hun ikke viser glede for at noen interessert i henne og tar kontakt, men hun viser jo det når hun sier at hun gleder seg til neste treff. Her er det nok du som forventer altfor mye kontakt og iver fra henne, siden du selv allerede er så betatt og ivrig. Om du tar så mye kontakt som du sier så kan det hende at hun fort vil oppfatte deg som tørr å snakke med, for det er grenser for hvor spennende og interessant det er å bruke tid på å chatte med en fremmed mann man bare har møtt en gang før. Sjansen er stor for at det er du som saboterer og gjør henne uinteressert, enn at hun er uinteressert fra før. Hun virker interessert. Slapp av, ønsk hverandre en god jul og avtal å snakkes på nyåret og vent med å tekste mere til et par dager ut i januar. Da kan man sende en hyggelig melding om at man håper hverandre har hatt en fin jul og godt nyttår og lurer på om dere skal møtes "en dag til uka". Gi henne space. Når du oppfatter at hun ikke er like ivrig som deg på tekstingen så respekter det. Det betyr ikke at hun er uinteressert i deg fordet, men kan fort bli det om du kveler henne og forventer at hun skal være hoppende glad hver gang du sender henne melding bare fordi du evn blir det når hun sender deg melding. For henne er du bare en fyr hun har møtt én gang og det er normalt å ikke være interessert i meningsløs hverdagschatting da. Anonymkode: 673d3...ca9 Hun sender ikke hyggelige bilder, hun sender kjedelige bilder av tv'n, av ting, hun svarer normalt og høflig, hun skriver ikke klemmer, det er jeg som gjorde det. Hun skriver ikke at hun gleder seg til å treffes, dette er jeg som skriver til henne. Jeg prøver å gi henne tid, vet hun har mye å gjøre akkurat nå, det bare er så tungt å ikke få noe av den responsen i retur. Ellers har du et godt poeng i det du skriver. Anonymkode: de601...a7d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #15 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Traff ei på Tinder som jeg skreiv med i 3 uker før vi hadde første date. Jeg vet ikke hva som skjedde med meg, men ble betatt/forelsket, det er ikke noe jeg er vant til å bli, men her skjedde det. Hun var en perfekt match og jeg liker henne veldig godt. Vi ble enige i møte nr to da vi synes det var hyggelig å treffes. Ikke rukket å komme til andre møtet ennå pga. det er travelt i julen for begge parter. Vi har så og si hatt daglig kontakt, men uansett hva jeg skriver til henne, så får jeg bare normale litt tørre svar tilbake, som hyggelige bilder med tekst på, klem, gleder meg til å se deg igjen osv. Bare enkle ting for å vise interesse, men responsen er der i forma av korte tørre svar, ingen tegn til glede eller noe over at noen viser interesse. jeg tror ikke hun er skremt for vi har ganske mye kontakt. Spørsmålet er: Hva bør man gjøre? bør man rett og slett ta andre møtet og se det an, eller bare kutte ut? fikk følelser så det er ikke så lett å bare kutte kontakten. Jeg kommer til å møte henne og gleder meg til det, men om noen ser røde flagg her så setter jeg pris på å høre det. Anonymkode: de601...a7d Dette er jo kjempepositiv respons du får fra henne? Da må du ha veldig høye forventninger, hvis dette ikke er bra nok? Anonymkode: 34eb4...e72
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #16 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ooooh, kan dere ringes heller da, hvis det er det skriftlige som er et issue. Det finnes ikke noe kjedeligere enn å svare på skjera, hva gjør du, hvordan går det. Snork. Hva i allverden skal dere snakke om senere hvis du ikke er mer nysgjerrig på henne enn dette NÅ? Fader ut menn som ikke klarer å ha en samtale om ting. Leser dere bøker, interessert i det som rører seg i verden, felles interesser, politikk, film, kan dere snakke om barndommen, fremtidsdrømmer, håp? Når jeg har vært forelska og det har vært gjensidig så snakker vi døgnet rundt, vi vil vite alt om hverandre. Anonymkode: 3e40a...fde Vi har utvekslet tlf nr, har spurt henne om vi kan ringes, fikk et svar, men ikke noe svar om vi kunne ringes vi skriver jo som om at vi prøver å bli kjent, kjedelige ting som "hva gjør du", "har du sovet lenge i dag" det snakker vi ikke om, bare bli kjent som vi har gjort i 3 uker. Vi er ganske like så det er mye å snakke om, vi er ikke ungdommer. Anonymkode: de601...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #17 Skrevet 23. desember 2023 Edit, ser nå at det er du som sender dette til henne, ikke omvendt. Det var nok litt dårlig formulert i første innlegget ditt 😅 Anonymkode: 34eb4...e72
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #18 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg hater å kommunisere på meldinger. Behøver ikke å bety at jeg ikke er interessert. Anonymkode: a5096...3fb Helt sant, dere har rett der, så godt kjenner vi ikke hverandre, det bare er så frustrerende når man har så innmari lyst å bli kjent med henne. Anonymkode: de601...a7d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #19 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Edit, ser nå at det er du som sender dette til henne, ikke omvendt. Det var nok litt dårlig formulert i første innlegget ditt 😅 Anonymkode: 34eb4...e72 Hehe, bra det ble oppklart Anonymkode: de601...a7d 1
Steinar_45_ Skrevet 23. desember 2023 #20 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Match hennes energi litt bedre da. Ikke overøs med godord. Du kjenner henne tross alt ikke. Anonymkode: 0057e...98d Hei, jeg skal prøve på det har egentlig ikke overøst, det er bare snakk om 4-5 slike "hint" om interesse for henne og et forsøk på vise henne at jeg liker henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå