Gå til innhold

TIL MENN: fortell meg om rare damer på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi leser som oftest om damer som støter på snodige og usaklige menn på Tinder. Men hva med damer? Har DU som MANN støtt på noen damer (på Tinder eller andre apper) som virkelig får alarmer til å hyle? :fnise: damer som får deg til å si "shit, denne byen er full av gærne peppermøer!" :P

Få høre

Anonymkode: dfc63...7d8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en mann som fortalte meg at han hadde fått foreslått date på lekeplassen med ungene deres. Han hadde sagt nei. Var upassende og ubehagelig, spesielt å dra med barna til noen du ikke kjenner. 

Anonymkode: 04307...b8b

• Liker 3
Skrevet

Det var en, vi hadde egentlig en hyggelig tone, snakket en del på tlf, men ble vel til at jeg fant ut hun var litt koko, var noen diagnoser, og fikk bekreftet det når jeg sa vi skulle avslutte kontakten, for da klikket hun, jeg var visst allerede hennes, måtte blokkere, og var oppriktig nervøs noen dager for at hun plutselig skulle dukke opp på døra 😅

Anonymkode: 924d7...1b2

• Liker 5
Skrevet

Ikke vits å spørre mennene her. De klager daglig over at de ikke får noen matcher så om du får noen historier her får du ta dem med en klype salt 

Anonymkode: b5f92...2f0

• Liker 2
Skrevet (endret)

Synes det er mest flotte damer jeg har truffet, men 2 av 11 første-dater var litt bom...:

Dame 1; veldig seksualisert i praten fram til date. Klem 1 er litt vel tett og hun kjenner tett på ryggen min. Klem 2 tar hun tak i brystmuskelen min og klemmer...(jeg har muskler, og er glad I dem, men...) blei avslutta etter Klem 2.

Dame 2; hyggelig chat, og kommer fram at hun ikke tror hun vil ha barn. Date handler kun om å få barn, går mot sædkvalitet og hvor fort min eks ble gravid. 39 år, barnløs, men ville nok mest ha donor..

Begge datene ble korte, sexløse og ikke flere dater...

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (7 minutter siden):

Dame 1; veldig seksualisert i praten fram til date. Klem 1 er litt vel tett og hun kjenner tett på ryggen min. Klem 2 tar hun tak i brystmuskelen min og klemmer...(jeg har muskler, og er glad I dem, men...) blei avslutta etter Klem 2.

Du skulle tatt tak i puppen hennes og gjort det samme. Skjønner at det ble avsluttet etter andre klemmen. 

Anonymkode: a4c88...49b

• Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du skulle tatt tak i puppen hennes og gjort det samme. Skjønner at det ble avsluttet etter andre klemmen. 

Var redd det ville bli sett på som flørting... blei veldig overraska, målbinda og usikker på en gang. Følte meg lite som en mann...

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ikke vits å spørre mennene her. De klager daglig over at de ikke får noen matcher så om du får noen historier her får du ta dem med en klype salt 

Anonymkode: b5f92...2f0

Og du er av kvinnene som benytter enhver tråd og anledning til å bitche over menn. Du er like kjip.

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (3 minutter siden):

Var redd det ville bli sett på som flørting... blei veldig overraska, målbinda og usikker på en gang. Følte meg lite som en mann...

Ikke hvis du hadde gjort det på en sånn måte at hun hadde skjønt at du gjorde det for å sjekke om de var bra nok eller store nok. 

Syns det var like frekt av dama å gjøre dette mot deg som det hadde vært om en mann hadde grepet tak i puppen min. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke hvis du hadde gjort det på en sånn måte at hun hadde skjønt at du gjorde det for å sjekke om de var bra nok eller store nok. 

Syns det var like frekt av dama å gjøre dette mot deg som det hadde vært om en mann hadde grepet tak i puppen min. 

Enig i det, men blei veldig overrasket og forstår hva damer er utsatt for. Hun trodde hun skulle få en høy, muskuløs mann til kvelds, og tok styringen...

Skrevet

Lang historie kort: Møtte ei på Tinder. Gikk videre til Snapchat og jeg møtte henne 2 eller 3 ganger. Jeg ønsket ikke å fortsette da jeg ikke følte at kjemien var der. Hun var helt gal og hun sendte meg en snap av at hun sto på parkeringsplassen til barnehagen til mitt barn fordi hun skulle snakke med meg. Fortalte henne at enten kommer hun seg til h****** bort ellers ringer jeg Politiet. Aldri hørt fra henne etterpå

Anonymkode: a79f5...221

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lang historie kort: Møtte ei på Tinder. Gikk videre til Snapchat og jeg møtte henne 2 eller 3 ganger. Jeg ønsket ikke å fortsette da jeg ikke følte at kjemien var der. Hun var helt gal og hun sendte meg en snap av at hun sto på parkeringsplassen til barnehagen til mitt barn fordi hun skulle snakke med meg. Fortalte henne at enten kommer hun seg til h****** bort ellers ringer jeg Politiet. Aldri hørt fra henne etterpå

Wow. Skremmende 😳😳

• Liker 3
Skrevet (endret)
Lille39 skrev (18 minutter siden):

Wow. Skremmende 😳😳

Endret av Kanino
Skrevet (endret)

Har møtt på en del eskorter(noen av dem kaller seg 'gledespike') og de legger ved link til annen side hvor de har litt mer oppdatert info om priser o.l og selvsagt bilder som ikke ville blitt godkjent av Tinder.....

Endret av HøyMørk45
Rettelse
  • Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Fjellmannover190 said:

Dame 2; hyggelig chat, og kommer fram at hun ikke tror hun vil ha barn. Date handler kun om å få barn, går mot sædkvalitet og hvor fort min eks ble gravid. 39 år, barnløs, men ville nok mest ha donor..

Har sett flere kvinner på 40 som skiver at de er usikre på om de vil ha barn. Har tenkt at mange av disse kvinnene er som hun du møtte. At de er redde for å skremme bort mennene på Tinder ved å si at de ønsker barn, men med en gang man møter dem så kommer baby-praten for det er klart man har begrenset med tid til å finne ut om man vil ha barn og hvem man vil ha barn med når man er kvinne på 40.

Beste hadde ven vært om kvinnen du møtte var ærlig i Tinder-profilen ar hennes største ønske var barn. Men skjønner at ikke alle tør å være så ærlige.

Anonymkode: 837ce...bb0

• Liker 4
Skrevet
Kanino skrev (11 minutter siden):

Ja aldri vært borti noe lignende verken før eller etterpå. Og det skumleste er at hun jobber i barnehage (ikke i mitt barns barnehage)

Seriøst ?? Vet noen kvinnfolk kan være galne. Men det er å gå langt over streken. 

• Liker 2
Skrevet
Lille39 skrev (1 minutt siden):

Seriøst ?? Vet noen kvinnfolk kan være galne. Men det er å gå langt over streken. 

Det finnes nok av crazy kvinnfolk. Problemet er at de ikke blir snakket om da det liksom alltid er mannfolkene som er galne 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har sluttet å matche med barnehagelærereeler eller ansatte. De jeg har pratet med eller møtt har vært kjedelige og mot det sjaluet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Call their bluff

Anonymkode: dfc63...7d8

Skrevet

Har stort sett hatt hyggelige dates, noen mer vellykkede enn andre. 
og har opplevd de klassiske «30 kg tyngre enn profil bilde datene også»😂 men er høflig og fullfører daten. Men synes det er fascinerende at noen velger å «starte ett forhold» basert på så soleklar løgn.

Uansett… er en av de få, virker det som, mannfolk som ikke høyresveiper på alt og alle. Men kun på de jeg føler kunne være / bli noe… Og har venstresveipet på det jeg hvertfall vil kalle snodige profiler. Fra mitt syn… 

Så ei dame engang, som hadde lagt ut bilde av seg selv i brudekjole. Zoomet inn på seg, men skulderen til (eks)mannen var klar og tydelig med på bildet. Venstre😅

Ei som hadde ett bilde, hvor hu så skikkelig sur ut. Med tekst; « du må isje slå meg, du må isje være utro, og du må være god i senga». Venstre🤷‍♂️ forsåvidt legit det, men som tekst i bio?!

Og venstre på alle som kaller seg «the queen»

Sånn type, « The queen must have a king». 
Det er helt klart high maintance og drama alarm. 

Og de som ramser opp ei liste over krav, allerede i bio. Greit å legge inn preferanser, men enkelte har noen hinsides krav, som om de er « The queen». Venstre

Så ingen skrekkhistorier, men kanskje en manual, for hvordan å unngå den verste galskapen?!😂

Anonymkode: 35585...7fc

• Liker 12
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...