AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #1 Skrevet 23. desember 2023 Ja, finnes det menn som er 100% trofaste uansett? Anonymkode: 90565...867
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #2 Skrevet 23. desember 2023 Nei tvilsomt. Alle ville vært det om de var garantert å ikke få konsekvenser for det. Når 30% av menn til og med ville hatt sex med et barn (australsk studie) om de ikke ble tatt for det så kan du banne på at de hvertfall ville hatt sex med en voksen de var tiltrukket av om de var garantert å ikke bli oppdaget. Finnes kanskje en og annen mann med god moral i religiøse miljøer, men da handler det også om at de er redde for å bli tatt/få straff av Gud og neppe om at de ikke har lyst til å gjøre det Anonymkode: 42122...f6b 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #3 Skrevet 23. desember 2023 Ja! Jeg ville aldri vært det. Anonymkode: 392c2...659 14 1
Fjellmannover190 Skrevet 23. desember 2023 #4 Skrevet 23. desember 2023 (endret) Kommer fra et langt forhold der jeg har vært bestemt på å ikke være utro, og har vært trofast selv med tilbud om flotte damer som ganske full. Jeg var vist veldig bestemt at jeg var trofast, sa de senere. På slutten av forholdet ville jeg nok ha kunne vært utro, da jeg egentlig var ferdig følelsmessig ferdig med forholdet, men corona gjorde at det var vanskelig og jeg var følelsesmessig ikke klar for å søke forhold. Nå har jeg vært singel i en tid, og er nå i et kjæresteforhold, og ble eksklusiv ganske fort. Er litt fasinert av livet som datende, men er lojal. Tror svaret ditt er at det finnes veldig lojale menn, men vi kan tippes om forholdet er tom for kjærlighet. Endret 23. desember 2023 av Fjellmannover190 2 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #5 Skrevet 23. desember 2023 Det handler om hvilken situasjon mannen står i. Stormforelsket, nettopp landet drømmedama. Skal etablere seg. De mannfolka motstår det meste. Gift i ørten år. Kjedeleg A4 liv. Møter en fantastisk flørt, med minimal sannsynlighet for å bli oppdaget. De færreste menn motstår det. Anonymkode: 28653...b33 1 3
Hedda-78 Skrevet 23. desember 2023 #6 Skrevet 23. desember 2023 Tviler, egentlig. Kommer an på situasjonen. Ett sted går liksom grensa for de fleste. Hvis kona er et voldelig, manipulerende hespetre som aldri viser noen form for varme, bare kald kynisme, hån, nedlatende kjefting, baksnakking , syrlige stikk, snylting, latskap og drama, og som selv sier at hun aldri skulle ha giftet seg med en sånn ekkel taper osv. Og mannen i et sårbart øyeblikk møter en varm, morsom og interessert dame i en situasjon hvor ingen noen sinne ville få vite det. De fleste går jo ut av forholdet før det går så langt, men at det finnes noen som aldri kunne vært utro uansett hvor mye sitroner livet bringer, tror jeg ikke. 2
Mezzosoprena Skrevet 23. desember 2023 #7 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, finnes det menn som er 100% trofaste uansett? Anonymkode: 90565...867 Ja. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #8 Skrevet 23. desember 2023 Jeg tror at alle menn og kvinner kan være utro i en gitt situasjon. Oppgaven min er vel å passe på at partneren min har det bra og ikke har noen god grunn til å være utro. Anonymkode: 41c4f...eb0 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #9 Skrevet 23. desember 2023 Ja, men av feil grunner type "Jeg vil være utro, men det er altfor risky, kona finner ut, skiller seg og jeg må flytte alene til en shitty hybel". Anonymkode: 90bfb...2d0 7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #11 Skrevet 23. desember 2023 one in three men reported that they would force a woman to have sex (rape) if they knew they could get away with it. According to the report, 31 percent of the men surveyed said they would force a woman to have sex "if nobody would ever know and there wouldn’t be any consequences." så ja enda fler ville vært utro med en frivillig sexpartner om de ikke ble tatt. forskning fra Norge (mener jeg å huske?) har vist at 50% er utro. Og det er bare den andelen som innrømmer det. Så en kan tenke seg andelen som ikke innrømmer det, og den resterende andelen som vil være det men som ikke har fått mulighet, og den andelen vil være det om de var forsikret at de ikke ville få konsekvenser for det. man kan ikke stole på menn Anonymkode: 42122...f6b 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #12 Skrevet 23. desember 2023 Ja. Utroskap er aldri et alternativ for meg. Vil aldri gjøre det mot noen. Har ved en anledning blitt fristet og da innså jeg at det var noe galt i forholdet. Begynte å tenke over forholdet og snakket med samboeren, men vi kom ingen vei selv om vi begge prøvde en stund. Da gikk vi fra hverandre. Utroskap er ikke aktuelt, da går jeg først. Har vært gift med kona i snart 20 år og det har ikke manglet på tilbud og muligheter fra andre, men har aldri benyttet meg av dem. Selv om det hadde vært helt trygt med tanke på å bli oppdaget. Anonymkode: 20432...684 5
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. desember 2023 #13 Skrevet 23. desember 2023 Selvfølgelig. Har aldri hatt en utro mann.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #14 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Utroskap er aldri et alternativ for meg. Vil aldri gjøre det mot noen. Har ved en anledning blitt fristet og da innså jeg at det var noe galt i forholdet. Begynte å tenke over forholdet og snakket med samboeren, men vi kom ingen vei selv om vi begge prøvde en stund. Da gikk vi fra hverandre. Utroskap er ikke aktuelt, da går jeg først. Har vært gift med kona i snart 20 år og det har ikke manglet på tilbud og muligheter fra andre, men har aldri benyttet meg av dem. Selv om det hadde vært helt trygt med tanke på å bli oppdaget. Anonymkode: 20432...684 Men du har sikkert tenkt og hatt lyst på andre Anonymkode: 90bfb...2d0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #15 Skrevet 23. desember 2023 Alle, både kvinner og menn, kan være utro om fristelsen blir stor nok og de har et svakt øyeblikk. For noen er terskelen mye høyere enn andre men vi er bare mennesker alle sammen. Ingen er perfekt Anonymkode: 64b3f...32b 4 1
Nowayback Skrevet 23. desember 2023 #16 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, finnes det menn som er 100% trofaste uansett? Anonymkode: 90565...867 Ja. 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #17 Skrevet 23. desember 2023 Jeg tenker at jeg ikke kan være utro mot kona mi. Det ville kostet enormt mye, kan aldri se for meg at det ville være verdt det. Jeg har reisejobb (Asia) og kunne nok kommet unna med det. Men det har aldri fristet meg. Anonymkode: c34d7...06f 2 3 1
Jeg-er-anonym Skrevet 23. desember 2023 #18 Skrevet 23. desember 2023 Kan ærlig talt ikke se poenget med å holde på med noen andre enn den en er sammen med. Det er både dårlig gjort mot partner, deg selv og forholdet en er i. Svaret på spørsmålet er altså ja, det finnes - men det burde vært langt flere i den kategorien 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #19 Skrevet 23. desember 2023 Var i et ulykkelig forhold, og hadde flere som prøvde seg på meg. En jeg synes ganske mye om også, veldig pen og bra jente. Men jeg var aldri utro, fordi det er feil og jeg vil ikke være det uansett om det er eller ikke er konsekvenser ved det Anonymkode: c3a9f...dda 2
Rotemor Skrevet 23. desember 2023 #20 Skrevet 23. desember 2023 WhisperingWind skrev (1 time siden): Selvfølgelig. Har aldri hatt en utro mann. Samme her. Og i dette forumet vil man alltid få høre at man er naiv som tror det. Man klarer ikke å «forfalske» verdisynet sitt i lengden. Jeg tenker om det at jeg er glad jeg er voksen.. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå