AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #21 Del Skrevet 23. desember 2023 Blondine skrev (2 minutter siden): Skjønner at tårene kom hos deg. Det er mange her som sender deg varme tanker, jeg også❤️Håper likevel du får en god jul❤️ Takk❤️ Anonymkode: f38ec...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 23. desember 2023 #22 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): 💔 Anonymkode: f38ec...15a Enn om du bruker de tårene til noe nyttig? Søk her etter en annen ensom julefeirer fra samme område å være sammen med en dag eller to i jula? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 23. desember 2023 #23 Del Skrevet 23. desember 2023 Tobias001 skrev (5 minutter siden): Prøv å gjør det beste ut av situasjonen. Bruk mye tid på å lage mat, og kos deg lenge med denne menst du hører på julemusikk. Kjøp også inn så mye kaker å snop at du har vondt i magen når du legger deg Tenk på at du har hvertfall mat og ett varmt hus å være i, mange har ikke det en gang. Slik han sier. Gjør det beste ut av det. Når du lager mat, ha levende lys rundt deg, hør på jule musikk. Vet når jeg er alene og lager mat gjør jeg det fint rundt meg og danser litt på kjøkkenet. Det er viktig å kunne kose seg selv om man er alene. Ønsker deg en fantastisk jul. Og nyt deg og den gode maten du lager 💕💕 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #24 Del Skrevet 23. desember 2023 Tobias001 skrev (9 minutter siden): Kjøp også inn så mye kaker å snop at du har vondt i magen når du legger deg som om dét skulle hjelpe på noen som helst måte. Rådet var vel godt ment, men det er lov å bruke vettet! Anonymkode: 84496...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #25 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Off slutt! At ts er ensom. Vær så snill, kan man ikke være litt snille mot hverandre iallefall nå i julen. Anonymkode: f3982...b24 Julen begynner først i morgen kl 17. Anonymkode: a040f...3bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #26 Del Skrevet 23. desember 2023 Har aldri blitt inludert i jula. Når vi har vært hos andre, er det fordi jeg selv har spurt om å få komme. Aldri blitt invitert. Har invitert flere år. Spurte i fjor familie, men fikk nei. Så nå blir det kun ungen og meg, som vanlig. Anonymkode: 89de1...64a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #27 Del Skrevet 23. desember 2023 3 minutter siden, Rødstrupa said: Det bør man faktisk kunne være hele året, litt rause og forståelsesfulle mot hverandre…. Ikke sagt noe annet. Anonymkode: f3982...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #28 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk❤️ Anonymkode: f38ec...15a Hvor bor du? Anonymkode: a040f...3bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 23. desember 2023 #29 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke sagt noe annet. Anonymkode: f3982...b24 Mente bare at det gjelder for hele året🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #30 Del Skrevet 23. desember 2023 Lille39 skrev (3 minutter siden): Slik han sier. Gjør det beste ut av det. Når du lager mat, ha levende lys rundt deg, hør på jule musikk. Vet når jeg er alene og lager mat gjør jeg det fint rundt meg og danser litt på kjøkkenet. Det er viktig å kunne kose seg selv om man er alene. Ønsker deg en fantastisk jul. Og nyt deg og den gode maten du lager 💕💕 Tusen takk🌸 Anonymkode: f38ec...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #31 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor bor du? Anonymkode: a040f...3bf Vestlandet Anonymkode: f38ec...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #32 Del Skrevet 23. desember 2023 Huff så trist Ts Vet ikke grunnen til at du er alene, men håper du klarer å gjøre det beste ut av det. Gjøre noe skikkelig fint for deg selv. Jeg feiret alene i utlandet på jobb i mange år og alltid i en annen tidssone. Og det var trasig, men jeg lot som om det ikke var jul og la meg på sofaen i pysj og spiste snop og så filmer til jeg sovna. Jeg pleide igrunnen å tenke at i år hopper vi over, men til neste år. håper det går godt og at du kommer igjennom det. ❤️ Anonymkode: dd61d...96c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #33 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff så trist Ts Vet ikke grunnen til at du er alene, men håper du klarer å gjøre det beste ut av det. Gjøre noe skikkelig fint for deg selv. Jeg feiret alene i utlandet på jobb i mange år og alltid i en annen tidssone. Og det var trasig, men jeg lot som om det ikke var jul og la meg på sofaen i pysj og spiste snop og så filmer til jeg sovna. Jeg pleide igrunnen å tenke at i år hopper vi over, men til neste år. håper det går godt og at du kommer igjennom det. ❤️ Anonymkode: dd61d...96c Tusen takk❤️ Skal nok komme meg gjennom det. Jeg er aleine fordi jeg er skilt og har barna annenhver jul. Fordi jeg har valgt å ikke være aktiv i en menighet mine foreldre oppdro meg i, ble jeg for første gang ikke invitert hjem. Anonymkode: f38ec...15a 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 23. desember 2023 #34 Del Skrevet 23. desember 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: som om dét skulle hjelpe på noen som helst måte. Rådet var vel godt ment, men det er lov å bruke vettet! Anonymkode: 84496...471 Unskyld meg? Jeg prøver å hjelpe ts til å få en så fin julaften som mulig. Hvor ofte har du godt til sengs på julaften uten å ha overspist deg på julemat, kaker og snop? Det har hvertfall skjeldet jeg gjort. På julaften må det være lov å kose seg ekstra, enten man er alene eller med familie ❤️ 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #35 Del Skrevet 23. desember 2023 Tobias001 skrev (1 minutt siden): Unskyld meg? Jeg prøver å hjelpe ts til å få en så fin julaften som mulig. Hvor ofte har du godt til sengs på julaften uten å ha overspist deg på julemat, kaker og snop? Det har hvertfall skjeldet jeg gjort. På julaften må det være lov å kose seg ekstra, enten man er alene eller med familie ❤️ Jeg skjønte hva du mente. Du fikk meg til å smile. Så tusen takk til deg🥰 Anonymkode: f38ec...15a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #36 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Off slutt! At ts er ensom. Vær så snill, kan man ikke være litt snille mot hverandre iallefall nå i julen. Anonymkode: f3982...b24 Kanskje vedkommende mente at det å være alene er helt ok? Anonymkode: cd9dd...ea5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #37 Del Skrevet 23. desember 2023 TS, jeg er alene i jula hvert år. Det er helt ok 😊 Har familie, men har ingen kontakt med dem. Anonymkode: cd9dd...ea5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #38 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vestlandet Anonymkode: f38ec...15a Hvor på vestlandet? Anonymkode: a040f...3bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 23. desember 2023 #39 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har aldri blitt inludert i jula. Når vi har vært hos andre, er det fordi jeg selv har spurt om å få komme. Aldri blitt invitert. Har invitert flere år. Spurte i fjor familie, men fikk nei. Så nå blir det kun ungen og meg, som vanlig. Anonymkode: 89de1...64a Herlighet så hjerteskjærende. Enn å si nei når noen spør om de kan feire jul med dem? Får helt vondt💔❤️ (Og hvis noen lurer, mener selvfølgelig ikke at man må takke ja til noen som er rusavhengige, voldelige, overgripere eller andre spesielle omstendigheter, men regner ikke med at det er casen her) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #40 Del Skrevet 23. desember 2023 Jeg skjønner virkelig ikke at noen synes det er trist å være alene. Tenk på alle de (og det er sikkert mange) som feirer med familien de ikke er så glad i, som føler at de MÅ noe, MÅ dra et sted, MÅ være glad...Utrolig slitsomt. Anonymkode: cd9dd...ea5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå