AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #41 Del Skrevet 23. desember 2023 Jeg skjønner virkelig ikke at noen synes det er trist å være alene. Tenk på alle de (og det er sikkert mange) som feirer med familien de ikke er så glad i, som føler at de MÅ noe, MÅ dra et sted, MÅ være glad...Utrolig slitsomt. Anonymkode: cd9dd...ea5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 23. desember 2023 #42 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tusen takk❤️ Skal nok komme meg gjennom det. Jeg er aleine fordi jeg er skilt og har barna annenhver jul. Fordi jeg har valgt å ikke være aktiv i en menighet mine foreldre oppdro meg i, ble jeg for første gang ikke invitert hjem. Anonymkode: f38ec...15a Så giftige folk, helt utrolig 💔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 23. desember 2023 #43 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har aldri blitt inludert i jula. Når vi har vært hos andre, er det fordi jeg selv har spurt om å få komme. Aldri blitt invitert. Har invitert flere år. Spurte i fjor familie, men fikk nei. Så nå blir det kun ungen og meg, som vanlig. Anonymkode: 89de1...64a Den kommentaren der med du og barnet hadde jeg kjent mer på enn det å sitte helt mutters alene. Det å sitte med den samvittigheten for at det "bare" er dere to. Føler absolutt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. desember 2023 #44 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner virkelig ikke at noen synes det er trist å være alene. Tenk på alle de (og det er sikkert mange) som feirer med familien de ikke er så glad i, som føler at de MÅ noe, MÅ dra et sted, MÅ være glad...Utrolig slitsomt. Anonymkode: cd9dd...ea5 Men da har man et valg. Det er STOR forskjell 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 23. desember 2023 #45 Del Skrevet 23. desember 2023 Djungelvrål skrev (Akkurat nå): Men da har man et valg. Det er STOR forskjell Støtter den kommentaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #46 Del Skrevet 23. desember 2023 Silva Pluvialis skrev (4 minutter siden): Så giftige folk, helt utrolig 💔 Vet💔 Anonymkode: f38ec...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #47 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vestlandet Anonymkode: f38ec...15a Sunnhordland? Anonymkode: 740ee...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #48 Del Skrevet 23. desember 2023 Djungelvrål skrev (5 minutter siden): Men da har man et valg. Det er STOR forskjell Hva slags valg? Jeg feirer som sagt Jul alene hvert år. Har jeg valg da? Jeg kan selvfølgelig velge å ta kontakt med familien som ikke respekterer meg og behandler meg som dritt...Men jeg velger selvrespekt. Ensomhet. Det er helt jævlig, men bedre enn kontakt med dem. Anonymkode: cd9dd...ea5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 23. desember 2023 #49 Del Skrevet 23. desember 2023 Jula er liksom en tid for familie og fellesskap. Så hvis dét er viktig for en, blir jula ekstra ille om man er alene. Hvis det ikke er så viktig, blir jula bare en tid med annerledes mat og tv-programmer. Det er viktigere for meg. Så jeg kjøper inn rikelig så jeg har masse god mat framover også. Vet ikke om det hjelper deg, men det er ihvertfall et annet perspektiv. Håper du føler deg bedre snart og at du kan finne noen å være sammen med❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 23. desember 2023 #50 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet💔 Anonymkode: f38ec...15a Får vondt av deg💔 Jeg er også vokst opp i en strengt konservativ menighet. Er kristen, men er i kirken sjeldent. Skal dog være med i morgen fordi det er hyggelig, men har knapt vært der siste år. Har aldri vært noe tema at jeg ikke skal feire med foreldrene mine. Jeg er jo datteren deres! Trist med foreldre som ikke kan respektere barnet sitt ståsted ift sånne ting… 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #51 Del Skrevet 23. desember 2023 Silva Pluvialis skrev (5 minutter siden): Får vondt av deg💔 Jeg er også vokst opp i en strengt konservativ menighet. Er kristen, men er i kirken sjeldent. Skal dog være med i morgen fordi det er hyggelig, men har knapt vært der siste år. Har aldri vært noe tema at jeg ikke skal feire med foreldrene mine. Jeg er jo datteren deres! Trist med foreldre som ikke kan respektere barnet sitt ståsted ift sånne ting… Takk for forståelse🌸 Anonymkode: f38ec...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #52 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sunnhordland? Anonymkode: 740ee...1b9 Takk for at du spør❤️. Men er så langt nede at jeg er nok ikke noe verdig gjest noen sted. Anonymkode: f38ec...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #53 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Julen begynner først i morgen kl 17. Anonymkode: a040f...3bf For de fleste av oss er julen langt mer enn middagen kl 17. Julen er fra julefrokost kl 09 og helt til vi legger oss her i huset. Anonymkode: 96ce0...e6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 23. desember 2023 #54 Del Skrevet 23. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For de fleste av oss er julen langt mer enn middagen kl 17. Julen er fra julefrokost kl 09 og helt til vi legger oss her i huset. Anonymkode: 96ce0...e6e For noen varer julen helt til påske. litt i det lengste laget for meg 🙈 Endret 23. desember 2023 av Kanino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 23. desember 2023 #55 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Takk for at du spør❤️. Men er så langt nede at jeg er nok ikke noe verdig gjest noen sted. Anonymkode: f38ec...15a Det må du aldri tenke igjen. At du er verdig mener jeg. Tanken ut av hode💕 Men se for deg hva du skal lage , føl på den stemningen. Etter middagen fyrer du litt , har talgalys , demp de andre lysene og nyt hva du har laget til deg selv. 💕💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #56 Del Skrevet 23. desember 2023 Lille39 skrev (12 minutter siden): Det må du aldri tenke igjen. At du er verdig mener jeg. Tanken ut av hode💕 Men se for deg hva du skal lage , føl på den stemningen. Etter middagen fyrer du litt , har talgalys , demp de andre lysene og nyt hva du har laget til deg selv. 💕💕 Takk snille. Skal prøve💕 Anonymkode: f38ec...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #57 Del Skrevet 23. desember 2023 Kjære gode ts, tenker at du er sterk i livet ditt og valgene dine. Det er vondt å feire uten barna, men det er fint at du kan unne dem jul med faren sin, i hjertet ditt. Du er tro mot deg selv når du velger bort foreldrene dine sin menighet. Det at de velger vekk deg viser at ditt valg var riktig - den religionen/menigheten er mer opptatt av makt enn av kjærlighet. Tenk at du står som et sterkt, selvstendig, strålende lys for barna dine ♥️ Det er så viktig, og selv om ensomheten gjør vondt i år, vil ikke alle juler være slik. Et annet år er barna med deg, et annet år har du kommet deg ovenpå og kan rekke ut en hånd til venner og feire med dem, et annet år finner du kanskje til og med en ny kjærlighet. Jeg vet at mange som har barna sine hos eksen ikke orker å feire med andre, ikke orker å se de glade barna mens de savner sine, kanskje. Mange jobber dersom de er i yrker der det er mulig. De tar en vakt på sykehuset, politiet, sykehjemmet, akuttmottaket, barnevernsvakta, for å glemme ensomheten denne kvelden litt. Tenker også at det å gå seg en tur ut er fint, gå en litt lang tur og bli sliten, kom hjem og ta en dusj, spis noe godt og se på tv noe du liker. God jul ts ♥️ Anonymkode: c6633...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #58 Del Skrevet 23. desember 2023 Kan du ikke undersøke om det er et arrangement i nærheten av der du bor. Her er Røde Kors-huset åpent for alle. Anonymkode: b5318...8bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #59 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjære gode ts, tenker at du er sterk i livet ditt og valgene dine. Det er vondt å feire uten barna, men det er fint at du kan unne dem jul med faren sin, i hjertet ditt. Du er tro mot deg selv når du velger bort foreldrene dine sin menighet. Det at de velger vekk deg viser at ditt valg var riktig - den religionen/menigheten er mer opptatt av makt enn av kjærlighet. Tenk at du står som et sterkt, selvstendig, strålende lys for barna dine ♥️ Det er så viktig, og selv om ensomheten gjør vondt i år, vil ikke alle juler være slik. Et annet år er barna med deg, et annet år har du kommet deg ovenpå og kan rekke ut en hånd til venner og feire med dem, et annet år finner du kanskje til og med en ny kjærlighet. Jeg vet at mange som har barna sine hos eksen ikke orker å feire med andre, ikke orker å se de glade barna mens de savner sine, kanskje. Mange jobber dersom de er i yrker der det er mulig. De tar en vakt på sykehuset, politiet, sykehjemmet, akuttmottaket, barnevernsvakta, for å glemme ensomheten denne kvelden litt. Tenker også at det å gå seg en tur ut er fint, gå en litt lang tur og bli sliten, kom hjem og ta en dusj, spis noe godt og se på tv noe du liker. God jul ts ♥️ Anonymkode: c6633...262 Takk. For noen nydelige ord🫶 Anonymkode: f38ec...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #60 Del Skrevet 23. desember 2023 Jeg blir alene den dagen foreldrene mine er borte og her jeg bor finnes det ikke arrangement for ensomme... Jeg skjønner så godt at du er trist og lei deg❤️ om du bodde nær meg skulle du gjerne fått kommet en tur. Anonymkode: 97ba7...5d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå