Gå til innhold

Klarte ikke holde tårene tilbake på butikken i dag. Når jeg handle inn julemiddag til en. Blir aleine hele jula.

Anbefalte innlegg

Skrevet

💔

Anonymkode: f38ec...15a

• Hjerte 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke være med noen♥️

• Hjerte 2
Skrevet

Hva er problemet?

Anonymkode: 0ce4c...54b

• Liker 6
Skrevet

Er det ikke et arrangement for enslige der du bor?

Anonymkode: b5318...8bd

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er problemet?

Nebbete du eller????!

• Liker 18
  • Hjerte 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er problemet?

Off slutt! At ts er ensom. Vær så snill, kan man ikke være litt snille mot hverandre iallefall nå i julen.

Anonymkode: f3982...b24

• Liker 17
  • Hjerte 19
  • Nyttig 9
Skrevet

Skjønner deg! Kunne du tenke deg å være frivillig? Enten røde kors eller kirken arrangerer ofte jul for enslige og mange eldre kommer også, jeg tenker å melde meg frivillig på det neste år siden jeg mest sannsynlig blir alene da. Sender deg en klem 

Anonymkode: 5fb01...646

• Hjerte 5
Skrevet

KG ønsker deg riktig god jul 

Anonymkode: 91069...07a

• Liker 7
  • Hjerte 10
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

KG ønsker deg riktig god jul 

Anonymkode: 91069...07a

Takk❤️ God jul tilbake.

• Hjerte 7
Skrevet

Det forstår jeg er vondt for deg. I år får vi to gjester ved bordet. Den ene har vært med oss i mange år og den andre er nyinnflyttet ukrainer. Skulle så ønske du også ble inkludert i en slik familie. Vi er Veldig glade for at gjestene våres vil være med oss ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 12
Skrevet

Prøv å gjør det beste ut av situasjonen. Bruk mye tid på å lage mat, og kos deg lenge med denne menst du hører på julemusikk. Kjøp også inn så mye kaker å snop at du har vondt i magen når du legger deg :) Tenk på at du har hvertfall mat og ett varmt hus å være i, mange har ikke det en gang.

• Liker 8
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
Skrevet

God jul. Skjønner at dette er sårt. Håper du får en fin dag uansett 

Anonymkode: 5a261...bd3

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

💔

jeg feirer selv jul alene i år. Eller rettere sagt det blir ikke feiring da mine barn er hos den andre forelderen. Jeg skal se på tv og slappe av. Kl 17:00 nå store deler av Norges befolkning spiser julemiddag, åpner gaver og koser seg så skal jeg ut å gå tur for å få tankene over på noe annet. 

Vit at du ikke er alene ❤️

Anonymkode: 2b565...68f

• Liker 2
  • Hjerte 18
Skrevet
Jessic_a skrev (2 minutter siden):

Det forstår jeg er vondt for deg. I år får vi to gjester ved bordet. Den ene har vært med oss i mange år og den andre er nyinnflyttet ukrainer. Skulle så ønske du også ble inkludert i en slik familie. Vi er Veldig glade for at gjestene våres vil være med oss ❤️

Så snille dere er.

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

God jul. Skjønner at dette er sårt. Håper du får en fin dag uansett 

Anonymkode: 5a261...bd3

❤️

Skrevet
Tobias001 skrev (3 minutter siden):

Prøv å gjør det beste ut av situasjonen. Bruk mye tid på å lage mat, og kos deg lenge med denne menst du hører på julemusikk. Kjøp også inn så mye kaker å snop at du har vondt i magen når du legger deg :) Tenk på at du har hvertfall mat og ett varmt hus å være i, mange har ikke det en gang.

Takk for tips🥰

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg feirer selv jul alene i år. Eller rettere sagt det blir ikke feiring da mine barn er hos den andre forelderen. Jeg skal se på tv og slappe av. Kl 17:00 nå store deler av Norges befolkning spiser julemiddag, åpner gaver og koser seg så skal jeg ut å gå tur for å få tankene over på noe annet. 

Takk

Skrevet

Skjønner at tårene kom hos deg. Det er mange her som sender deg varme tanker, jeg også❤️Håper likevel du får en god jul❤️

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Off slutt! At ts er ensom. Vær så snill, kan man ikke være litt snille mot hverandre iallefall nå i julen.

Anonymkode: f3982...b24

Det bør man faktisk kunne være hele året, litt rause og forståelsesfulle mot hverandre….

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kommer til å tenke på deg der du går turen din, vet hvordan det kjennes, har gått den jeg også, og sende deg gode varme tanker. ❤️

Anonymkode: 5fb01...646

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...