AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #1 Skrevet 23. desember 2023 Jeg har holdt på med en mann i noen måneder nå, og vi snakker sammen hver dag, og treffes alt fra 1-4 ganger hver uke. Ene gang når vi var fulle, kom vi innpå tema om hva vi var osv. Der kom det frem at han ikke ønsker ett forhold nå pga. Tidligere erfaringer og ønsker å fokusere på jobb.Husker ikke hele samtalen, men vi endte opp med å sove på hvert våres rom den kvelden. I ettertid har vi også vært flere ganger med hverandre og han gidde meg jjulegave. Han har vært mer frempå etter den samtalen og tar oftere kontakt.. Vetikke helt hva jeg vil med innlegget, men lurer på om andre har erfaringer der mannen endrer mening etter en stund? Eller om jeg bare bør avslutte det nå. Jeg ønsker å finne noen å være i forhold med. Anonymkode: 2f958...d74 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #2 Skrevet 23. desember 2023 Sier en mann at han ikke vil ha et forhold så bør man høre på han. Anonymkode: 766e7...0d1 9 8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #3 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): endrer mening etter en stund? Har han sagt noe annet før? Hvor møtte du han? Anonymkode: b68c0...dbe
LadeJarl Skrevet 23. desember 2023 #4 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har holdt på med en mann i noen måneder nå, og vi snakker sammen hver dag, og treffes alt fra 1-4 ganger hver uke. Ene gang når vi var fulle, kom vi innpå tema om hva vi var osv. Der kom det frem at han ikke ønsker ett forhold nå pga. Tidligere erfaringer og ønsker å fokusere på jobb.Husker ikke hele samtalen, men vi endte opp med å sove på hvert våres rom den kvelden. I ettertid har vi også vært flere ganger med hverandre og han gidde meg jjulegave. Han har vært mer frempå etter den samtalen og tar oftere kontakt.. Vetikke helt hva jeg vil med innlegget, men lurer på om andre har erfaringer der mannen endrer mening etter en stund? Eller om jeg bare bør avslutte det nå. Jeg ønsker å finne noen å være i forhold med. Anonymkode: 2f958...d74 Tror du trygt kan høre på han jeg..og han "gidde" deg ikke julegave..Fikk du så GA han deg julegave. 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #5 Skrevet 23. desember 2023 Han liker deg ikke nok, desverre å si det. Eksen min jobbet hele tiden når vi var sammen og han taklet ikke være en familie pga han måtte ditt og datt. Jobben var livet for han! De blir ikke bedre om han din er samme type mann. Hjelper ikke hvor handy og bra de er ellers om jobb er første pri uten om barn! Anonymkode: 18593...6dd 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #6 Skrevet 23. desember 2023 Han gidde deg ikke en julegave, han ga deg. Du får spørre han. Men vil anta han ikke vil være i et forhold med deg. Han liker helt sikkert tilgang på samtaler, sex og kos, men det er det. Anonymkode: 396e3...c94
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. desember 2023 #7 Skrevet 23. desember 2023 Du er en pulevenn. Om du ønsker er forhold så må du finne deg en annen.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #8 Skrevet 23. desember 2023 Nope de endrer ikke mening. Vanskelig pille å svelge, vi har alle vært i dine sko og holdt fast i håpet, men det er desverre sånn at om han syns du var rett dame for han for et forhold hadde han vært klar. Når de sier de ikke er klare og ikke ønsker et forhold så betyr det at de ikke kan se det for seg med DEG. Og det behøver ikke å ha med at du ikke er bra nok eller noe, men at han bare ikke ser det for seg og at dere ikke er den rette matchen. Du fortjener en mann som blir forelsket i deg og ikke er tvil om at det er deg han vil være med, og som ikke risikerer at du går lei av å vente på at han skal bli "klar"(noe som ikke skjer selvom du holder på med han i to år) Gjør deg selv en tjeneste å bare avslutt det nå, selvom du vil henge fast og "overbevise" han med din tålmodighet og kjærlighet at du er rett for han. Det er bortkastet tid, han er ikke den rette for deg. Anonymkode: 8ddf0...211 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #9 Skrevet 24. desember 2023 Jeg er til dels enig med de over. Men det kan være verd å ta en prat om hva dere legger i å være i et forhold. Jeg hadde det samme med kjæresten i starten. Og ble så forvirra og rar av all vinglingen hans når handlingene sa noe annet. Så til slutt spurte jeg han hva han legger i å være i et forhold. Og det var noe helt annet enn jeg la i det. Han var redd jeg skulle forvente samboerskap og frieri innen et år feks. Og noen andre ting som gjorde at det ble skjæring. Anonymkode: 1af62...456 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #10 Skrevet 24. desember 2023 Det er fort gjort å oppføre seg litt kjæresteaktig med elskere. Man har ikke elskere kun for orgasmens skyld, men også kroppskontakt. Ville blitt litt passiv, hvis jeg var deg. Gitt han sjans til å vise om han ønsker å være kjærester, eller om han kun lar deg holde på,og jatter med til dere går lei og går videre. Blir du gravid nå, så risikerer du at dere blir kjærester, og så går det skeis etter noen måneder med babyskrik, og dame som ikke lenger setter sex og moro først. Anonymkode: 787d7...1ac
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #11 Skrevet 24. desember 2023 Om noen sier at de ikke ønsker et forhold pga xyz så betyr det at de ikke ønsker et forhold med DEG. Det gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: 5c9f3...ed3 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #12 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Om noen sier at de ikke ønsker et forhold pga xyz så betyr det at de ikke ønsker et forhold med DEG. Det gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: 5c9f3...ed3 Det stemmer ikke. Her vet vi ikke om trådstarter møtte fyren på en datingside eller sa han ønsket forhold i det hele tatt. Og hun svarer ikke. Anonymkode: b68c0...dbe
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #13 Skrevet 24. desember 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er til dels enig med de over. Men det kan være verd å ta en prat om hva dere legger i å være i et forhold. Jeg hadde det samme med kjæresten i starten. Og ble så forvirra og rar av all vinglingen hans når handlingene sa noe annet. Så til slutt spurte jeg han hva han legger i å være i et forhold. Og det var noe helt annet enn jeg la i det. Han var redd jeg skulle forvente samboerskap og frieri innen et år feks. Og noen andre ting som gjorde at det ble skjæring. Anonymkode: 1af62...456 Kjæresten min vinglet også i starten, og sa på et tidspunkt at han ikke var interessert i en kjæreste fordi han nettopp hadde kommet ut av et forhold. Heldigvis for meg likte han meg såpass godt at han ville bli sammen til tross for nylig brudd, men det var nok ikke helt i planene hans å få ny kjæreste såpass raskt. Nå er vi samboere med barn, og har det veldig fint sammen. Jeg tror virkelig man skal ta et mann på ordet når han sier han ikke vil ha kjæreste, men jeg tror også at det er lurt å prate ordentlig sammen i edru tilstand om slike viktige temaer. TS: Du må være tydelig på hva du vil og hva du tenker. Ikke press på, men si at det blir vanskelig for deg å fortsette dersom dere ikke ser for dere at det er et potensiale for at noe kan utvikle seg i fremtiden. Anonymkode: 14065...d74 2
Ellah Skrevet 24. desember 2023 #14 Skrevet 24. desember 2023 Min kjæreste sa i over et år at han ikke ønsket et forhold. Nå driver jeg å flytter inn hos han og skal kjøpe meg inn så fort jeg har solgt min leilighet. Tenker man må se det an. Jeg visste hvorfor han ikke ville ha et forhold og brukte tid på å vise at er forhold ikke behøver å være sånn som han så for seg. Jeg skjønte også på han at han likte meg like godt som jeg likte han, vi møtte familie og venner til hverandre og sov mer sammen enn uten hverandre også før vi definerte det. Jeg snakket også med han om det mange ganger, spurte rett ut om det var sånn at jeg burde gå videre om jeg ønsket et forhold. Hadde ikke orket om jeg ikke var 99% sikker på at han en gang skulle komme dit at han ville ha et forhold med meg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #15 Skrevet 24. desember 2023 Jeg møtte også en sånn, forpliktelsesproblemer. Ble aldri noe forhold, og jeg kunne lese mellom linjene på det han fortalte at hun før meg hadde hatt det likt. Kjekk mann og veldig snill, men en ulykkelig relasjon Anonymkode: e645d...f8c 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #16 Skrevet 25. desember 2023 Å mase seg til et forhold hadde i allefall ikke jeg giddet. Jeg forstår meg ikke på alle dere som drømmer om å bli sammen med en som åpenbart ikke er forelsket i dere. Anonymkode: 7103f...fc1 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #17 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å mase seg til et forhold hadde i allefall ikke jeg giddet. Jeg forstår meg ikke på alle dere som drømmer om å bli sammen med en som åpenbart ikke er forelsket i dere. Anonymkode: 7103f...fc1 Og jeg forstår meg ikke på dere som tror at forelskelse løser alt. Anonymkode: b68c0...dbe
Hippogriff Skrevet 25. desember 2023 #18 Skrevet 25. desember 2023 Spiller det egentlig noen rolle om han kan la seg overtale eller ikke? For hvorfor skulle man ønske en mann som ikke vet helt om han vil ha deg? Høres ikke ut som veien til evig lykkerus akkurat. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #19 Skrevet 25. desember 2023 Hvorfor vil du presse deg på noen som ikke vil ha deg, han sa klart i fra, da hadde jeg vernet om egne følelser og trukket meg helt bort. Jeg møtte en mann med forpliktelsesangst og som unngår nære relasjoner, men likevel vil vite at noen vil ha ham/ha sex, veldig spesielt, følte mest han hatet meg men sa det motsatte. Han sa han ikke ville ha forhold, men oppførte seg så romantisk og kjærlig at han sprengte alle grenser, men han mente ingenting mer med det. Det roter med hodet på en. Anonymkode: a18c1...f3f 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #20 Skrevet 25. desember 2023 Her hadde jeg holdt litt avstand for å se om han innser at han vil ha deg. Evnt hadde jeg kuttet helt og håpet han ville kjempe for meg. Gjør han ikke det, så slipper du ihvertfall å lure. Nå ER han jo egentlig i et forhold, men han skjønner visst ikke det. Kan hende han er redd du skal være som eksen hvis dere er sammen offisielt? Anonymkode: 65933...f4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå