norw Skrevet 23. desember 2023 #1 Del Skrevet 23. desember 2023 (endret) Folk har vært oppe siden tidlig om morgenen, vært på jobben osv, trøtte og slitne, eller blir i hvert fall trøtte relativt tidlig. Virker som at det å sove litt på ettermiddagen er et ukjent konsept. Jeg pleier å sove i 30-45 min om det lar seg gjøre, og tar noen ganger også en energidrikk (det gjør jeg aldri i hverdagen). Fit for fight, fortsatt opplagt til 3-tiden, et evt nach osv. Andre skal ut tidlig, blir trøtte tidlig og skal hjem tidlig etter å ha sittet og gjespet. Vært på utenlandsturer med kompiser, og gått ut på byen om kvelden. Da var det jeg som måtte lansere dette, og jeg var visst den eneste som hadde tenkt på tannpuss også. Dusj, tannpuss og hårvoks er jo det siste man gjør før man drar ut, og jeg prøver også å ta power nap'en så sent som mulig. Trenger ikke å sove, men å legge seg nedpå og lukke øynene er i hvert fall en fordel. Endret 23. desember 2023 av norw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 23. desember 2023 #2 Del Skrevet 23. desember 2023 Ok. Selv drar jeg hjem fra fest akkurat når det passer meg, og har ikke noe mål om å nødvendigvis få med meg et nachspiel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 23. desember 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 23. desember 2023 Mezzosoprena skrev (4 timer siden): Ok. Selv drar jeg hjem fra fest akkurat når det passer meg, og har ikke noe mål om å nødvendigvis få med meg et nachspiel. Hm? Dette handler om å ikke bli trøtt allerede i 22-23 tiden. Jeg forventer ikke at folk skal orke nach. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 23. desember 2023 #4 Del Skrevet 23. desember 2023 Jeg blir bare slapp av en powernap. Men er selskapet godt kan jeg fint holde det gående utover natta. Om ikke det gir meg noe å tyne ut resten av kvelden, så tar jeg heller kvelden fremfor å tvinge meg selv til å bli ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå