Gå til innhold

Han kaller meg kald og gir dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg er ei ung kvinne som er separert og som har hatt det tungt mtp. hjertesorg og bare psykisk smerte. Det er en jeg har kjent et år som spurte meg om å finne på noe. Jeg sa ja om det er kun som venner, og har gjort klart også etter at vi møttes at jeg har mye tungt bagasje og at jeg IKKE er klar for forhold eller noe sånt. Han sa greit, men etter hvert begynte vi å like hverandre. Han ville fram veldig fort. Ville reise med meg plutselig og laget planer for oss. Dette er veldig mye for meg og han hadde mye forventninger til meg. Som om vi allerede er sammen. Jeg har sagt ifra at det er veldig mye for meg og at jeg trenger å ta det roligere nå. Han sa det var greit. Likevel planla han en full helg, at jeg skulle komme og være med han i flere dager. Dette planla han uten at jeg hadde sagt ja til. Jeg sa bare jeg kunne være med han den ene dagen. Nå er han sur og sier farvel til meg. Liksom «ja, håper du finner noen som fortjener kjærligheten din». Han mener jeg alltid avviser han og han må alltid tenke på mine følelser først. At jeg tenker kun på meg selv og sånt. Hvorfor sier han det nå, når jeg har alltid vært ærlig med alt? Jeg har sagt at jeg er ikke klar FØR vi begynte å date, før alt. Og nå skylder han på meg. Jeg følte meg veldig presset i dette. Jeg har til og med sagt at jeg liker han men forstår om han ikke har tålmodighet og ikke vil vente på noen med så mye bagasje. Han sa nei, jeg er tålmodig og vi trenger ikke stresse. Likevel så forventer han at jeg alltid skal si ja til alt og mener nå at jeg er hjerteløs og bare brukte han. Veldig merkelig..

Anonymkode: a6e24...f50

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styr godt unna han der! Bare kom deg bort! Har ikke særlig tid til å utdype, men her er det knallrøde flagg jeg håper andre utdyper, og du ser dem antagelig ikke godt fordi du allerede er nedbrutt. Hvilket passer den typen der altfor altfor godt. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Løp! Dette blir bare verre om du fortsetter!

Anonymkode: 476aa...2f5

• Nyttig 3
Skrevet

Du bestemmer selv om du ønsker dette. 

Skrevet

Han respekterer ikke grensene dine, han overkjører grensene dine mange ganger og prøver å manipulere deg til å gjøre som han vil. Du har ingenting å ha dårlig samvittighet over. Bryt kontakt, han der er ikke bra for deg 

Anonymkode: f3c62...43c

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig bra at du setter grenser for deg selv og holder deg til dem. Synd at denne mannen ikke klarer å ta det innover seg. 

Jeg tror du burde avslutte relasjonen med denne mannen, for han respekterer deg ikke. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Han der er manipulativ. Bare å kvitte seg med han med en gang! Null respekt! 

Anonymkode: 648f1...592

• Nyttig 1
Skrevet

Dette er en mann som hører det han vil høre, og til syvende og sist er mest opptatt av seg selv og sine egne behov. 

Er det en sånn mann du vil ha?

Anonymkode: f5d62...61e

• Hjerte 1
Skrevet

Han der vil bare gi deg dårlig samvittighet. Kom deg vekk fra han! Det vil bare bli verre! Vært borte i en sånn 

Anonymkode: dfb8a...891

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...