Gå til innhold

Holder dyrere tynnstrømpebukser lenger enn billige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ofte kjøpt fempakninger og lignende av tynnstrømpebukser. Men de går jo veldig fort i stykker. Tåler de dyrere mer? Synes det er mye å betale 150-200 kroner for noe som revner ved første gangs bruk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til Wolford sine, de har jeg i flere år. Er virkelig en helt annen kvalitet enn billigmerker.

Anonymkode: 7749f...f30

• Liker 2
Skrevet

De i 5pk er ikke verdt noe. Kjøper alltid de som koster minst rundt 100,- lappen. Pierrer Robert er min favoritt i hverdagen, og Wolford til litt mer fine anledninger. De er også helt supre bare å ha på seg, siden de er så mye mykere enn det meste annet.

Anonymkode: 5cdc0...efb

Skrevet

Det kommer vel an på kvaliteten på de?

Anonymkode: f009b...1a2

Skrevet

Jeg bruker utelukkende strømpebukser fra Wolford. Dyrt, men verdt det.

Anonymkode: d2187...56e

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke verdt det.  Jeg kjøper bare 15 den og tynnere.  10-15 den i wolford revner bare du ser på de.  Lindex sine er mye bedre 

• Liker 1
Skrevet
Djungelvrål skrev (1 time siden):

Nei, ikke verdt det.  Jeg kjøper bare 15 den og tynnere.  10-15 den i wolford revner bare du ser på de.  Lindex sine er mye bedre 

Ikke helt enig der. Satin touch 20 fra Wolford holder som oftest minst et år for meg (med ukentlig bruk/vask).

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke helt enig der. Satin touch 20 fra Wolford holder som oftest minst et år for meg (med ukentlig bruk/vask).

Nå var det vel snakk om 10-15den? Og ja,- er enig i at de til Lindex er bedre her!

Anonymkode: fa5fd...ced

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar til alle! :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nå var det vel snakk om 10-15den? Og ja,- er enig i at de til Lindex er bedre her!

Hvem da? Hvilken strømpe fra wolford er tynnere enn satin touch? Luxe 9 feks er jo mye tettere strikket, satin touch er wolfords « billig strømpe « , så hvis en har de 1 år, er det vel en god sammenlign mot hvilken som helst av de 15 modellene på den 10- 15 du har klart og rakne? 

Anonymkode: 7b08d...a14

Skrevet
Djungelvrål skrev (20 timer siden):

Det er reklamasjon. Det skal veldig mye til og rakne en wolford strømpe, men feil kan skje og du får det jo erstattet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er reklamasjon. Det skal veldig mye til og rakne en wolford strømpe, men feil kan skje og du får det jo erstattet. 

Du får aldri reklamert på en nylonstrømpe. Bytteretten er utgått når plombering av pakken er brutt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får aldri reklamert på en nylonstrømpe. Bytteretten er utgått når plombering av pakken er brutt. 

Reklamasjon og bytting er ikke det samme. Selvsagt får du reklamert på en vare med produksjonsfeil. Wolford VIL at du skal det, hvordan skal de ellers oppdage feil i produksjonen ? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
On 12/24/2023 at 1:42 PM, AnonymBruker said:

Nei det skal ikke mye til, de tynneste har kun fungert som "engangs" strømper for min del. 

Anonymkode: 54910...387

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei det skal ikke mye til, de tynneste har kun fungert som "engangs" strømper for min del. 

Jepp, samme her. Kan kjøpe tre helt greie strømpebukser til prisen av hva 1 par Wolford koster.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2023 den 12.09):

Skjønner ikke hvordan du klarer det, har mine i åresvis. Det er uansett reklamasjon, om du ikke har klippet den opp med saks eller noe ( som tv2 hjelper deg gjorde, da de hadde med wolford i strømpebuksetest og den nektet og rakne. Til slutt klippet hun den med saks. Da raknet den ) 

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt disse 5-pakkene på årevis,nettopp fordi de fungerer mere som engangs pga de revner så fort..

Kjøper en-pakk. Men ikke dyreste. Fordi,jeg bruker lite tynne strømper. Men ja,de dyrere holder lenger.

Skrevet

I mange tilfeller tror jeg folk bruker for små størrelser, slik at det skal mindre til før de revner. Jeg kjøper alltid L/XL eller til og med gravid-strømpebukse (selv om jeg ikke er gravid). Da får jeg de skikkelig opp uten at stoffet blir strekt eller belastet for mye, dessuten romslige og behagelige å gå i.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker mest stay-ups, og kjøper da ganske billige strømper på HM, lindex eller kapp ahl, og da en bunke av samme type i slengen. Da er det bare å bruke en strømpe fra en annen pakke om en skulle rakne eller bli ødelagt.

Har også noen par fra wolford, og ja, de er av en helt annen kvalitet, men også ganske dyre.

Anonymkode: d81f7...137

Skrevet

Wolford er virkelig verdt det! Har mine i årevis, de tåler "alt" og holder formen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...