AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #1 Skrevet 23. desember 2023 Til menn som ikke er seksuelt interessert i sin partner, ev. til kvinner som har en mann som ikke viser noen seksuell interesse: Har du seksuell lyst? F.eks. onanerer du jevnlig? Er potensen i orden? Har du morrabrød? Føler du seksuell tenning gjennom dagen/uka, men bare ikke på din partner? For en med sterk lyst, og en partner uten, så er dette vanskelig å forstå hvordan det henger sammen. Anonymkode: d9fe9...138
Topper og daler Skrevet 23. desember 2023 #2 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Til menn som ikke er seksuelt interessert i sin partner, ev. til kvinner som har en mann som ikke viser noen seksuell interesse: Har du seksuell lyst? F.eks. onanerer du jevnlig? Er potensen i orden? Har du morrabrød? Føler du seksuell tenning gjennom dagen/uka, men bare ikke på din partner? For en med sterk lyst, og en partner uten, så er dette vanskelig å forstå hvordan det henger sammen. Anonymkode: d9fe9...138 Har din partner ereksjon? Onanerer han jevnlig?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #3 Skrevet 23. desember 2023 Greia med lavseksuelle menn(esker), er at de sjelden henger på seksualitetsforum. Det er rett og slett ikke en greie i deres hode. Anonymkode: 95600...a86 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #4 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Greia med lavseksuelle menn(esker), er at de sjelden henger på seksualitetsforum. Det er rett og slett ikke en greie i deres hode. Anonymkode: 95600...a86 Jo det er en som henger her inne. Han har ekstremt behov å fortelle alle som søker råd hvordan de kan få sexlivet i forholdet på gli igjen å han og kona har nesten aldri sex og hva fantstisk det er. Anonymkode: 94448...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #5 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jo det er en som henger her inne. Han har ekstremt behov å fortelle alle som søker råd hvordan de kan få sexlivet i forholdet på gli igjen å han og kona har nesten aldri sex og hva fantstisk det er. Anonymkode: 94448...2e4 Det har du helt rett i, men jeg vet ikke om han kommer til å muntre trådstarter opp noe særlig. Anonymkode: 3269c...3fa 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #6 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo det er en som henger her inne. Han har ekstremt behov å fortelle alle som søker råd hvordan de kan få sexlivet i forholdet på gli igjen å han og kona har nesten aldri sex og hva fantstisk det er. Anonymkode: 94448...2e4 Sa han ikke på et tidspunkt, at han hadde bakgrunn som sexolog? Da er det jo faglig forankrede råd 🙈 Anonymkode: 95600...a86 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #7 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sa han ikke på et tidspunkt, at han hadde bakgrunn som sexolog? Da er det jo faglig forankrede råd 🙈 Anonymkode: 95600...a86 Det hadde ikke forundret meg. Han har hvertfall veldig bastant meninger hvor se ikke er viktig for et parforhold — basert på å han og kona er mest sannsynlig aseksuelle. Dog nekter han det. Sier de har fantastisk sex når de nesten aldri har det 🫠 Anonymkode: 94448...2e4 1
Pingvinen Skrevet 23. desember 2023 #8 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det hadde ikke forundret meg. Han har hvertfall veldig bastant meninger hvor se ikke er viktig for et parforhold — basert på å han og kona er mest sannsynlig aseksuelle. Dog nekter han det. Sier de har fantastisk sex når de nesten aldri har det 🫠 Anonymkode: 94448...2e4 Sex er ikke viktig i ett parforhold hvor begge er enig om det. For andre er det viktig. Når jeg er i forhold ønsker jeg sex minimum 1 gang i uka
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #9 Skrevet 23. desember 2023 Jeg synes sex blir veldig mye styr etter en stund Anonymkode: 986ba...295
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #10 Skrevet 23. desember 2023 Kvinne her, vært med to menn med svært lite seksuell lyst. Ene viste seg at var i depresjon. Såkalt høyfunksjonell depresjon som det heter. Alvorlig, men blir skjult av en glad maske. Andre var en som jobbet mye og brukte veldig mye mental energi på jobben sin. Da var det ikke noe mental energi igjen til å tenke på sex, for det overskuddet når han ikke tenkte på jobb trengte han til å koble helt ut og ikke tenke på en ny "jobb". Sex er mye mer fysisk krevende enn en runk for menn eller onani om man er kvinne, så ofte blir det en bedre løsning om man ikke har overskudd til sex. Anonymkode: cd6c7...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå