Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som barn og ung voksen likte jeg jul. 
Nå etter jeg fikk mann og barn er julestemningen borte. år. Vi skal egentlig til foreldrene mine. Jeg vil ikke. Denne jula er også ødelagt, som alle juler med mannen. Han er alltid syk i jula, hver eneste jul!!! Nå er han forkjølet. Han klager og bærer seg. Jeg orker ikke å dra bort og han er tett i nesa, hoster og harker.  Ikke gidder han å stå opp om morgen med barna, men sånn er det ellers i året og. Han gjør ikke en dritt, men nå kan han skylde på forkjølelsen hele jula. Han kommer sikkert til å være sur og bli lei Mamma som prater en del. 

Nei, jeg gidder ikke. I år vil jeg ikke feire jul. Den blir ikke koselig allikevel. Jula i år er også ødelagt. Han får bare ligge i senga og bli der. Det er vel det han helst vil og. Være alene. Dritt jul!

Anonymkode: 664ce...685

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Gjest storetora
Skrevet

Du kan vel få en fin julekveld selv om mannen er syk? La han bli hjemme og ta med barna til dine foreldre? De har sikkert gjort alt klart for å ta i mot dere?  

Skrevet

*gir deg en klem*

Anonymkode: cec79...504

• Liker 2
Skrevet

Da blir han sur, at vi bare drar fra han

Skrevet

jeg vil ikke. Jeg takler ikke dette. Syk hvert jævla år…. 

Skrevet

Du får nesten tenke gjennom hva du kan gjøre slik at du får en bedre jul, og en bedre hverdag, neste år.

Anonymkode: 03272...30f

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Neste år bestiller jeg meg et hotellrom og blir der alene. 

• Hjerte 3
Skrevet

Gi nå faen i mannen og dra til dine foreldre med barna! Han får ligge hjemme og være sjuk, hvis han blir sur fordi du nekter å ødelegge jula for ungene så får han da bare bli det!

Anonymkode: d5234...6f3

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gi nå faen i mannen og dra til dine foreldre med barna! Han får ligge hjemme og være sjuk, hvis han blir sur fordi du nekter å ødelegge jula for ungene så får han da bare bli det!

Anonymkode: d5234...6f3

Enig.

gjør julen hyggelig for deg og barna.❤️

Anonymkode: 95d6a...853

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Da blir han sur, at vi bare drar fra han

Du sier jo at han kommer til å være sur uansett. Så da drar dere og så kan han være sur alene hjemme i stedet for å være sur på besøk.

Anonymkode: 6b059...e4b

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Mannen din er en dust - men siden han er slik hele året så kan du  jo starte planleggingen med å forlate ham. 

Ellers så har dere barn, så som voksen tar du deg selvfølgelig sammen og lager en fin jul for disse. Du skriver selv at du som barn og ungdom likte julen - sørg for at ungene dine også får gode opplevelser rundt høytiden. Drit i mannen, reis til dine foreldrene (det er jo heldigvis dine foreldrene dere skal til og ikke hans) uten ham og kos deg så godt du bare kan!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Men ikke la dette gå utover barna da...de skal ho forsatt feire jul og ha det koselig. La mannen din ligge i senga..og ha en fin jul med barna

Du viste at dette kom..la den stakkarslig mannen ligge der og synes synd på seg selv 

• Liker 2
Skrevet

Her høres det ut som det er to som bør ta seg sammen. Dere er voksne.

Anonymkode: 123da...e13

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan ikke ødelegge julen for barna fordi mannen din er syk. Stakkars barn. 

Anonymkode: b6c92...69c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du kan ikke ødelegge julen for barna fordi mannen din er syk. Stakkars barn. 

Anonymkode: b6c92...69c

Barna har det bra, har fokus på dem hele jula, som vi har resten av året også. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Barna har det bra, har fokus på dem hele jula, som vi har resten av året også. 

Men skulle du ikke droppe jula da?

Skrevet

Høres ikke ut som jula er problemet her. Problemet er mannen din, året rundt, det bare bobler ekstra over i julestresset.

Anonymkode: 3d962...6bc

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv. Ta gjerne kontakt for å skitprate😁

Skrevet

Vi kunne feira sammen du og jeg, for her er det helt likt. Mannen bidrar ikke en dritt og er bare sur.

Anonymkode: 2b7d6...0dc

• Hjerte 1
Skrevet
storetora skrev (13 timer siden):

Du kan vel få en fin julekveld selv om mannen er syk? La han bli hjemme og ta med barna til dine foreldre? De har sikkert gjort alt klart for å ta i mot dere?  

Ja, som om jeg skulle sagt det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...