Gå til innhold

Venninne som alltid prøver seg etter litt alkohol....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange må drikke seg til mot 😊 Har ei venninne som alltid skal kysse og kline etter litt drikking....sist var det bare oss to på en vinkveld. Da ar hun enda mer ivrig, jeg er jo med...men hun vil dra det videre. Tar meg på lårene...sier hun vil ha meg videre om jeg føler for det 🤗. Dette skjer kun etter litt alkohol, ellers gjør vi det ikke. Latterlig?

Noen her som liker å bare kyss/kline? Eller må dere ha mer.

Anonymkode: bf503...c5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Hvorfor spør du om andre her blir utnyttet om de er fulle, som om det er helt okay?

Er du ikke intressert så ikke utsett henne for deg selv når hun drikker. Nå høres det bare ut som at du vil ha henne over og gir henne alkohol for at hun skal ville kline med deg. Høres ut som du bruker henne. 

• Liker 1
Skrevet

Folk er voksne her og har moral så du har akkurat innrømmet at du liker å utnytte fulle jenter. Og så tror du folk her kommer til å godkjenne slik oppførsel? På et kvinneforum? 

Skrevet
lillevill skrev (5 minutter siden):

Folk er voksne her og har moral så du har akkurat innrømmet at du liker å utnytte fulle jenter. Og så tror du folk her kommer til å godkjenne slik oppførsel? På et kvinneforum? 

What? Jeg er jo også kvinne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og?? 

Skrevet

Vil du da? Hvis ikke, må du sette grenser og be henne slutte. 

Anonymkode: f31bd...1a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, men da snakker du med venninnen din og sier at du ikke liker dette. Du er jo passe svak om du tillater denne oppførselen hver gang dere drikker sammen. Du er på på det du synes er gøy, men etter du har pirret henne litt ekstra, så trekker du deg tilbake, hva med å gi klar beskjed? 

Anonymkode: 1e71b...d5d

Skrevet

Synd med folk som må drikke seg til mot, men det er nok det hun gjør. 

Og så har man noen som ganske enkelt blir kåte når de drikker, men det har nok fortsatt med svekkede hemninger å gjøre. 

Skrevet
27 minutter siden, lillevill said:

Hei. Hvorfor spør du om andre her blir utnyttet om de er fulle, som om det er helt okay?

Er du ikke intressert så ikke utsett henne for deg selv når hun drikker. Nå høres det bare ut som at du vil ha henne over og gir henne alkohol for at hun skal ville kline med deg. Høres ut som du bruker henne. 

Det er vel heller venninnen som ikke kan oppføre seg fint mot jenter når hun har drukket. 

Skrevet
Tiuren skrev (22 minutter siden):

Det er vel heller venninnen som ikke kan oppføre seg fint mot jenter når hun har drukket. 

Så.. Da tenkte ts at det var en god ide å sitte bare dem to og drikke vin?👍

• Liker 1
Skrevet
lillevill skrev (52 minutter siden):

Snakk om i misforstå tråden. Ikke alt er overgrep og utnyttelse. Slutt å vanne ut alvorlige begreper, da det tjener ingen hensikt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Tiuren skrev (28 minutter siden):

Det er jeg enig i.

Men hadde da droppet å være sammen med venninnen, drukket meg full og kysset og klint med henne flere ganger. 

Anonymkode: 1e71b...d5d

Skrevet
Example skrev (42 minutter siden):

Snakk om i misforstå tråden. Ikke alt er overgrep og utnyttelse. Slutt å vanne ut alvorlige begreper, da det tjener ingen hensikt.

Nettopp...vi drikker jo begge to :) Hun misforstått helt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nettopp...vi drikker jo begge to :) Hun misforstått helt.

Å beklager, jeg tolket det sånn at du valgte å drikke alkohol med denne veninnen alene fordi du likte at hun ble flørtete og at du ønsket å utnytte det. Så feil kan jeg ta. 😅 Heldigvis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...