Gå til innhold

Dere som går på betablokker for MIGRENE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på liten dose Propanolol, i et par mnd for kun migrene. Skal ta en liten pause, får ikke tak i legen nå i juleferien så spør her etter erfaring - kan jeg slutte med en gang eller må en gradvis seponering til - har skjønt gradvis når folk tar det pga høyt blodtrykk og hjertet - men når det er på grunn av migrene så stiller det seg vel annerledes?

Anonymkode: ef7a2...9c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt det i mange år for migrene, men redusert gradvis itl det nivået jeg ligger på nå. Det avhenger sikkert av dosen, men dersom jeg reduserer for brått så får jeg fryktelig hjertbank og blir uvel. Så ville snakke med lege om hvordan du skal trappe ned.

Anonymkode: 4c1c2...812

Skrevet

Jeg må seponere hver gang jeg bytter betablokkere, ja. Tar dem som forebyggende mot migrene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har brukt det i mange år for migrene, men redusert gradvis itl det nivået jeg ligger på nå. Det avhenger sikkert av dosen, men dersom jeg reduserer for brått så får jeg fryktelig hjertbank og blir uvel. Så ville snakke med lege om hvordan du skal trappe ned.

Anonymkode: 4c1c2...812

Kålrota skrev (34 minutter siden):

Jeg må seponere hver gang jeg bytter betablokkere, ja. Tar dem som forebyggende mot migrene.

Ah ok, takk for svar. Da avventer jeg å gjøre noe til jeg får svar fra legen :)

Anonymkode: ef7a2...9c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...