Gjest Lurven Skrevet 23. desember 2023 #41 Del Skrevet 23. desember 2023 Du kan jo droppe å snakke om dine vondter og heller sette opp en fasade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #42 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på om det er vanlig at familier ikke spør når man er i sorg? Jeg har mistet et bar for ikke så lenge siden, men ingen i familien snakker om det, selv ikke når jeg bringer det på bane. Det gjør vondt å ikke få støtte av de som skulle stå en nærmest. Jeg håper du får en god jul uansett hva du bestemmer deg for. Du er ikke alene om å ha det vanskelig ❤️ Anonymkode: 6669d...e94 Trist å høre om ditt barn ❤️ Ts Anonymkode: 8acf9...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #43 Del Skrevet 23. desember 2023 Er det du som har en ganske ufølsom svigerfamilie? De som mente at forholdet deres liksom ikke var like viktig fordi dere var to kvinner? Hvis det er deg så har jeg tenkt mye på deg for jeg fikk så vondt av deg. Må være helt forferdelig å bli møtt slik når man går gjennom en så vond og vanskelig tid. Du har mye å stå i. Sender deg en styrkeklem. Du får ta deg lange gåturer på dagtid og komme deg litt ut av huset for å få litt fred. Ta det time for time. Du kommer deg gjennom det. ❤️ Anonymkode: cbd90...6df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #44 Del Skrevet 23. desember 2023 Jeg tror ikke at jeg hadde orket å dratt.. Når det skal være slik.. Hadde kost meg hjemme i stedefor. Anonymkode: 6c7ae...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #45 Del Skrevet 25. desember 2023 Håper dere fikk en hyggelig kveld i går, og at det går bra med deg❤️ Anonymkode: cbd90...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå