Gå til innhold

Tusen takk for at du tar hensyn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten kommer samtidig hver gang, med noen få unntak som i dag når jeg får henne til å komme 2 ganger før jeg slipper det løs på den tredje. Så sier hun plutselig tusen takk for at du tar hensyn. Kan noen forklare hva hun egentlig mener med det? Er det sånn at mannfolk flest ikke tar hensyn og lar det gå så fort som mulig uten å tenke på damens lyster og behov? Det har jeg vanskelig for å forestille meg.

Anonymkode: 6da98...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, ikke tenk på det. De fleste menn i sunne forhold tar hensyn. Du er normal! :) 

Anonymkode: ef77e...177

• Nyttig 1
Skrevet

Spør henne hva hun mener 

Anonymkode: 81d7f...647

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Spør henne hva hun mener 

Det visste hun at kom 😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Spør henne hva hun mener 

Har du spurt han (typen din) om hva han mener om at du skriver at han (ts) skal spørre henne om noe han lurer på?🤭

Forresten så synes jeg det er en gest å gi partneren maksimalt utbytte. Vi blitt flinke til dette begge to i vårt forhold. Ja, det er både fint og spennende å holde igjen for gi partneren rom for å komme en eller flere ganger. Sist (i går) var det jeg som måtte takke, da hun ikke hadde i tankene å komme selv, men gi meg. Hun sa etterpå; «Den trengte du» (selv var hun litt julestressa).😬

Skrevet

Det som ikke er vanlig i denne historien er 3 orgasmer pr samleie og at man stort sett kommer samtidig, da det er vanligst på film. De fleste må fokusere litt på én av gangen stort sett. Det er vanlig at man både har glede av egen og den andres nytelse.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Helene1982 skrev (3 timer siden):

Det som ikke er vanlig i denne historien er 3 orgasmer pr samleie og at man stort sett kommer samtidig, da det er vanligst på film. De fleste må fokusere litt på én av gangen stort sett. Det er vanlig at man både har glede av egen og den andres nytelse.

For oss var det også vanlig å komme likt. Det har derimot blitt vanskeligere med årene, så nå er hovedregelen at hun kommer først, og sjelden at vi treffer likt. Hun kommer derimot nesten alltid 2-3 ganger når hun først kommer.

Skrevet
Helene1982 skrev (4 timer siden):

Tull, hilsen kvinne

Anonymkode: 4abca...15b

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg og kjæresten kommer samtidig hver gang, med noen få unntak som i dag når jeg får henne til å komme 2 ganger før jeg slipper det løs på den tredje. Så sier hun plutselig tusen takk for at du tar hensyn. Kan noen forklare hva hun egentlig mener med det? Er det sånn at mannfolk flest ikke tar hensyn og lar det gå så fort som mulig uten å tenke på damens lyster og behov? Det har jeg vanskelig for å forestille meg.

Nei, alle jeg har vært med lar meg komme mange ganger før de kommer til slutt. Evt at vi kommer sammen. Har aldri kommet kun to ganger🤯

Anonymkode: d61cc...961

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.12.2023 den 2.39):

Kan nok hende hun har andre erfaringer. 

Skrevet

Hun har vel vært borti mange ego menn, da. Kanskje ikke så vant til at noen tar hensyn til hennes behov under sex. Det er et kjempefint kompliment. Ta det til deg. 👍

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...