Chalte Skrevet 23. desember 2023 #1 Skrevet 23. desember 2023 Hei alle sammen. Men jeg har et spørsmål som jeg ikke klarer å finne svare på. Men jeg har lyst til å flytte fra leiligheten med min man. Å vi skal flytte inn i en campingbil. Men det står at jeg må ha addrese på en tomt. Kan man bare ikke ha en på posten ? Kan man ikke bare parkere en plass, altså vi er i 30 årene. Å kjenner vi er leie av disse høye prisene. Så vi har lyst til å finne oss en søt campingbil. Flytte inn i den med dyrene og bo der. Men sånn jeg har forstått det så kan jeg ikke bo der uten å ha en plass å ja nei ! Kan noen hjelpe meg å finne ut av dette. Åh ja btw hvor kan jeg kjøpe ei lita tomt sånn er så liten at vi kan bare leie å ikke betale så jææævflgkek mye til kommunene. For dette begynner å bli for trist... Men god jul til dere andre Sitat Ja
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #2 Skrevet 23. desember 2023 Du må ha en bostedsadresse, dvs fysisk adresse. Rettigheter og plikter, som stemmerett, helsehjelp og mye annet er knyttet til adressen. Ikke hvorvidt du har rettigheter, men hvem som skal levere tjenesten. Hvilken kommune du skal skatte til er også knyttet til adresse. Bostedsadresse må være en bygning regulert til boligformål, alternativt studentbolig, hotell, noen kommuner har også akseptert fritidsboliger Det er mulig å ha bostedsadresse hos et familiemedlem, selv om dere bor i bobilen. Anonymkode: 5b71f...4d1 1
Ubulu Skrevet 23. desember 2023 #3 Skrevet 23. desember 2023 Fungerer ikke i Norge. Men har du familie som kan motta post? I usa er det helt vanlig, men hele samfunnet deres er bygget opp som et alternativ for det vi har her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå