AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #1 Del Skrevet 22. desember 2023 Prøver å Google, men klarer ikke finne… Vært syk en uke, hvor lenge er jeg smittsom? Anonymkode: a6d27...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 22. desember 2023 #2 Del Skrevet 22. desember 2023 Har du bakteriell eller virus? Lungebetennelse med virus smitter ved at en som er syk hoster eller nyser i nærheten av deg. Den typen lungebetennelse som skyldes bakterier, kommer ofte av bakterier som vi fra før har i munnhulen. Derfor er det ikke egentlig snakk om smitte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #3 Del Skrevet 23. desember 2023 Belima skrev (9 timer siden): Har du bakteriell eller virus? Lungebetennelse med virus smitter ved at en som er syk hoster eller nyser i nærheten av deg. Den typen lungebetennelse som skyldes bakterier, kommer ofte av bakterier som vi fra før har i munnhulen. Derfor er det ikke egentlig snakk om smitte Virus😮💨Så jeg er smittsom helt til jeg er symptomfri? Anonymkode: a6d27...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå