Gå til innhold

Har funnet drømmemannen, men lengter fortsatt etter han jeg ikke kan få. Råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Etter å ha mistet mannen min til psykisk sykdom har jeg vært singel i flere år. For ett års tid siden begynte jeg å få varme følelser for en av mine ansatte. Han er så flott, emosjonelt oppegående og en veldig fin pappa. I tillegg drømmer jeg om han seksuelt.. Jeg opplever kontakten vår som flørtende, men at begge er bevisst at ingenting kan skje oss i mellom på grunn av settingen. I tillegg ser jeg at vi har vesentlig forskjellig sosioøkonomisk bakgrunn, og noe ulikt ambisjonsnivå. På grunn av ansettelsesfororholdet og frykten for at han skal synes at min interesse er upassende, har jeg forsøkt å være helt profesjonell i kontakten.

Så, for noen måneder siden møter jeg en mann som også er helt utrolig fin. Seksuell kjemi, vi er på samme sted i livet, han er åpenbart seriøs og vil inn i et forhold med meg. Her om dagen er vi ute og går, hånd i hånd, og møter av alle personer min ansatt... Han "rykker til" når han ser at det er meg og at jeg holder hender med en annen, og hilser to ganger, som om han blir overrumplet. Jeg kjenner bokstavelig talt et søkk i magen, og har bare lyst til å slippe hånda til deiten og gå helt og fullt for han andre.. Etter denne hendelsen har min ansatt sendt flere meldinger og tatt initiativ til flere lengre samtaler om private anliggender. Jeg blir helt fjasete og rar når vi snakker sammen, han er så fin... Han har ikke adressert at han så meg med en annen, men jeg føler det ligger i lufta og kan komme opp når som helst.

Problemet er altså at kroppen og hjertet kanskje skriker etter denne mannen, selv om jeg ser at det bare ikke kan skje, mens hjernen vet at det er den nye daten som er riktig for meg og mitt liv. Og dette gjør meg usikker på den nye.. om det hadde vært helt 100% riktig - hadde jeg tenkt på han andre da? har aldri opplevd å være tiltrukket eller forelsket i to mennesker samtidig...

Jeg ser at daten er en fantastisk mann og en veldig veldig god match, men er redd for å ignorere signaler på at dette kanskje ikke er riktig. Alle erfaringsdelinger settes stor pris på..

Anonymkode: 0d8f4...fea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noe surr. Ta tre steg tilbake og finn deg en, ikke fler

Anonymkode: 21271...139

Skrevet

Bytt jobb og gå for den du vil ha. 

Flere på min jobb som fant hverandre forøvrig. Da ble ene flyttet. 

Anonymkode: 4e036...44d

Skrevet

Du må gå for han du vil ha. Det fortjener både du og han. 

La han andre gå. Han fortjener en kvinne som ikke tviler på sine følelser for ham.

For ordens skyld: Rådet mitt ville vært annerledes etter et langt forhold med barn involvert. 

• Nyttig 1
Skrevet

Husk at du opplever kjemien som intens, det betyr ikke nødvendigvis at din ansatt opplever det på samme måte. Så det at han rykka til kan du helt fint ha overtolket uten at det faktisk lå noe bak det.

Anonymkode: 6ce03...353

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...