Gå til innhold

Dating og fysisk kontakt, ta insj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaah nå har jeg vært på tre tinderdater med tre forskjellige.. ene var totalt krise. Men de to andre var helt ok. Praten går greit, men jeg blir så stiv og lite mottakelig for fysisk kontakt!! 

Ene daten var hjemme hos han ene. Vi satt i hver vår ende av sofaen og prata. Så ble det sent og jeg måtte gå. Klem og hadet. Altså HVORDAN skal jeg oppføre meg for å vise at jeg vil noe mer? Ikke sex med en gang, men hadde jo vært hyggelig med litt nærkontakt, et kyss eller noe. Må det være alkohol involvert? Tror nesten det.. ble nylig klar for dating etter lang pause uten noe..er ikke helt i gamet her!!

Anonymkode: f89fb...dcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Vi satt i hver vår ende av sofaen og prata.

Hvis du vil noe nærmere enn det, så må du også sette deg fysisk innenfor rekkevidde.  Det er enklere å avslutte daten med et kyss, hvis det får sjansen til å bygge seg opp mot det. Eventuelt kan du flytte deg nærmere i løpet av daten. Det er et veldig sterkt signal på at du føler deg komfortabel med ham.  

Anonymkode: a2257...fe3

Skrevet

Skjønner at det kan være vanskelig å ta initiativ til fysisk kontakt i begynnelsen av en ny relasjon. Er kvinne og (relativt) nysingel og begynte å date igjen i sommer bare for å treffe og bli kjent med andre. 

Hmmm, har ikke tenkt så veldig mye over hvordan ting blir fysisk. Jeg er litt beskjeden av meg i den forstand at jeg ikke stjeler et kyss eller noe veldig direkte,  men jeg viser tydelig at jeg er tilgjengelig og mottakelig for ting han vil gjøre (gitt at jeg liker ham da selvsagt😅). Det kan være at jeg ser ham i øynene og smiler, setter meg nærme eller stryker på armen hans, gir ham komplimenter eller gjør noe som indikerer at «grønt lys» på et vis🤭😆 Jeg liker å bygge opp stemningen og spenningen, så skjer ting litt naturlig av seg selv. Og de mennene jeg har datet, har vært ganske kvikke i oppfattelsen. 

Han, som jeg dater nå, husker jeg at vi leide hverandre mens vi gikk tur på første date. Grunnen til det var at hånden min stadig skubbet og dunket borti hans da vi gikk ved siden av hverandre, så han tok likegodt hånden min i sin for å slippe den dunkingen😂 Og siden har han knapt sluppet den hver gang vi har vært med hverandre 🥰

Anonymkode: 0291e...ace

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...