AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #1 Del Skrevet 22. desember 2023 Trenger sårt tips. Vi skulle stripe håret hjemme men det ble gult og ufyselig! Til vanlig er jeg er helt lys blond, men blitt mørkere/kommune grå på vinteren. Nå er det helt krise. Hva kan frisøren gjøre? Bør jeg gå brune striper eller må jeg bleke hele håret?😮💨 Anonymkode: 27698...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #2 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger sårt tips. Vi skulle stripe håret hjemme men det ble gult og ufyselig! Til vanlig er jeg er helt lys blond, men blitt mørkere/kommune grå på vinteren. Nå er det helt krise. Hva kan frisøren gjøre? Bør jeg gå brune striper eller må jeg bleke hele håret?😮💨 Anonymkode: 27698...d69 Også rett før julaften. 😢 Anonymkode: 27698...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Del Skrevet 22. desember 2023 Høres ut som blekingen ikke fikk virke lenge nok. Du bør bleke stripene på nytt. Du kan kanskje dempe det litt med blå eller lilla toner eller shampoo. Anonymkode: e0c98...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #4 Del Skrevet 22. desember 2023 Ville gått innom en frisør og hørt om en kjapp glansvask og en runde med lilla shampoo kan redde det 😊 Anonymkode: ed411...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #5 Del Skrevet 22. desember 2023 Om du prøver å bleke håret mer nå, kan du miste det. Spør heller en frisør. Anonymkode: d9c22...3b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #6 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville gått innom en frisør og hørt om en kjapp glansvask og en runde med lilla shampoo kan redde det 😊 Anonymkode: ed411...e32 Prøvd lilla shampoo her men funket ikke. Er så lys fra før så må ha tatt helt feil farge til håret her. Uff ! Anonymkode: 27698...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #7 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du prøver å bleke håret mer nå, kan du miste det. Spør heller en frisør. Anonymkode: d9c22...3b1 Ja men håper de kan gjøre noe. Hvis må jeg farge håret brunt. Dette er krise Anonymkode: 27698...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #8 Del Skrevet 22. desember 2023 Hvis man egentlig er blondine, skikkelig blondine, er det fint å få nyanser i håret da? Brune striper eller lignende fra dette gule? Anonymkode: 27698...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #9 Del Skrevet 22. desember 2023 Bruk en toner Anonymkode: 8b853...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #10 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Prøvd lilla shampoo her men funket ikke. Er så lys fra før så må ha tatt helt feil farge til håret her. Uff ! Anonymkode: 27698...d69 Frisøren min har lilla shampooen i etter glansvasken. Som sagt, tror eneste redningen kunne evt vært en glansvask. Ville gått til frisøren og hørt 😊 Anonymkode: ed411...e32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #11 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Frisøren min har lilla shampooen i etter glansvasken. Som sagt, tror eneste redningen kunne evt vært en glansvask. Ville gått til frisøren og hørt 😊 Anonymkode: ed411...e32 Takk🥰 koster det mye? Anonymkode: 27698...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #12 Del Skrevet 22. desember 2023 Hvis det er skikkelig gult og du vil ha det lyseblondt, må det blekes på nytt. Hvis du alt har stripet og ser hvor det trengs, kan det gjøres hjemme uten problem. Anonymkode: 69d03...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #13 Del Skrevet 22. desember 2023 Gult hår her, tar over en toner og problem borte. Anonymkode: 8b802...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #14 Del Skrevet 22. desember 2023 Det gule bruker å vaskes ut etter noen vask, så jeg ville roet ned og ikke utsatt håret for noe mer nå. Å forsøke «represjon» på håret bruker å føre til verre krise. Anonymkode: b19f9...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 23. desember 2023 #15 Del Skrevet 23. desember 2023 Kjøp lillasjampo og vask håret med den 3-4 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #16 Del Skrevet 23. desember 2023 Hvor gult er det? Er det veldig gult må du bleke på nytt (på egen risk eller hos frisør). Det er kun så mye en lilla-Shampoo kan gjøre... Eller farge håret mørkere. Anonymkode: 5d93a...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #17 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis det er skikkelig gult og du vil ha det lyseblondt, må det blekes på nytt. Hvis du alt har stripet og ser hvor det trengs, kan det gjøres hjemme uten problem. Anonymkode: 69d03...9ae Kan jeg stripe det på ny uten at det blir "farlig" for håret? Jeg brukte folie og ikke hette, mye lettere med hette merket jeg. Anonymkode: 27698...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #18 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor gult er det? Er det veldig gult må du bleke på nytt (på egen risk eller hos frisør). Det er kun så mye en lilla-Shampoo kan gjøre... Eller farge håret mørkere. Anonymkode: 5d93a...5c1 Mest gul oppå toppen, det er ikke veldig merkbart for ungene mine, men jeg ser det. Anonymkode: 27698...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 23. desember 2023 #19 Del Skrevet 23. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bruk en toner Anonymkode: 8b853...052 Dette tenker jeg også! For en quick fix, gå til frisøren og be om en toner/glossing. Det koster ikke så mye, tar ikke så langt tid og det demper gulfarge. Det tar heller ikke knekken på håret ditt. Jeg bruker alltid det når håret mitt begynner å bli litt gult en stund etter bleking, og hver gang jeg har bleket. Det holder i ca 6 uker. Endret 23. desember 2023 av Rosa Dartle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #20 Del Skrevet 23. desember 2023 Rosa Dartle skrev (1 minutt siden): Dette tenker jeg også! For en quick fix, gå til frisøren og be om en toner. Det koster ikke så mye, tar ikke så langt tid og det demper gulfarge. Okei takk dere . Kunne tenkt meg litt kaldere blond farge, blond men med brune nyanser/striper i. Verste jeg ser er den mørke gule fargen. Har vært heldig å ha naturlig lyst hår fra jeg var liten. Anonymkode: 27698...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå