AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #1 Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg må begynne å trene og har lyst å prøve ut senter. Siden jeg liker å løpe på mølle og får ikke ha det hjemme. Men vegrer meg for ser jo at alle nå har sånn hundre forskjellige treningsplagg hvor gjerne farger matcher, til og med sko matcher resten av tøyet. Og jenter trener i magetopp ser jeg eller singlet og tar selfie i speil. Jeg vil ikke havne i bakgrunnen på noens snapstory 😦 Og.. jeg har ikke råd til å kjøpe meg noe særlig treningstøy heller. Noe nytt må jeg ha men kan ikke kjøpe mye. Kjenner det gjør at jeg vegrer meg til treningssenter. Burde jeg heller ta hjemmetrening? Anonymkode: 7c382...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #2 Del Skrevet 22. desember 2023 Her er en 100% sannhet: Alle som er på treningssenteret bryr seg kun om seg selv ☺️ Og magetopp- mafian særskilt 🤣 Gå på gymmen med de klærne du har og vær stolt over at du er der 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 8c038...171 6 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Del Skrevet 22. desember 2023 Nei. Det er superviktig at de som bare er helt vanlige folk går på treningssenter, som en motvekt mot alle babes og dudes. Jeg trener i joggebukse og t-skjorte, har et par joggesko jeg bruker uansett, er ikke fargekoordinert og ingen magetopper. Jeg har bmi på 32 og er over 50. Og jeg trener fem ganger i uka, rett og slett fordi jeg liker det og det gjør meg glad. Kom som du er og gjør det du har lyst til. Anonymkode: 89726...6d6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #4 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her er en 100% sannhet: Alle som er på treningssenteret bryr seg kun om seg selv ☺️ Og magetopp- mafian særskilt 🤣 Nei, det er faktisk ikke 100% sannhet. Jeg kan gå med på at det er 100% naivt eller 60% sannhet. Anonymkode: 89726...6d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøgd Skrevet 22. desember 2023 #5 Del Skrevet 22. desember 2023 De du beskriver vises nok bare litt mer enn de andre. Egentlig ser man masse forskjellig typer antrekk om man først ser etter. Men som personen over sier, folk bryr seg mest om seg selv. Og sentrene har regler mot å ta bilder der tilfeldige blir med. Kjør på! 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 22. desember 2023 #6 Del Skrevet 22. desember 2023 Så enig med de som svarer. Tren i det du føler deg bekvem i. Så lenge det er rent og ikke lukter gammel svette er det meste "innafor" å bruke. Mange av "babsene" er på sentrene bare for ta selfies og ikke for å trene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. desember 2023 #7 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg må begynne å trene og har lyst å prøve ut senter. Siden jeg liker å løpe på mølle og får ikke ha det hjemme. Men vegrer meg for ser jo at alle nå har sånn hundre forskjellige treningsplagg hvor gjerne farger matcher, til og med sko matcher resten av tøyet. Og jenter trener i magetopp ser jeg eller singlet og tar selfie i speil. Jeg vil ikke havne i bakgrunnen på noens snapstory 😦 Og.. jeg har ikke råd til å kjøpe meg noe særlig treningstøy heller. Noe nytt må jeg ha men kan ikke kjøpe mye. Kjenner det gjør at jeg vegrer meg til treningssenter. Burde jeg heller ta hjemmetrening? Anonymkode: 7c382...613 Kle deg akkurat som du vil, så lenge det er løst og ledig tøy som går an å trene i. Det viktigste er at du trener. Du skal konsentrere deg om deg selv. Eventuelt skal du følge med på en gruppe-instruktør, det er alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 22. desember 2023 #8 Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg trener i gamle sorte thights fra H&M (typ 149,- for 2) og mannens store tskjorter. Ser ut som en boms, men hvem bryr seg. Jeg er der for å svette, ikke for å se bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #9 Del Skrevet 22. desember 2023 Nøgd skrev (59 minutter siden): De du beskriver vises nok bare litt mer enn de andre. Egentlig ser man masse forskjellig typer antrekk om man først ser etter. Men som personen over sier, folk bryr seg mest om seg selv. Og sentrene har regler mot å ta bilder der tilfeldige blir med. Kjør på! 🏃♂️ Tror du "fjortiser" (uavhengig av alder..) bryr seg om regler når de snapper bilder eller video av folk de synes ser teite ut? Eller at de ansatte får med seg, og reagerer på, alle regelbrudd som skjer? Anonymkode: be60d...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #10 Del Skrevet 22. desember 2023 Rart fokus. Vil du melde deg inn i treningssenter for å trene eller for flørte og se og bli sett? Svarer du nr.1 så legger du bort alle disse tankene. Still med klær som er behagelig å trene i. Holder med å kjøpe en tights, en overdel og en treningstopp om du ikke har det. Det kan du få superbillig, koster ingenting mot det et medlemskap på senter koster. Linker ikke, for det kan du finne selv, men du kan få hele settet til under 500 kr ved å søke litt rundt. Sko koster mer, og greit å investere i gode sko om du ikke allerde har det. Snap og alt det andre er støy. Anonymkode: 6f12f...4ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #11 Del Skrevet 22. desember 2023 Det finnes ikke et sted hvor jeg gir mer blaffen i folk enn på treningssenteret. Jeg går inn med det mindsettet om at jeg skal trene, og verken se eller bli sett. Drar jo dit før jeg har dusjet og stelt meg, og kommer uansett til å svette og få hår som står alle veier. Møter jeg bekjente der, er det VIRKELIG IKKE klærne man fokuserer på under samtalen😅 Anonymkode: 8de29...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #12 Del Skrevet 22. desember 2023 Bruker t-skjorte og treningsbukse/tights, av igjen til shorts. Det siste når jeg stort sett skal løpe. Sitter ikke på apparater i bare shorts. Anonymkode: 20b05...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøgd Skrevet 23. desember 2023 #13 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tror du "fjortiser" (uavhengig av alder..) bryr seg om regler når de snapper bilder eller video av folk de synes ser teite ut? Eller at de ansatte får med seg, og reagerer på, alle regelbrudd som skjer? Anonymkode: be60d...f89 Det vil nok variere. Men har trent jevnt på senter i årevis og det er lenge mellom hver gang jeg har sett slikt. Har aldri sett noen dokumentere at noen gjør noe teit. Jeg trener som oftest på formiddag og mistenker at det utgjør en del. De episodene jeg har fått med meg har utelukkende vært på ettermiddag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #14 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg må begynne å trene og har lyst å prøve ut senter. Siden jeg liker å løpe på mølle og får ikke ha det hjemme. Men vegrer meg for ser jo at alle nå har sånn hundre forskjellige treningsplagg hvor gjerne farger matcher, til og med sko matcher resten av tøyet. Og jenter trener i magetopp ser jeg eller singlet og tar selfie i speil. Jeg vil ikke havne i bakgrunnen på noens snapstory 😦 Og.. jeg har ikke råd til å kjøpe meg noe særlig treningstøy heller. Noe nytt må jeg ha men kan ikke kjøpe mye. Kjenner det gjør at jeg vegrer meg til treningssenter. Burde jeg heller ta hjemmetrening? Anonymkode: 7c382...613 Jeg har en lang tights, en stor t-skjorte, og ett par inne-joggesko. Klærne blir vasket mellom hver treningsøkt, og jeg kommer ikke til å kjøpe nye klær eller sko før det jeg har er utslitt. Og på senteret jeg trener er det en regel som sier at man skal passe på at andre medlemmer ikke er med på bilder som blir tatt. Anonymkode: 48058...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 24. desember 2023 #15 Del Skrevet 24. desember 2023 Joggebukse eller lang shorts, sko som passer til planlagte øvelser (flate sko uten demping i sålen, for styrketrening), og en gammel T-skjorte (har egen hylle i klesskapet hvor de utrangerte T-skjortene går for å dø og gjenoppstå som treningstøy, til de blir helt falleferdige). Ferdig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #16 Del Skrevet 24. desember 2023 Det du føler deg vel i, du kan også finne treningstøy (ubrukt) på tise og finn fordi noen da har kjøpt feil, det er billigere. På mitt senter er det veldig mange som har treningsgensere nå, jeg bruker det selv og siden jeg fort blir kald på armene (uansett hvor svett jeg er). Har flere gensere, men jeg har bare svarte tights (har to) så genserene passer jo uansett til. Trenings BH og barfot treningssko. Før jeg fikk de "skoene" trente jeg veldig mye i bare sokker fordi jeg ikke liker sko. Du kan bruke akkurat det du vil omtrent (noen senter har regler på minimum t-skjorte og shorts foreks). Men ingenting er noe match, merker elns. Jeg holder meg unna selfie-folkene. Og nå kommer januar salget, du kan jo benytte det og. Anonymkode: 86e60...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #17 Del Skrevet 24. desember 2023 Hvis du er kvinne og skal løpe på mølle, er den viktigste investeringen du gjør en god sports bh. Jeg ville også gått for en svart og god basic tights, for eksempel er reebook lux sine gode ellers er jeg glad i Eyda, og de har en super guide for både sports bh og tights med passformgaranti så du faktisk kan teste om de funker for deg. Ellers holder det fint med en god t-skjorte når man begynner å trene. Da kan du jo velge om du vil ha en nøytral sort eller en litt fin farge.I begynnelsen trenger du ikke mer enn det for du rekker du uansett å vaske tøyet mellom hver økt. Personlig foretrekker jeg noen få gode kvalitetsplagg som puster godt enn noe billig. Eyda, casall, craft, reebook og born primitive er merker jeg har brukt i åresvis og har vasket mange titalls ganger uten at de er nevneverdig slitt. Jeg trener 5-6 ganger i uken, så det vaskes mye! Til stafett med jobben kjøpte vi noe fra sport outlet som var som å løpe med en plastikkpose på overkroppen. Det er ingen god opplevelse. Anonymkode: 7546a...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå