AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #1 Skrevet 22. desember 2023 Har det så vondt nå. Bare 3 dager før jul sier kjæresten min at han ikke ønsker å være sammen med meg lenger 💔 Er virkelig glad i han, og kjenner på et enormt tomrom allerede. ( vi bodde ikke sammen) Julen er ødelagt for meg 😔 Anonymkode: ab728...a95
Trolltunge Skrevet 22. desember 2023 #2 Skrevet 22. desember 2023 ❤️ Fokus på andre ting og omgang med fine mennesker er mitt beste tips. Å prøve å ikke dyrke sorgen, men leve med den til den dør ut. Den verste kjærlighetssorg jeg hadde dro jeg to uker til en god venninne i en annen by. Hadde det så hyggelig som situasjonen tillot med henne og en annen venninne i samme by. Vet jeg hadde det tøft den tiden, men det er nå kun det kjekke jeg gjorde med mine venninner jeg virkelig husker fra den tiden. Da jeg måtte dra hjem var det med ny styrke og en visshet om ar livet også kunne være godt fremdeles. At jeg kunne le og glede meg over ting fremdeles. Ca ett år senere traff jeg den virkelige mannen i litt liv.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Skrevet 22. desember 2023 Trolltunge skrev (4 minutter siden): ❤️ Fokus på andre ting og omgang med fine mennesker er mitt beste tips. Å prøve å ikke dyrke sorgen, men leve med den til den dør ut. Den verste kjærlighetssorg jeg hadde dro jeg to uker til en god venninne i en annen by. Hadde det så hyggelig som situasjonen tillot med henne og en annen venninne i samme by. Vet jeg hadde det tøft den tiden, men det er nå kun det kjekke jeg gjorde med mine venninner jeg virkelig husker fra den tiden. Da jeg måtte dra hjem var det med ny styrke og en visshet om ar livet også kunne være godt fremdeles. At jeg kunne le og glede meg over ting fremdeles. Ca ett år senere traff jeg den virkelige mannen i litt liv. Tusen takk for gode ord ❤️ Anonymkode: ab728...a95
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #4 Skrevet 22. desember 2023 Huff, det er tøft. du har det vondt nå, og det vil ta litt tid. Men det positive er at går over. Treff venner om du kan. Gjerne andre som har vært gjennom brudd selv. Ikke bur deg inne. Det å kjenne på at du er omgitt av mennesker som er glad i deg, kan hjelpe. Anonymkode: a8bd4...0ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå