AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #1 Skrevet 22. desember 2023 Synes jeg har fått så løs hud under halsen etter at jeg begynte å bli eldre, har lyst å ta halsløft. Legger dere menn merke til dette hos kvinner? Opplever at jeg har veldig stor sjanse på menn likevel, men ser jo selv at det plager meg. Når jeg sitter spesielt, så er det en fold på en måte på halsen som ikke har vært der før.Har gjort øvelser jeg har lest på nettet for å få det bort, men det nytter ikke. Noen som har noe å anbefale for å få det bort uten operasjon? Opplever at jeg stadig er veldig populær hos det motsatte kjønn, til tross for gammel og dobbelhake og løs hud der. Legger dere menn ikke merke til dette? Kan det være fordi kroppen min er noenlunde fast og timeglassfigur? At den veier opp for løs hud under haken? Hater haken min og huden under der!! Så til dere som har dette, hva kan jeg gjøre for å få det bort? Anonymkode: 9f86a...128
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #2 Skrevet 22. desember 2023 Det betyr neppe særlig mye. Menn i samme alder har ofte så mange dobbelhaker, at man behøver bokmerke for å finne kjeften. Anonymkode: ca467...5c9 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Synes jeg har fått så løs hud under halsen etter at jeg begynte å bli eldre, har lyst å ta halsløft. Legger dere menn merke til dette hos kvinner? Opplever at jeg har veldig stor sjanse på menn likevel, men ser jo selv at det plager meg. Når jeg sitter spesielt, så er det en fold på en måte på halsen som ikke har vært der før.Har gjort øvelser jeg har lest på nettet for å få det bort, men det nytter ikke. Noen som har noe å anbefale for å få det bort uten operasjon? Opplever at jeg stadig er veldig populær hos det motsatte kjønn, til tross for gammel og dobbelhake og løs hud der. Legger dere menn ikke merke til dette? Kan det være fordi kroppen min er noenlunde fast og timeglassfigur? At den veier opp for løs hud under haken? Hater haken min og huden under der!! Så til dere som har dette, hva kan jeg gjøre for å få det bort? Anonymkode: 9f86a...128 Nå skrev du i to forskjellige avsnitt at du er populær hos menn, så hva lurer du på? Anonymkode: 0c099...634 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #4 Skrevet 23. desember 2023 Typisk å begynne å henge seg opp i detaljer hos seg selv. Ei din egen alder, og aldring, hold deg slank og i god form, og gå for mannfolk som også skjønner konseptet med aldring. M55 Anonymkode: 725ad...34c 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #6 Skrevet 23. desember 2023 Pene pikers problemer Dette er sånne usikkerheter vi uattraktive begynte å lære oss å drite i når vi runda 30. Ikke tenk så mye på utseendet ditt! Du er MYE mer verdt enn det. Og joa, fint å ha en mann hvis han er bra, men livet er fint uten også. Anonymkode: e6da2...071 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #7 Skrevet 23. desember 2023 Jeg legger merke til det hos både kvinner og menn. Synest at det er så ufint når den kalkunhalsen kommer😬 Skal definitivt operere når jeg runder 50👍🏼 Anonymkode: 959e9...ecb
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #8 Skrevet 23. desember 2023 Sjelden jeg legger merke til løshals og dobbelthake hos kvinner. Siden jeg som regel er høyere enn de og dermed ser de fra profil ovenfra. Da vises det ikke. Anonymkode: 4523b...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #9 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg legger merke til det hos både kvinner og menn. Synest at det er så ufint når den kalkunhalsen kommer😬 Skal definitivt operere når jeg runder 50👍🏼 Anonymkode: 959e9...ecb Galskapen lenge leve… Anonymkode: e6da2...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå