totti_1 Skrevet 22. desember 2023 #1 Skrevet 22. desember 2023 Hva bruker man ramsløk til? Har noe fancy tørket ramsløk, men er det lam dette passer best til? Setter pris på hjelp! Jeg tenker dette kan brukes til lam istedenfor provence/estragon. Som et litt mildere krydder. Noen andre forslag?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #2 Skrevet 22. desember 2023 Det kan du bruke på samme måte som annen løk. Anonymkode: 26d2e...0ea
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Skrevet 22. desember 2023 Har du smakt det før?! Jeg finnes ikke kresen men rasmløk er virkelig ille på smak altså. Anonymkode: de6ef...6d3 1
totti_1 Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har du smakt det før?! Jeg finnes ikke kresen men rasmløk er virkelig ille på smak altså. Anonymkode: de6ef...6d3 Aldri smakt. Synes det lukter veldig middels, men har skjønt det har blitt hipt og det er nordisk. Kanskje en gigantisk hype...
Thildamor Skrevet 22. desember 2023 #5 Skrevet 22. desember 2023 totti_1 skrev (21 minutter siden): Aldri smakt. Synes det lukter veldig middels, men har skjønt det har blitt hipt og det er nordisk. Kanskje en gigantisk hype... Det minner om hvitløk i smak. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå