totti_1 Skrevet 22. desember 2023 #1 Skrevet 22. desember 2023 Hva er dette produktet til (fått i gave)? Smaker deilig av hasselnøtt, men føles for salt på tunga til iskrem. Det er et saltprodukt, med masse smak/tekstur av ristede hasselnøtter. Hva i Salte skal jeg bruke det til? Hvit fisk? Hjelp!
totti_1 Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2023 svartkatt skrev (2 minutter siden): Hadde prøvd på is jeg. Ja, enig, skal visstnok bare være 10 % salt https://www.amoi.no/products/hasselnoettsalt-50-g/wb8y?variant=2E7J
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #4 Skrevet 22. desember 2023 Godt som topping på desserter, som f.eks is. Kanskje også på havregrøt eller med granola. Anonymkode: e1cdf...661 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #5 Skrevet 22. desember 2023 Passer til: Bruk det i stedet for salt på salater, grønnsaker (rå eller kokt), avokado, fisk (rå, grillet, kokt), kjøtt, risretter, supper, pasta og ost. Anonymkode: 752df...291 2
AnonymBruker 42 Skrevet 22. desember 2023 #7 Skrevet 22. desember 2023 (endret) totti_1 skrev (5 timer siden): Hva er dette produktet til (fått i gave)? Smaker deilig av hasselnøtt, men føles for salt på tunga til iskrem. Det er et saltprodukt, med masse smak/tekstur av ristede hasselnøtter. Hva i Salte skal jeg bruke det til? Hvit fisk? Hjelp! Salte nøtter er jo fantastisk til iskrem (egentlig et "mÅste")... Om jeg har iskrem og IKKE har saltede nøtter til - så må jeg bruke litt fingersalt... Nestest bestestest (etter saltede nøtter) Edit : ristede og salte nøtter er jo snÆcks i seg selv - så du burde jo åpenbart klare å få det i deg, uansett Endret 23. desember 2023 av AnonymBruker 42 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå