Gå til innhold

Hvorfor slette match fra Tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske ny på Tinder og Jeg lurer på hvorfor menn gjør dette: 

vi matcher og begynner å prate på Tinder. Går så over på snap feks. Så sletter de samtalen på Tinder. Sletter ikke på snap eller noe så det er ikke interessen som er borte, men sletter allikevel samtalen på Tinder når man går over på ny plattform. 
Da kan jeg jo ikke se bilder eller hva de har skrevet i profilen lenger. Opplevd flere ganger. 
Har ikke turt å spørre noen som har gjort det men lurer veldig.. 

derfor- først og fremst til menn, men damer må gjerne forklare: 

Sletter dere matcher på Tinder kår dere begynner å prate andre steder?

Hvorfor i så fall?

Anonymkode: 2d8c4...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri sletta en match der det er dialog på andre plattformer eller blitt slettet. Usikker på hvorfor noen gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg (kvinne) gjør det for at ikke matcher kan sjekke på km om jeg er hjemme eller ikke, eller om jeg sveiper aktivt. 

Anonymkode: 0d5cb...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at de sletter matchen og at de ikke har pauset/stengt hele profilen sin på Tinder? 

En jeg traff gjorde de med en gang vi begynte å møtes. 

Anonymkode: d2bd5...0dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mennene som gjør det gjør det fordi de har ugler i mosen, for eksempel enten er voldtektsmenn som ikke vil bli identifisert og derfor sletter deg på tinder før du får tatt screenshot av hvem de er. Så møter de deg og voldtar deg.

Eller fordi de har fake profil, at det ikke er dem på tinder. 

Eller fordi de bare vil manipulere deg til å sende nakenbilder etter noen dager med grooming og lovebombing og aldri har intensjon om å møte deg men kanskje til og med sprer disse bildene videre og ikke vil at du skal rapportere tinderprofilen deres som de bruker til å komme i kontakt med ofre 

Eller fordi de er drittsekker som har tenkt til å date dobbelt og ikke vil bli avslørt i at de fortsatt oppdaterer tinderprofilen sin når dere har datet i 2 mnd og du tror dere er exclusive og på vei mot et forhold. 

Samme hvilken grunn så er det et stort rødt flagg å slette matchen så fort de får deg på snap, så rødt flagg at det ikke er mulig at det kanskje er et beige flagg eller grønt flagg med noe som har med de å gjøre, så med sånne menn burde du bare slette de fra snap og bryte kontakt med en gang. 

Anonymkode: 16b97...e35

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagret alltid alle bildene, samtalene og bioen til de jeg gikk over til snap med. Ikke opplevd slettinger (kvinne). Vet at noen få unmatcher hvis de har matchet alle sammen først og går gjennom etterpå selv om det er idioti. 

Anonymkode: 341e0...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satte min konto på vent når jeg hadde 5 dater lina opp i min tidlig dating/tinder-karriere, og da freaka faktisk en av mine dater ut for hun var redd for at jeg var falsk eller i forhold. Er på pause på Tinder nå, men informert alle mine matcher etter lærdom. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fjellmannover190 said:

Jeg satte min konto på vent når jeg hadde 5 dater lina opp i min tidlig dating/tinder-karriere, og da freaka faktisk en av mine dater ut for hun var redd for at jeg var falsk eller i forhold. Er på pause på Tinder nå, men informert alle mine matcher etter lærdom. 

Så du påstår du verken har ugler i mosen eller voldtar datene dine??? 🙄 Mystisk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så du påstår du verken har ugler i mosen eller voldtar datene dine??? 🙄 Mystisk.. 

Men han kjørte dobbelt, til og med femdobbelt 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Men han kjørte dobbelt, til og med femdobbelt 🙄

Hadde 5 første møter da, egentlig lite 'dater'! Men fikk ikke møte ei av de, som synes det var rart at min profil var passiv. 

De 4 møtene førte til 2 dater, som igjen er blitt en kjæreste nå!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Ganske kjedelig fyr egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellmannover190 skrev (3 timer siden):

Hadde 5 første møter da, egentlig lite 'dater'! Men fikk ikke møte ei av de, som synes det var rart at min profil var passiv. 

De 4 møtene førte til 2 dater, som igjen er blitt en kjæreste nå!

Gratulerer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter matcher som viser seg å ikke være gode matcher, er det ikke mer enn litt skriving ser jeg ikke helt behovet for å beholde matcher. (Mann) har ingenting å skjule, ønsker kun å ha det ryddig. Om matchen kommer på snap blir det IKKE sletting 🙂

Anonymkode: a7d69...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...