Gå til innhold

Har du en julekjole du bruker år etter år på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kunne jeg tenke meg...en rød og skikkelig julete en. Litt seint ute da men....hvilken har du?

Anonymkode: 5f66a...619

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har to fine, røde kjoler jeg varierer mellom. Veldig kjekt å slippe kverne over hva jeg skal ha på meg.

Anonymkode: 5962d...fe5

Skrevet

Har en rød julekjole som sitter veldig kroppsnært, så det gir meg motivasjon til å kvitte meg med kosekiloene før desember😅 I år har jeg gjort en skikkelig innsats for å komme inn i den igjen, da jeg ikke har brukt den på er par år😅

Anonymkode: e97c1...8b8

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker kjolene mine hele året, også de som passer godt når det er jul. Er vel 10-12 som jeg bruker ekstra mye til jul - både på julaften, nyttårsaften, café- og restaurantbesøk i desember osv.

Anonymkode: 83eef...a1a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fin! Elsker at det er lange ermer og ikke kløft, så kan jeg ha ullundertøy under. Hilsen frysepinne 😍

Anonymkode: 873ba...e3c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Har vanligvis kjøpt meg nytt pga vekt endring. Igjen måtte jeg kjøpe ny kjole pga ekstra vekt, så det er litt synd da. Men synes det er kjekt å bruke forskjellig hvert år. Men om klær passer vil jeg så klart bruke dem på nytt. 

Anonymkode: fe3e1...18e

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg har kjøpt ny hvert år de siste årene. 

I 2017 var jeg gravid, likeså i 2020. Så gikk jeg opp fra 80 kg til ca 90 kg i 2021. Julen 22 veide jeg 85 kg. I år veier jeg 63 kg. Så har vært vanskelig å bruke samme kjole 😅

Skrevet

Nei, har ikke et eneste rødt plagg, det er den verste faegen jeg kan gå i.

Så varierer kjoler vært år, men tar noe jeg har fra før.

Anonymkode: b44ad...5ac

Skrevet

Ikke rød, men jeg har en flott kjole i fargen dyp grønn som jeg har brukt i mange år nå. Den ble egentlig kjøpt fordi jeg trengte en penkjole som var ammevennlig, men den passer også godt både som gravid og ikke-ammende. Nå har jeg riktignok ammet eller vært gravid 6 av de 7 siste julaftene.

Anonymkode: 11c7b...df8

• Liker 1
Skrevet

Gidder ikke kjoler lenger, har i år kjøpt meg dress. 

Anonymkode: e6af5...652

• Nyttig 1
Skrevet

Har julekjolen etter min bestemor. Fantastisk vakker. Har aldri hatt den på uten å få massevis av komplimenter.

Anonymkode: 01b35...13c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Har strikket meg en julegrønn kjole med brune pepperkakemenn, røde og blå julekuler, sukkertøystenger, sølvfargede snøkrystaller, gullstjerner og hvite snømmen. Denne har jeg brukt hver år de siste 3 årene tror Jeg.

Anonymkode: 26cb8...217

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg har gått ned i vekt siste året. Har oppdaget at alle kjoler er 2 størrelser enn den jeg er i dag. Men, kommer til å putte meg inn kjole i morgen. Den får bare være stor. Dette er familie. Hvem bryr seg ?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har ikke en fast kjole jeg bruker hvert år,men har flere kjoler jeg veksler mellom.(pluss at jeg stadig kjøper nye,så nok å velge i😅)

Skrevet

Ja

24 har jeg en rød 50-talks kjole som min mor kjøpte i 57 og 25 har jeg julepysjamasen min som jeg fikk i sokken min i 94 (vi åpner gaver 25)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har strikket meg en julegrønn kjole med brune pepperkakemenn, røde og blå julekuler, sukkertøystenger, sølvfargede snøkrystaller, gullstjerner og hvite snømmen. Denne har jeg brukt hver år de siste 3 årene tror Jeg.

Anonymkode: 26cb8...217

Så flink du er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...