AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #1 Skrevet 22. desember 2023 Hei, jeg lurer på om andre har opplevd seksuelle vansker og fikseringer, og lurt på om Asperger syndrom kan ha en sammenheng med det? Anonymkode: b52f8...f9a
Topper og daler Skrevet 22. desember 2023 #2 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hei, jeg lurer på om andre har opplevd seksuelle vansker og fikseringer, og lurt på om Asperger syndrom kan ha en sammenheng med det? Anonymkode: b52f8...f9a Du må si litt mer.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #4 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 22.12.2023 den 16.44): Hei, jeg lurer på om andre har opplevd seksuelle vansker og fikseringer, og lurt på om Asperger syndrom kan ha en sammenheng med det? Anonymkode: b52f8...f9a Jeg har autismespekterlidelse. Jeg er kvinne på 48 år, trenger sakte sex for å være med på hva som skjer. Har stor lyst og elsker sex, men gidder ikke holde på så lenge. Da blir jeg trøtt 😆 Men hva slags vansker og fikseringer? Det har tatt litt tid for meg. Og jeg liker å snakke under sex, forklare og spørre. Der kan kanskje noen synes det er turnoff.. Anonymkode: c3e4b...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå