Gå til innhold

Mistenker utroskap, men er veldig usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er i grunnen en mann som snakker lite og er ikke særlig sosial, helt til han drikker. Da er han kongen på byen. Men idet siste har han snakket mye om to kvinnelige kollegaer, hun ene har heldigvis flyttet til utlandet med mannen og hun andre jobber han med enda, men hun har type. Han har snakket om hvor flinke og fantastisk de er til det ene og det andre. Han er generelt mye på mobilen og blir sint om jeg nevner det, kan se at han knapt bytter faner om jeg kommer inn i rommet. Han er ofte super glad når han snakker om de folkene på jobben og når han kommer hjem. begynner å tro at han er emosjonelt utro. Skal sies at jeg har vanskeligheter med å stole på menn generelt og har desverre for mange år siden vært utro selv mot en eks og føler jeg kanskje fortjener å få det samme tilbake så vet ikke om jeg leter etter grunner. 

Anonymkode: dd32a...a3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han i det hele tatt attraktiv nok til å få disse damene? Neppe. For om de hadde vært mindre attraktiv enn deg hadde du ikke følt deg truet av dem. Sannsynligheten for at han har sjangs er lav. Så slapp av

Anonymkode: 9dc25...f5c

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Hvordan har dere det sånn generelt? Har dere sex? Finner dere på kjæresteting? Begjærer dere hverandre? Har dere planer for bare dere to litt frem i tid? 

Anonymkode: 9217e...9cb

Skrevet

Uff du er sykelig sjalu. Damer som ikke tåler å høre navnet til andre damer, er fryktelig usexy. Slå opp, så finner han seg noe bedre.

Anonymkode: 62ed5...e7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...